16:43 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری نفت

افزایش قیمت نفت با وجود مذاکرات جدید اوپک و غیراوپک
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز جمعه تحت تاثیر خبر مذاکره تولیدکنندگان بزرگ برای افزایش جدید تولید به منظور جبران افت عرضه ایران، بخشی از رشدش را از دست داد با این حال در قیمت بالاتری بسته شد.
هزینه ۱۳۳ میلیارد دلاری آرامکو برای حفاری نفت و گاز
پایگاه خبری راد: غول نفتی آرامکوی عربستان بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال (۱۳۳ میلیارد دلار) برای حفاری نفت و گاز در یک دهه آینده هزینه خواهد کرد.
زمستان داغ برای بازار نفت با بازگشت تحریم‌های ایران
پایگاه خبری راد: زمستان در پیش است و بازار نفت به نظر می‌رسد دچار محدودیت عرضه خواهد شد.
روند صعودی قیمت نفت مهار شد
پایگاه خبری راد:قیمت نفت در اوایل معاملات روز دوشنبه بازار آسیا به دلیل نگرانی‌ها نسبت به احتمال وضع تعرفه‌های بیشتر آمریکا روی کالاهای چینی که واهمه بازار نسبت به کمبود عرضه به دلیل تحریم‌های جدید علیه ایران را تحت‌الشعاع قرار داد، کاهش پیدا کرد.
افزایش بهای نفت با وجود رشد دکل‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت آمریکا روز جمعه افزایش یافت و به دنبال افزایش فشار واشنگتن بر سایر کشورها به منظور تبعیت از تحریم‌های جدید علیه نفت ایران، رشد هفتگی به ثبت رساند.
افزایش قیمت نفت درپی توقف حفاری آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه به دنبال توقف روند رشد حفاری آمریکا و همچنین دورنمای محدود شدن عرضه به بازار در نتیجه تحریم‌های واشنگتن علیه صادرات ایران افزایش یافت.
مقاومت نفت در برابر کاهش قیمت شکسته شد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت آمریکا روز جمعه افت اندکی را شاهد بود و برای نخستین بار از اواسط ماه میلادی گذشته، کاهش هفتگی داشت.
بررسی وضعیت نفتی ایران در خزر
پایگاه خبری راد: جنوب کشور چنان با نام نفت سند خورده بود که کم‌تر کسی گمان می‌کرد روزی خزر هم به لیست مناطق نفت خیز ایران اضافه شود. بیستم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ در عمق حدود ۲۵۰۰ متری دریاچه خزر میدان نفتی "سردار جنگل" با برخورداری از نفتی سبک و مرغوب کشف شد. نفتی که دسترسی به آن مانند نفت جنوب کشور آسان نیست و برخی کارشناسان بر این باورند که استخراج آن چندان اقتصادی به نظر نمی‌رسد.
پایان دو ماه کاهش قیمت نفت با عقب‌گرد دلار
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت تحت تاثیر کاهش ذخایر و نشانه‌های محدودیت عرضه، افزایش یافت و نخستین رشد هفتگی خود در حدود دو ماه گذشته را به ثبت رساند.
کاهش قیمت نفت در پی نگرانی‌های اقتصادی
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصادی که بازارها را نگران آسیب دیدن تقاضا کرده است، کاهش پیدا کرد.
امید نفت برای افزایش قیمت سقوط کرد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه افزایش یافت اما تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به مازاد عرضه، اختلافات تجاری و همچنین کندی رشد اقتصاد جهانی که به دورنمای تقاضا لطمه خواهد زد، کاهش هفتگی به ثبت رساند.
آغاز موج جدید کاهش قیمت نفت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه به دنبال تشدید تنش‌های تجاری که به دورنمای رشد تقاضا برای سوخت به خصوص در آسیا لطمه زد کاهش یافت، با این‌همه اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران از محدود شدن عرضه در بازار حکایت دارد.
کاهش قیمت نفت با ادامه تنش‌های تجاری جهانی
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد عرضه روسیه افزایش یافت، اما تشدید تنش‌های تجاری بین‌المللی که رشد تقاضا برای انرژی را در معرض تهدید قرار داده است، طولانی‌ترین کاهش هفتگی خود از سال ۲۰۱۵ را رقم زد.
امید، توسعه و حرکت رو به جلو از اهداف جهاد دانشگاهی است
پایگاه خبری راد: رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: امید، توسعه و حرکت رو به جلو از اهداف جهاد دانشگاهی بوده است.
افزایش قیمت نفت به دنبال افت تولید عربستان
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه در واکنش به کاهش غیرمنتظره تولید عربستان سعودی در ماه میلادی گذشته و همچنین کندی رشد فعالیت حفاری شیل آمریکا، افزایش یافت.