08:04 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید ارز

افزایش قیمت مسکن ناشی از رشد بازارهای موازی و گرانی مصالح
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه املاک با بیان این‌که تلاطم بازار مسکن ناشی از خرید و فروش سفته‌بازانه در حال فروکش است، گفت: معاملات در ۱۸ روز ابتدای آذر ۱۳۹۷ در کل کشور و شهر تهران به‌ترتیب کاهش ۱۵ و ۶۰ درصدی نشان می‌دهد.
کاهش نرخ دلار بانکی در روز 19 آذر ماه
پایگاه خبری راد: بانک‌ها امروز نرخ خرید دلار را بیش از ۳۵۰ تومان کاهش دادند و این نرخ به زیر ۱۱ هزار تومان رسید.
قیمت سکه و ارز در روز دوازدهم آذرماه
پایگاه خبری راد: امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد شد؛ نرخ خرید دلار هم با افزایش نسبت به روز گذشته، در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۴۹۵ تومان بود.
دلار و یورو در روز دوازدهم آذر چند؟
پایگاه خبری راد: یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به دیروز ۵۰۰ تومان افزایش قیمت دارد. اما نرخ خرید دلار و یورو از سوی بانک‌ها مقداری افزایش یافته است.
دلیل کاهشی شدن نرخ ارز چیست؟!
پایگاه خبری راد: کاهش مداوم نرخ ارز در هفته‌های گذشته به گونه‌ای بوده که قیمت‌ دلار با دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته و تا حدود ۱۱ هزار تومان پایین‌آمده است؛ امری که معاون اسبق ارزی بانک مرکزی یکی از علل آن را، کاهش تقاضا برای ورود کالاهای قاچاق ارزیابی می‌کند.
بانک‌ها دلار را گران‌تر از بازار آزاد می‌خرند
پایگاه خبری راد: یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.
صادرکنندگان ارز حاصل از صادرات خود را در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز عرضه کنند
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی اعلام کرد: صادرکنندگان به منظور جلوگیری از سوء استفاده دلالان، ارز صادراتی را به بانک‌ها و صرافی‌های مجاز عرضه کنند.
طلا، سکه و ارز در ششمین روز  آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز نیز قیمت طلا و سکه همچون روزهای اخیر، نزولی بود. قیمت ارز مسافرتی اما تغییری نسبت به روز گذشته نداشت.
 قیمت ارز مسافرتی درششمین روز آذر ماه
پایگاه خبری راد: یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.
طلا، سکه و ارز در روز شنبه چند؟
پایگاه خبری راد: بازار طلا، سکه و ارز مانند هفته گذشته روند کاهشی خود را حفظ کرده و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده هم ادامه دار باشد.
شیب نزولی ارز مسافرتی در  روز شنبه
پایگاه خبری راد: یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به هفته گذشته حدود ۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.
 عوامل تاثیر گذار بر قیمت‌ ارز و طلا
پایگاه خبری راد: تا زمانی که بانک مرکزی به تعهدات خود عمل کند، روند کاهشی ارز و طلا تداوم خواهد یافت. هم‌اکنون دولت ذخایر ارزی کافی در اختیار دارد و می‌تواند با اتکا به آن بازار را مدیریت کند.
ارز مسافرتی و دلار بانکی چند؟!
پایگاه خبری راد: یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.
 دلار و ارز مسافرتی در بانک‌ها چند؟!
پایگاه خبری راد: قیمت یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۴ هزار تومان است که نسبت به روز شنبه ۱۰۰۰ تومان افزایش را نشان می‌دهد.
 طلای جهانی در هفته جاری گرانتر می شود
پایگاه خبری راد: در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران انتظار داشتند قیمت طلا در هفته جاری گرانتر شود.