16:43 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشته

۳۷ کشته و زخمی در تصادف زنجیره ای در مکزیک
پایگاه خبری راد: تصادف زنجیره‌ای ۱۲ خودرو در مکزیک هفت کشته و ۳۰ زخمی برجای گذاشت.
۱۳ کشته و زخمی در انفجاری در کارخانه چینی
پایگاه خبری راد: انفجار در کارخانه چینی 13 کشته و مجروح برجای گذاشت.
۱۳ کشته طی شورشی در زندان تاجیکستان
پایگاه خبری راد: برخی منابع امنیتی تاجیکستان اعلام کردند روز گذشته (چهارشنبه) در پی شورش زندانیان در شهر "خجند" دست کم ۱۳ تن کشته شدند.
۴۷ کشته در تصادف دو اتوبوس در زیمبابوه
پایگاه خبری راد: دست کم ۴۷ نفر در پی برخورد دو اتوبوس در جنوب شرقی زیمبابوه جان باختند.
۳۴ کشته و مفقود در سانحه قایق مهاجران عازم اسپانیا
پایگاه خبری راد: پس از کشف اجساد ۱۷ مهاجر در آب‌ها و سواحل جنوبی اسپانیا، روز گذشته (سه شنبه) تیم امداد و نجات اسپانیا به جست و جو در دریای جنوبی این کشور در تلاش برای یافتن ۱۷ مهاجر مفقود شده دیگر پرداخت.
در فرونشست‌های خیابان مولوی به این نکته توجه نکردند
پایگاه خبری راد: نامش را فرو ریزش‌های سریالی گذاشته‌اند و مطالعات نشان می‌دهند که با پر کردن حفره‌های قبلی ناشی از فرو ریزش‌ها در چهارراه مولوی و به دلیل استفاده نکردن از مصالح مناسب برای خاک سست منطقه، نشست‌ها ادامه‌دار شده‌اند.
تلفات طوفان در ایتالیا به ۲۹ تن رسید
پایگاه خبری راد: مقامات داخلی ایتالیا اعلام کردند: شمار قربانیانِ طوفان اخیر که خسارات گسترده در این کشور برجای گذاشته دست‌کم به ۲۹ تن رسیده‌ است.
دست به دامن افغانی‌کِش‌ها ...
پایگاه خبری راد: جانش را گذاشته کف دستش برای یک لقمه نان؛ تا فرار کند از مردنی که هر لحظه انتظارش را می‌کشد. می‌خواهد، دور شود از این همه ناامنی که خیلی وقت است، روزگارش را سیاه کرده؛ برای همین هم دست به دامن افغانی‌کِش‌ها شده تا او را به بهشت موعودش برسانند.
ادامه فروریزش‌های سریالی در پرخطرترین مسیر تهران/نشست دیگر بعد از پر کردن حفره ۸ متری
پایگاه خبری راد: در ادامه فروریزش‌های سریالی محدوده خیابان مولوی، بار دیگر این خیابان شاهد فروریزش دیگری شد و در مطالعات میدانی محققان نشان داد که بعد از این حادثه از سوی شهرداری منطقه به پر کردن حفره ۸ متری ناشی از این فروریزش اقدام شد که به دلیل عدم استفاده از مصالح مناسب برای خاک سست منطقه، نشست دیگری در همان محل رخ می‌دهد.
قاتل زن بدنام کیست؟
پایگاه خبری راد: یک مرد افغان که در جریان رابطه با زنی ایرانی او را کشته و دست به سرقت از خانه‌اش زده است، منکر این جنایت شد.
جعبه سیاه هواپیمای حادثه دیده اندونزی پیدا شد
پایگاه خبری راد: رسانه‌های داخلی اندونزی از کشف جعبه سیاه هواپیمای حادثه دیده این کشور خبر دادند.
از خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی تا خودداری از صیادی
پایگاه خبری راد: تسریع در برداشت ذرت به دلیل کاهش دما و احتمال خطر سرمازدگی، مراقبت از دام‌های تازه متولد شده در برابر سرما، خودداری از انجام عملیات صید و صیادی به دلیل مواج بودن دریا، آماده‌سازی زمین برای کشت محصولات پائیزه مثل کلزا، گندم، جو و سبزیجات پائیزه و جلوگیری از ورود سیلاب و باران به استخرهای پرورش ماهی از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی مربوط به روزهای پنجشنبه تا یکشنبه (۱۰ تا ۱۳ آبان) است.
طوفان در شمال فیلیپین خسارت به‌جا گذاشت
پایگاه خبری راد: طوفان قدرتمند "یوتو" روز (سه‌شنبه) در شمال فیلیپین خرابی‌های بسیار برجای گذاشت.
اردوغان فرودگاه جدید "استانبول" را افتتاح کرد
پایگاه خبری راد: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه فرودگاه جدید "استانبول" با هزینه ۱۱.۷ میلیارد دلار در خارج از استانبول را افتتاح کرد.
از زندگی جوانان دکل‌بند چه می‌دانیم؟
پایگاه خبری راد: «بیشتر از ۹۰درصد دکل‌بندهای ایران گلوگاهی هستند اما اصلاً به چشم نمی‌آییم و خیلی‌ها نمی‌دانند از کجا می‌آییم چه برسد که از اوضاع بدمان خبر داشته باشند.»