11:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مددجو

چه کسانی تا پایان امسال سود سهام عدالت می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری و همچنین روستاییان و عشایری که مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند تا قبل از اتمام سال جاری سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت خواهند کرد.
کاهش نرخ بیکاری در پاییز امسال
پایگاه خبری راد: عناوین مهمترین خبرهای این هفته به افزایش هشت برابری تسهیلات مشاغل خانگی، کاهش ۱۱.۹ درصدی نرخ بیکاری در پاییز امسال و ایجاد دفتر تعاون در کمیته امداد اختصاص داشت.
فتاح: پرداخت «سهام‌ عدالت» مددجویان به کمیته امداد واگذار شود
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه امسال 2100 میلیارد تومان اعتبار بانکی قرض‌الحسنه برای اشتغالزایی، از بودجه دولتی تبصره 16، اختصاص یافته است، گفت: امیدواریم امسال با این بودجه 140 هزار شغل ایجاد کنیم. این موضوع در سامانه دولت نیز در حوزه اشتغال‌زایی ثبت خواهد شد.
ایجاد صندوق رفاه در بودجه سال 97
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد صندوق رفاه در بودجه سال 97 در نظر گرفته شده است.
دولت واحدهای مسکن بدون متقاضی را به کمیته امداد واگذار کند
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد با اعضای فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
نوبخت: منابع حاصل از صرفه‌جویی در یارانه‌ها صرف حمایت از نیازمندان می‌شود
پایگاه خبری راد: در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه با حضور نوبخت و ‌معاونین سازمان برنامه و بودجه، به کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور رسیدگی شد.
یارانه‌های نقدی امشب واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: یارانه نقدی ماه جاری ساعت ۲۴ امشب همزمان با ۲۶ آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
هدف‌گذاری ایجاد ۹۷۰ هزار شغل خالص در سال ۹۶
پایگاه خبری راد: دولت دوازدهم در گزارشی که از عملکرد ۱۰۰ روزه خود منتشر کرده در تلاش است با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده، اتخاذ سیاستهای اشتغالزا و رفع موانع مالی در بودجه، به هدفگذاری ۹۷۰ هزار شغل خالص در سال جاری دست یابد و نرخ بیکاری را از ۱۲.۴ درصد در سال گذشته به ۱۱.۶ درصد در سال ۹۶ کاهش دهد.
یارانه خرداد یک روز زودتر واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: بر خلاف روال ماه‌های قبل یارانه ماه جاری یک روز زودتر و در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه همزمان با ٢٥ خرداد ماه واریز می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد