14:53 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حسینی

شرکت‌های رقیب با ایران خودرو و سایپا ایجاد شود/ ابلاغ سیاست جدید
نماد برتر- وزیر صنعت با اشاره به لزوم ایجاد شرکت‌های رقیب برای رقابت با خودروسازان داخلی و تحویل محصول با کیفیت به مشتریان از ابلاغ سیاست جدید واردات در مقابل صادرات تا چند روز آینده خبر داد.
ایران خودرو و سایپا از فردا مسئول اعلام قیمت ها هستند / خروج از زیان انباشته
نماد برتر- با حمایت مشاور اقتصادی رهبری و وزیر صنعت ، هیات‌مدیره ایران خودرو و سایپا از فردا مسئول اعلام نرخ ها بوده و احتمالا" از زیان انباشته خارج خواهند شد .
دو دلیل عدم معامله سهام چهار پالایشگاه در ETF پالایشی
نماد برتر- مدیر امور ناشران سپرده گذاری مرکزی دو دلیل عدم معامله سهام چهار پالایشگاه در ETF پالایشی را تاکنون اعلام کرد.
بررسی گزارش سازمان راهداری به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کمیسیون عمران
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش سازمان راهداری در خصوص برنامه های این سازمان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
چرا سهام پالایشی یکم هنور قابل معامله نشده است؟
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی آخرین وضعیت سهام پالایشی یکم را تشریح کرد.
«بازارگردانی»، گامی بلند در مسیر رسیدن به «ارزش ذاتی» سهم
نماد برتر- فرهنگ حسینی: «با الزام و اجرای بازارگردانی توسط شورای عالی بورس، نقدشوندگی سهام می تواند به شکلی بهتری انجام شده و عمق بازار افزایش یابد. بازارگردانی تخصصی از موضوعاتی است که در بازارهای توسعه یافته توسط نهادهای مالی و به صورت حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود؛ این موضوع می‌تواند به رسیدن ارزش سهام شرکت‌ها به ارزش ذاتی در میان مدت کمک شایانی داشته باشد.»
۶۰ درصد بنزین صادراتی پالایشگاه های ایران جذب عراق می شود
نماد برتر- سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی گفت: ۶۰ درصد بنزین صادراتی پالایشگاه های ایران راهی بازار عراق می‌شود و مشکلی در دریافت وجوه نیست.
چرا سهام پالایشی یکم هنور قابل معامله نشده است؟
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی آخرین وضعیت سهام پالایشی یکم را تشریح کرد.
برقراری ارتباطات در مناطق بحران‌زده با بالن ارتباطی
نماد برتر- بالن ارتباطی در زمان بحران، منطقه بحران‌زده را تحت پوشش قرار می‌دهد و امکان اتصال بیش از ۱۰۰۰ نفر را به‌صورت هم‌زمان و ۱۰ هزار نفر را به‌صورت غیرهمزمان با سرعت یک گیابیت‌برثانیه فراهم می‌کند.
راه اندازی مجدد بزرگترین خط تولیدی شرکت سیمانی + دستاورد پروژه ها
نماد برتر- بزرگترین خط تولیدی سیمان تهران و بهره‌برداری از پروژه بهینه‌سازی سیستم فیلتراسیون برای بازگشت یک‌ میلیون تن به ظرفیت تولید کلینکر ، راه‌اندازی مجدد شد.
اننتظار مثبت وزیر صنعت از افزایش صادرات در نیمه دوم سال
نماد برتر- وزیر صنعت شرایط افزایش صادرات در نیمه دوم سال جاری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در خصوص تامین کالاهای اساسی و مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید مشکلی نیست.
مخالفت مجلس با قیمت‌گذاری دستوری/ عرضه محصولات در بورس با فرایندی جدید
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر نوع قیمت‌گذاری دستوری موجب رانت و فساد در کشور می‌شود و مجلس با قیمت‌گذاری دستوری مخالف است و برای کمک به فعالیت‌های اقتصادی در کشور باید اجازه داد تا مکانیزم‌های قانونی در بحث قیمت‌گذاری دنبال شود.
دولت و مجلس برای خودرو طرح مشترک می دهند / هدف سیاست قیمت گذاری
نماد برتر- ‌وزیر صنعت با اشاره به هدف از سیاست قیمت گذاری برخی محصولات در بورس کالا گفت: باتوجه به عدم کیفیت و تناسب قیمت خودرو با همکاری مجلس، طرح مشترکی را در حوزه خودرو اعلام خواهیم کرد.
توافق وزارت صنعت با بسیج برای کشف کالاهای احتکار شده
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر صمت در جلسه این کمیسیون گفت که براساس اظهارات رزم حسینی مقرر شده از نیروهای بسیجی در حوزه نظارت استفاده شود تا کالاهای احتکار شده کشف و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.