19:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

موسیقی

ابر قایق تفریحی ۱۱۴ متری + تصویر
پایگاه خیری راد: به تازگی تصاویری از یک ابر قایق تفریحی با ۱۱۴ متر طول منتشر شده که در آن عناصر قدیمی و فناوری های نوین در هم آمیخته اند.
بررسی توسعه همکاری‌های ایران و منطقه سیبری در سفر سفیر ایران به این منطقه
پایگاه خبری راد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، طی سفری چند روزه به ناحیه فدرال سیبری در جهت گسترش روابط این خطه با ایران گفت‌وگوهایی با مقامات ارشد سیاسی، دانشگاهی و تجاری این منطقه انجام داد.
ورود غول فن‌آوری روسیه به دنیای گجت‌ها
پایگاه خبری راد: شرکت یاندکس نخستین اسپیکر هوشمند خود را به بازار عرضه کرد.
15 هالیوودی که جزیره شخصی دارند
پایگاه خبری راد: داشتن یک جزیره برای خودتان می تواند رویای هر کسی باشد که دست نیافتنی است اما برخی از ستاره های هالیوودی توانسته اند این رویا را به واقعیت تبدیل کرده و برای آن ها امری دست یافتنی است.
تجهیز لپ‌تاپ‌های ایسر به دستیار صوتی الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: شرکت ایسر اعلام کرده است که نخستین رایانه و لپ‌تاپ‌های مجهز به دستیار صوتی الکسای آمازون را خواهد ساخت.
رقابت اپل با آمازون جدی‌تر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: اپل با افزایش میزان عرضه اسپیکرهای هوشمند خود، می‌خواهد به‌طور جدی با رقیبش یعنی شرکت آمازون وارد رقابت شود.
هوش مصنوعی، ماشین‌هایی با تفکر انسانی
پایگاه خبری راد: هوش مصنوعی یعنی دستگاه‌ها را قادر کنیم از هوش انسانی تقلید کنند. این فناوری امروز در زمینه‌های بسیاری در حال رشد است و علاوه بر حوزه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، در حوزه‌هایی که هیچکس تصور آن را نداشته نیز گسترش یافته و شاید همین موضوع اتحادیه جهانی مخابرات را بر آن داشت تا شعار امسال روز جهانی ارتباطات را به این موضوع اختصاص دهد.
پیام‌رسان‌ها صدرنشین حملات سایبری!
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، بسیاری از حملات فیشینگ در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی که در سال‌های اخیر از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند، رخ داده و یافت می‌شوند.
اگر از پیشوازتان ناراضی هستید، بخوانید
پایگاه خبری راد: اگر از آهنگ پیشواز یا آوای انتظار خود رضایت ندارید و یا این سرویس بدون هماهنگی با شما فعال شده است، می‌توانید نسبت به غیرفعال‌سازی آن اقدام کنید.
سرویس پخش آنلاین موسیقی رقیب اپل رکورد شکست
پایگاه خبری راد: اسپاتیفای، بعنوان یکی از معروف‌ترین سرویس‌های استریم و پخش آنلاین موسیقی در جهان، به رکورد جذب بیشترین کاربران و مشترکان دست یافته است.
از لغو کنسرت‌ها شاکی‌ام/ پیام‌رسانی تولید کنید که امنیت در آن رعایت شود
پایگاه خبری راد: محمدمهدی تندگویان، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گرچه 40 سالگی را پشت سر گذاشته، اما جزو جوان‌ترین مدیران دولت تدبیر و امید است؛ کسی که از محدود شدن آزادی‌های مشروع جوانان، مثل تعطیلی کنسرت‌ها گله‌مند است و مشکل اصلی را نبود سیاست‌گذاری در حوزه جوانان می‌داند. وی که خود از فعالان فضای مجازی به شمار می‌رود، بعد از بحث فیلتر تلگرام با صراحت از این اقدام انتقاد کرده و معتقد است جوانان بدلیل «مدل برخوردهای قبلی» به پیام‌رسان‌های داخلی اعتمادی ندارند.
نقش پررنگ اپلیکیشن‌های موسیقی در رشد درآمد
پایگاه خبری راد: درآمد اپلیکیشن های پخش آنلاین موسیقی در سال گذشته ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل از آن، ۴۳ درصد رشد و افزایش داشته است.
قوانین جدید در فرودگاه‌های مسکو
پایگاه خبری راد: پلیس در فرودگاه‌های بین المللی مسکو از این پس مسافران خاطی را که به حریم اجتماعی دیگر مسافران احترام نگذارند، جریمه می‌کند.
مدیرعامل سایپا: استمرار وضع فعلی به صلاح صنعت خودرو نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مذاکرات مهمی با نیسان انجام داده ایم و برای انتقال دانش فنی نیز به نتایجی دست یافتیم اما این همه در حد تفاهمات کلی و مقدماتی است.
معرفی زیباترین اسکناس سال ۲۰۱۷میلادی+ عکس
پایگاه خبری راد: انجمن بین المللی اسکناس(IBNS)‌ زیباترین اسکانس سال را معرفی کرد.