08:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رحمانی

در حوزه گندم مشکلی نداریم
پایگاه خبری راد: برداشت از میادین نفت کارون تا پایان سال گذشته، ٣٣٥ هزار بشکه و با احتساب میدان آذر، ٣٥٠هزار بشکه بوده و آخرین اخبار حاکی است که تولید روزانه نفت میدان آزادگان جنوبی با استفاده از دستگاه فرآورشی سیار به میزان ۴۰ تا ۵۰ هزار بشکه تا پیش از پایان بهمن‌ماه امسال افزایش یابد.
 خط تولید داروهای بیماران صعب العلاج راه اندازی می شود
پایگاه خبری راد: خط تولید دو داروی مورد نیاز بیماران سرطان، هموفیلی و ام. اس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در البرز راه اندازی شد.
ارائه لیست کالاهای بازارچه‌های مرزی به هیات دولت جهت بازنگری
پایگاه خبری راد: وزیر کشور اعلام کرد: لیست کالاهای عرضه شده در بازارچه‌های مرزی به منظور بازنگری به هیأت دولت ارائه شده است.
اعتراض مشتریان کرمان‌خودرو در مقابل وزارت صنعت
پایگاه خبری راد: صبح امروز تعدادی از مشتریان شرکت کرمان خودرو در مقابل ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسوولان به بدتعهدی این خودروساز شدند.
راهکارهای بخش خصوصی برای تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی تهران در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت راهکارهایی را برای تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط فعلی ارائه و از این مقام دولتی خواست تا مقدمات اجرایی شدن آن را پیگیری کند.
چالوس از ساعت ۱۷ یک طرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از یک طرفه شدن محور چالوس از سمت مرزن آباد به سمت تهران از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) خبر داد.
سال 98 بازار خوبی برای صنعت فولاد ایجاد می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از فعال شدن صنعت ساختمان سخن به میان آورد و بیان کرد: در سال آینده حوزه مسکن رونق پیدا خواهد کرد لذا بازار خوبی برای صنعت فولاد در سال آینده ایجاد خواهد شد.
حفظ وضع موجود تولید اولویت نخست دولت است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت معتقد است در شرایط فعلی که اقتصاد ایران با آن روبه‌رو است این وزارتخانه و مجموعه دولت حفظ وضعیت موجود تولید را به عنوان استراتژی اصلی و اولویت نخست خود پیگیری می‌کند.
افزایش قیمت خودرو با هدف حفظ تولید بوده است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که برنامه اصلی این وزارتخانه، انجام همزمان تعهدات خودروسازان در کنار حفظ تولید بوده است.
 رحمانی به خودروسازان برای عمل به تعهدات فروش اولتیماتوم داد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت با فراخواندن مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ کشور نسبت به عمل کردن آنها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داد.
محصولاتی که کمتر از ۴۰ درصد آن ساخت داخل باشد را حمایت نمی‌کنیم
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به سیاست دولت در راستای تمرکز زدایی و اینکه برنامه های خوبی در آینده داریم، گفت: محصولات خودرویی و لوازم خانگی که کمتر از ۴۰ درصد آن ساخت داخل کشور باشد را حمایت نخواهیم کرد.
 وزیر صنعت به اعتراض برخی خریداران خودرو واکنش نشان داد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اعتراض امروز برخی خریداران خودرو در مقابل این وزارتخانه تاکید کرد که خودروهایی که پیش از این با قیمت قطعی پیش‌فروش شده‌اند، مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شوند.
هدفمان کاهش قیمت آزاد خودرو و حذف بازار سیاه است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: هدفمان این است که تیراژ خودرو افزایش پیدا کند و قیمت خودرو حتماٌ از این قیمت بازار آزاد پایین‌تر آید و برنامه و تعهدی که خودروسازان به ما داده‌اند مستلزم این است که بازار سیاه حذف و بازار آزاد هم کنترل شود.
آزاد شدن صادرات گوجه‌فرنگی
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه‌ای جدید صادرات گوجه‌فرنگی و رب آنرا بلامانع اعلام کرد.
 سد شهریار چه زمانی آبگیری می‌شود؟
پایگاه خبری راد: نماینده مردم میانه در مجلس گفت: بنده نمی‌توانم جوابگوی مردمی باشم که دولت زمین‌های‌شان را برای آبگیری سد شهریار تصاحب کرده است.