09:55 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیرینی

همکاری با صنایع برای کاهش قند مواد غذایی
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه تغذیه نقش مهمی در ابتلا و پیشگیری از بیماری‌ها دارد، گفت: بیماری دیابت به تغذیه وابسته است و برای پیشگیری از بروز عوارض بیماری، باید رژیم غذایی مناسبی درپیش گرفت.
۶ترفند زیرپوستی بنگاه‌داران متخلف
استفاده‌ حداکثری برخی دفاتر مشاور املاک از شرایط فعلی که بازار مسکن تا حدودی به رونق رسیده، فریاد اعتراض خریداران و فروشندگان را درآورده است.
بازارها خالی از رایانه و کالاها پشت سد گمرک
پایگاه خبری راد: اگرچه انتظار می‌رفت کاهش تعرفه واردات لپ‌تاپ، کاهش قیمت را در پی داشته باشد، ولی با نوسانات نرخ ارز نه تنها قیمت‌ها افزایش یافت بلکه از طرفی کالاها با نرخ آزاد قبلی اجازه ترخیص نیافتند و این بازار با چالش قیمتی و کمبود کالا روبه‌رو شد.
در کدامین سوم خرداد مشکلات خرمشهر حل خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: نماینده مردم خرمشهر در مجلس بیان کرد: در کدامین سوم خرداد مشکلات پیش پا افتاده خرمشهر حل خواهد شد؟ آیا مشکلات خرمشهر آنقدر بزرگ و وسیع است که دولت از حل آن عاجل است؟
امسال بیسکویت، شیرینی و شکلات گران نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات از ثبات قیمت این محصولات در سال جاری خبر داد.
عرضه بسته‌بندی‌های طبیعی مواد غذایی با کمک فناوری نانو
پایگاه خبری راد: پژوهشگران دانشگاه شیراز با نانوسلولز،توانستند خواص بسته‌بندی‌های مواد غذایی تولیدشده از نشاسته و ژلاتین را بهبود دهند و به گفته آنها این بسته‌بندی جایگزین بسیار بهتری نسبت به نمونه‌های پلاستیکی متداول است، ضمن آنکه در حفظ محیط زیست و نگهداری مواد غذایی عملکرد بهتری دارد.
«آندو» سکوتش را شکست
پایگاه خبری راد: چهار سال پیش در چنین روزهایی داشت آماده می‌شد تا دومین جام‌جهانی متوالی خود را به همراه تیم‌ملی فوتبال ایران تجربه کند؛ اما این روزها شباهتی با «آندوی» چهار سال پیش ندارد.
عرضه زولبیا و بامیه به قیمت پارسال در بعضی مغازه‌ها
پایگاه خبری راد: در حالیکه رئیس اتحادیه دارندگان قنادی از افزایش ۲۰۰۰ تومانی قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار خبر داده، رئیس اتاق اصناف ایران گفت: ۱۵۰ واحد صنفی داوطلب شده‌اند این شیرینی پر مصرف در ماه رمضان را به نرخ سال گذشته (کیلویی ۱۲ هزار تومان) بفروشند.
برنامه‌ریزی برای تنظیم بازار ماه رمضان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از برنامه‌ریزی برای اعلام به موقع نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی برای سال زراعی آینده خبر داد و گفت: برای تنظیم بازار ماه رمضان برنامه‌ ریزی‌های بسیاری صورت گرفته و محصولات اساسی مانند برنج، روغن نباتی، ماکارونی و ... عرضه می‌شود تا شاهد تنش و نوسانات بسیار کمی در بازار باشیم.
وعده اصلاح مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال ۹۷
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بحث مالیات بر ارزش افزوده را یکی از مشکلات جدی واحدهای تولیدی دانست و گفت: تا اواسط اردیبهشت ماه لایحه اصلاح مالیات ارزش افزوده را تدوین می‌کنیم و قانون جدیدی که ۳۰ محور اصلی آن با مشورت سه اتاق بخش خصوصی تعریف شده را بررسی خواهیم کرد و قول می‌دهیم یکی از اقدامات مهم سال ۱۳۹۷ اصلاح مالیات ارزش افزوده باشد.
قیمت اقلام خوراکی شب عید چقدر افزایش یافت؟
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در اسفند ماه سال ١٣٩٦، حدود ۱۳ هزار و۵۹۹ تومان بوده است که با توجه به این اطلاع در بهمن ماه ۱.۰۲ درصد افزایش داشته است
قیمت اقلام خوراکی شب عید چند؟
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در اسفند ماه سال ١٣٩٦، حدود ۱۳ هزار و۵۹۹ تومان بوده است که با توجه به این اطلاع در بهمن ماه ۱.۰۲ درصد افزایش داشته است
جریمه 109 میلیارد تومانی متخلفین در طرح نظارت نوروزی
پایگاه خبری راد: سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با اجرای طرح نظارت نوروزی، از ۱۵ اسفند سال گذشته تا پایان وقت اداری دیروز حدود 3179 پرونده قاچاق در سراسر کشور تشکیل شده و همکاران ما در سراسر کشور 109 میلیارد تومان متخلفان را جریمه کردند.
ایران گردی با مدیران خودرویی ها
پایگاه خبری راد: «مدیران خودرو» برای شبیه سازی به یک سفر خانواده ایرانی با محصولات خود و آشنایی با فرهنگ ایرانگردی اقدام به برنامه ریزی و برگزاری این تور کرد.
قیمت انواع شیرینی و شکلات در نوروز
پایگاه خبری راد: بازار شرینی و شکلات در نوروز در حالی با افزایش تقاضا همراه شده که انواع شرینی خشک از تقاضای بیشتری برخوردار است و انواع شکلات هم مشتریان خود را دارد.