20:30 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهی

رکورد شکنی چادرملو در بهمن ماه
نماد برتر - فروش ۱۱ماهه شرکت به بیش از ۲۲۶ هزار و ۸۳۱ میلیارد ریال رسیده که ۱۶۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
بایاس؛ رادیال را دور زد!
نماد برتر - جمع کل درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت در دوره ۱۱ماهه سپری شده از سال مالی به رقم ۱۱هزار و ۳۹۵ میلیارد ریال رسیده است.
فروش «ارفع» کاهشی شد
نماد برتر - متوسط نرخ فروش شرکت در سال جاری نسبت به سال گذشته در حدود ۱۰۰‌درصد افزایش را نشان می‌دهد.
فروش 289 میلیاردی در جیب «ساربیل»
نماد برتر - نرخ سیمان فله تیپ ۲ شرکت همانند ماه گذشته در نرخ ۲میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی باقی مانده است.
حذف قیمت‌گذاری دستوری از مسیرهای درست حمایت از بازار سرمایه است
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس معتقد است زمانی که صحبت از بازار می‌شود منظور محل برخورد عرضه و تقاضا است و نباید اقدام به کنترل بازار به صورت دستوری کرد. سعید اسلامی در خصوص رویکرد قیمت‌گذاری دستوری می‌گوید: بارها اعلام شده است که دولت و حاکمیت از بازارسرمایه حمایت می کند در حالیکه یکی از حمایت‌های اصولی از بازار، حذف قیمت‌گذاری دستوری است و امیدواریم به زودی نگاه دستوری به قیمت‌ها به کلی از اقتصاد کنار رود.
ایجاد شاخص صکوک، حاکی از افزایش عمق در بازارسرمایه است / تامین مالی جمعی راهی برای مردمی شدن اقتصاد
دکتر علی دهقان ‌دهنوی: «امروز بازار سرمایه کشور و ابزار صکوک به سطحی رسیده است که می‌توان برای آن شاخص تعریف کرد. شاخص صکوک اطلاعات بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران، محققین و تحلیلگران فراهم می‌کند.»
همه چیز درباره بلاکچین "کاردانو" و ارز دیجیتال "ADA "
نماد برتر- رویکردهای کاردانو به عنوان نسل سوم بلاکچین، تفاوت با بیت کوین و اتریوم، قیمت و کیف پول و نحوه خرید آن در ایران بررسی شد.
اراده مدیران فولادی کشور برای دفاع از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ کنار رفتن قیمت‌گذاری دستوری با تعامل وزارت صمت
نماد برتر- محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس در نشست با مدیران فولادی کشور گفت: شما مدیران صنعت فولاد کشور، وکیل میلیون‌ها سهامدار عدالت هستید و باید از حقوق آنها دفاع کنید که خوشبختانه این اراده و رویکرد برقرار شده است.
عزم فولادی برای حمایت از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ بیانیه‌ای برای تامل بیشتر در طرح فولادی مجلس
نماد برتر- بورس کالای ایران امروز میزبان نشست رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده وزارت صمت با مدیران شرکت های بزرگ فولادی کشور بود که در این نشست علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولاد برای حمایت از حقوق سهامداران، نماینده وزارت صمت بر تعامل همه جانبه این وزارتخانه با بازار سرمایه تاکید کرد؛ در پایان این نشست، مقرر شد بیانیه‌ای برای تامل بیشتر کمیسیون صنایع مجلس در طرح فولادی نگارش و به نمایندگان ارسال شود تا بهترین تصمیم‌ها در این حوزه با تعامل صنعت فولاد، بازار سرمایه، مجلس و وزارت صمت اتخاذ شود.
فروش "دکوثر" تغییر چندانی نداشت
نماد برتر- مقایسه فروش شرکت داروسازی کوثر در دی ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت یک درصد کاهش یافته است.
دولتمردان و نمایندگان مجلس حق دخالت در بورس و اعلام موضع ندارند
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت با اعلام اینکه سازمان بورس غیردولتی است از دخالت ها و مواضع دولتمردان و نمایندگان مجلس انتقاد کرد .
بورس کالا امروز میزبان عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن است
نماد برتر- طبق اعلام مدیر عملیات بورس کالا، امروز ۵۰ هزار تن سنگ آهن مجتمع فلات مرکزی توسط ایمیدرو در تالار حراج باز عرضه می شود.
بازار هدف با دو تابلوی اصلی و فرعی تشکیل می شود
نماد برتر- اصلاحات دستورالعمل های پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار و نحوۀ انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، به منظور ایجاد بازار هدف مصوب شد.
سه دلیل مهم انتخاب دهقان به عنوان گزینه مناسب ریاست سازمان بورس
نماد برتر- عضو هیات مدیره کانون کارگزاران بورس سه دلیل مهم انتخاب دهقان دهنوی گزینه مناسب برای ریاست سازمان بورس را اعلام کرد.
انتظار کاهش سایه عوامل غیر اقتصادی از بورس/ لزوم مشارکت فعالان
نماد برتر- رئیس جدید سازمان بورس با اشاره به روشن شدن عوامل موثر در نوسان های بازار و انتظار کاهش سایه عوامل غیر اقتصادی از فعالان دعوت به مشارکت کرد تا همه موارد در بستر تعامل پیش برود.