15:07 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رامک

آرامکو عربستان به سراغ کره‌ای‌ها رفت
پایگاه خبری راد: بر اساس آمارهای گمرک ایران میزان واردات کشور طی نه ماهه امسال(۱۳۹۷) نسبت به سال گذشته با کاهشی ۱۳.۲۷ درصدی در وزن و ۱۵.۹۰ درصدی در ارزش دلاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به ارقام ۲۳ میلیون و ۸۷۱ هزار تن و ۳۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون دلار رسیده است.
بازی ژئوپلیتیکی خطرناک عربستان سعودی
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی با تلاش برای ادامه روابط دوستانه دیرینه خود با واشنگتن و همزمان بستن پیمان های جدید با مسکو که عمدتاً بر مبنای همکاری در بازارهای نفت است، خود را در موقعیت ژئوپلیتیکی خطرناکی قرار می‌دهد.
عربستان پیش‌بینی نفتی را قبول ندارد
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی پیش‌بینی درباره پیک تقاضا برای نفت را قبول ندارد و انتظار دارد تقاضا برای نفت، دست‌کم تا سال ۲۰۴۰ همچنان رشد کند.
مذاکرات نفتی عربستان و روسیه لغو شد
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی و روسیه دیگر مذاکرات نفتی در داووس سوییس نخواهند داشت و نخستین دیدار رو در روی وزیران انرژی دو کشور از زمان امضای توافق کاهش تولید در دسامبر، لغو شد.
 نیازی به نشست اضطراری اوپک نیست
پایگاه خبری راد: خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان سعودی روز یکشنبه در کنفرانس نفتی ابوظبی گفت نیازی نمی‌بیند اوپک پیش از آوریل، نشست فوق العاده برگزار کند.
افزایش بار بدهی شرکت‌های انرژی عربی در سال2019
پایگاه خبری راد: انتظار می‌رود شرکت‌های انرژی منطقه خلیج فارس در سال ۲۰۱۹ به منظور تامین مالی طرحهای توسعه استقراض بیشتری داشته باشند.
پیش‌بینی جدید عربستان از آینده بازار نفت
پایگاه خبری راد: خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد انتظار دارد ذخایر نفت تا پایان سه ماهه اول سال آینده میلادی کاهش پیدا کند اما بازار تحت تاثیر عوامل ژئوپلیتیکی و اقتصاد کلان و سفته‌بازی قرار دارد.
 عربستان به مرکز انرژی‌های تجدیدپذیر تبدیل می شود
پایگاه خبری راد: شرکت نفتی آرامکو عربستان اعلام کرده که قصد دارد با احداث و توسعه یک پروژه عظیم، این کشور را به هاب انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر در جهان تبدیل کند.
چرخش 180 درجه ای بازار نفت!
پایگاه خبری راد: دخالت‌های ترامپ در بازار جهانی نفت طی شش ماه اخیر باعث شده این بازار که بعد از مدت‌ها با تعهد کاهش تولید به تعادل رسیده بود، حرکتی ناموزون را آغاز کند و آسمان آن هر روز یک رنگ باشد.
 بلوف نفتی عربستان علیه ایران!
پایگاه خبری راد: هنوز دو ماه از خط و نشان نفتی عربستان برای ایران و این‌که قصد دارد در ازای خروج هر بشکه نفت ایران دو بشکه صادر کند، نگذشته که وزیر انرژی این کشور اعلام کرده است میزان تولید نفت در عربستان ۵۰۰ هزار بشکه کاهش خواهد یافت.
سیگنال اوپک و غیراوپک برای بازگشت دوباره به کاهش تولید
پایگاه خبری راد: با هشدار کمیته نظارتی به ریاست عربستان سعودی و روسیه نسبت به ضعیف شدن شرایط بنیادین بازار نفت، به نظر می‌رسد اوپک و متحدانش به توافق برای کاهش تولید از سال آینده نزدیک شده‌اند.
در اوپک چه خبر است؟
پایگاه خبری راد: یازدهمین نشست کمیته نظارتی اوپک و غیراوپک که در ابوظبی برگزار شد، پایبندی تولیدکنندگان حاضر در توافقنامه کاهش عرضه نفت را ۱۰۴ درصد اعلام کرد و اکثر اعضای این سازمان موافقت خود را با کاهش میزان تولید برای به تعادل رساندن بازار و قیمت‌های جهانی اعلام کردند.
افزایش قیمت نفت به دنبال کاهش صادرات عربستان
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه پس از اینکه عربستان سعودی اعلام کرد میزان صادرات خود در دسامبر را کاهش خواهد داد، بیش از یک درصد صعود کرد.
نفت عربستان هم‌زمان با آغاز تحریم‌های ایران گران شد
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی هم‌زمان با آغاز تحریم‌های آمریکا علیه صادرات نفت ایران، قیمت نفت مدیوم و سنگین خود که به آسیا می‌فروشد را افزایش داد.
توضیحات رامک‌خودرو درباره مشکلات واردات و تحویل خودرو به مشتریان
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی رامک خودرو توضیحاتی در رابطه با مشکلات ایجاد شده در روند واردات خودرو و تاخیر پیش آمده در تحویل خودروهای پیش‌فروش شده به مشتریان، منتشر کرد.