21:44 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روان

عرضه بلوک ۷۱.۹۱ و ۸۴.۵ درصدی دو زیرمجموعه بانک ملی و "وبانک"
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۷۱.۹۱ و ۸۴.۵ درصدی دو زیرمجموعه بانک ملی و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بطور یکجا و نقد اعلام شد.
سهامدار حقیقی و عمده چهار شرکت فروشنده بلوکی شدند + شرایط
نماد برتر- سهامداران حقیقی و عمده چهار شرکت خدمات فنی فولاد یزد، بیمه پاسارگاد، احیا صنایع خراسان و بیمه تعاون، برنامه فروش بلوک های ۴.۰۶، ۱۹.۹۹، ۱.۰۱ و ۱۴.۴۹ درصدی دادند.
سه میلیون آمریکایی در خاموشی ماندند
نماد برتر- سرمای شدید بی سابقه در تگزاس، تقاضا برای برق را افزایش داد و اپراتور شبکه برق این ایالت آمریکایی را ناچار کرد روز دوشنبه خاموشی دوره ای اجرا کند که در نتیجه حدود سه میلیون مشتری بدون برق ماندند.
نقد شوندگی ؛ شاخص اصلی برای سهامداری حرفه‌ای
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه، اقدام شورای عالی بورس در تغییر دامنه نوسان را در راستای کاهش نگرانی سهامداران به ویژه سهامداران خرد ارزیابی کرد .
پیشنهاد عجیب برای عرضه اولیه ۲۰ درصدی و نشانه سواد مالی اندک
نماد برتر- نماینده مجلس ، فرماندار و امام جمعه تکاب برای شرکت ۳۰۰ میلیارد تومانی و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی پویا زرکان آق‌ دره ، پیشنهاد عجیبی دادند .
شورای عالی بورس مجوز خرید سهام عدالت توسط هلدینگ‌های بزرگ را صادر کرد
نماد برتر- مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی از ابلاغ مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر مجوز خرید سهام عدالت توسط نهادها و هلدینگ‌های بزرگ خبر داد و گفت: این مصوبه به زودی عملیاتی می‌شود.
انتقاد نماینده مجلس از صدور مجوز تردد نمایندگان در خطوط ویژه تهران
نماد برتر- عضو شورای فراکسیون نمایندگان ولایی از نامه محرمانه معاونت اجرایی مجلس به نمایندگان برای صدور مجوز تردد در خطوط ویژه تهران خبر داد و از این اقدام انتقاد کرد .
توقف ۵ نماد ، تعلیق سهم دارای صف خرید و بازارگردانی یک شرکت
نماد برتر- نماد ۵ شرکت بورسی برای یک ساعت و دو روز کاری متوقف و در برابر تعلیق یک سهم مثبت و دارای صف خرید ، بازارگردانی یک نماد هم شروع شد.
قیمت سهام در پایین‌ترین حد/ نباید شرایط مطلوب فعلی را از دست داد
نماد برتر- مدیرعامل نوآوران امین معتقد است که تصمیمات جدید سازمان بورس مقدمه‌ای برای از بین بردن تدریجی محدودیت‌ها در بازارسرمایه است.
سهامداران حقوقی سه شرکت فروشنده بلوکی شدند / زمان و شرایط
نماد برتر- سهامداران حقوقی سه شرکت نیروگاه زاگرس کوثر ، تولید نیروی برق دماوند و پترو صنعت گامرون برنامه فروش بلوک های ۱۳.۳ ،۴.۶ و ۴.۷ درصدی دادند.
سرمایه گذاری غدیر فروشنده بلوک ۲.۰۸ درصدی تامین سرمایه نوین شد
نماد برتر- سرمایه گذاری غدیر برنامه فروش بلوکی سهام شرکت تامین سرمایه نوین را اعلام کرد که شامل ۲.۰۸ درصد است .
دستاوردهای ذوب آهن و آمار تولیدات ۹ ماهه + برنامه کاهش هزینه ها
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به میزان تولیدات و دستاوردها در ۹ ماه سال جاری از برنامه ریزی برای افزایش تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و کاهش هزینه ها خبر داد.
دستورالعمل دریافت مابه‌تفاوت ارزی از کالاهای وارداتی ابلاغ شد / معافیت ها
نماد برتر- بانک مرکزی دستورالعمل نحوه اخذ مابه‌تفاوت نرخ ارز از کالاهای وارداتی را ابلاغ کرد که بر مبنای آن ترخیص کالاها منوط به پرداخت های ۴۸۰۰، ۲۸۰۰ و ۲۰۰۰ تومانی شده است.
ارزیابی روند فعلی بورس در دو جهت و اثر تصمیمات جدید / لزوم تغییر رفتار سهامداران
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با ارزیابی روند فعلی بورس از دو جهت گفت: تصمیمات جدید سازمان بورس بصورت مستقیم بر روند بازار موثر نیستند و باید رفتار سهامداران تغییر کند .
پیش بینی افزایش مصرف و تولید فولاد و مهم‌ترین فرصت های شرکت های ایرانی
نماد برتر- تحلیلگر ارشد بین‌المللی صنایع معدنی با اعلام پیش بینی رشد مصرف و تولید فولاد در سال ۲۰۲۱ ، مهم‌ترین فرصت های صنعت فولاد ایران در آسیا ، اروپا و خاورمیانه را معرفی کرد.