17:47 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تکنو

تدوین و اجرای طرح الگوی کشت هوشمند در اراضی دیم
نماد برتر- رییس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور از تدوین و اجرای طرح الگوی کشت هوشمند به صورت پایلوت در سه استان کشور در آینده نزدیک خبر داد.
ساخت "پرینتر سه‌بُعدی" و "ترانسفورماتور ولتاژ بالا/فرکانس بالا"
نماد برتر- "دستگاه پرینتر سه‌بُعدی" و "دستگاه ترانسفورماتور ولتاژ بالا/ فرکانس بالا (HV-HF)" در سال جهش تولید و با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های متخصص در گروه مهندسی برق دانشگاه تربت حیدریه ساخته شد.
توقف موقت چهار بانک و ۴ نماد دیگر / ۱۶ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام چهار بانک و چهار شرکت ، ۱۶ سهم دیگر از جمله پالایشگاه تهران آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند .
معرفی فرصت‌های توسعه کسب‌وکارهای حوزه دارو در یک وبینار تخصصی
نماد برتر- یکی از شتابدهنده‌های حوزه دارویی وبیناری برای توسعه کسب و کارهای حوزه دارویی برگزار می‌کند.
کدام نمادهای بورسی متوقف شدند؟
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی، ۲۹ نماد تا تاریخ ۱۶ مهرماه به دلایل مختلف از جمله افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف یا ب، تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی سالیانه و... متوقف شده اند.
ساخت دستگاهی برای افزایش راندمان پنل‌های خورشیدی در کشور
نماد برتر- دستگاه تولید همزمان فتوولتائیک حرارتی خورشیدی (PVT) با هدف افزایش راندمان پنل‌های خورشیدی و تولید همزمان حرارت و برق توسط محققان دانشگاه صنعتی اراک طراحی و ساخته شد.
"وبصادر، شاوان" و ۷ نماد آماده بازگشایی شدند/ خروج موقت سایپا و ۸ شرکت
نماد برتر- ۹ نماد از جمله بانک صادرات و پالایشگاه لاوان آماده بازگشایی شدند اما سایپا ، بانک تجارت ، بانک‌ اقتصادنوین‌ و شش شرکت دیگر موقتا" از گردونه معاملات خارج شدند.
قیمت فروش محصول شرکت بورسی ۲۴ درصد افزایش یافت / زمان اجرا
نماد برتر- شرکت بورسی تکنوتار از دریافت مجوز افزایش ۲۴ درصدی قیمت فروش دیسپنسر و زمان اعمال خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه هفته آینده شد.
برگزاری آموزش آنلاین تعمیرات خودرو
نماد برتر- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به ایجاد خدمتی نوین در راستای اشتراک و آموزش تخصص خودرو اقدام کرده که با شبیه‌سازی محیط یک آموزشگاه در بستر وب، شرایط آموزش آنلاین تعمیرات خودرو در شرایط کنونی را مهیا ساخته است.
طرحی هوشمندانه و ارزان برای تولید بنزین و محصولات مواد پتروشیمی/جایگزینی نفت با گازهای طبیعی
نماد برتر- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در صدد برآمدند تا با استفاده از طرحی هوشمندانه و روشی ارزان بنزین و محصولات حوزه پتروشیمی را با گاز طبیعی به تولید برسانند.
بازارسرمایه یاری‌رسان بخش تولید است
نماد برتر- جعفر قادری گفت: به منظور جلوگیری از رشد یکباره نرخ ارز و همچنین حفظ ارزش پول ملی،‌ باید کانال‌هایی به منظور هدایت نقدینگی به سمت تولید ایجاد کنیم.
پدیده نوظهور رمزارزها و مصائب آن برای جامعه
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن بلاکچین مشهد گفت: ساخت ارز رمزنگاری ‌شده و دیجیتال کمتر از یک ساعت زمان می‌برد، بنابراین افراد سودجو با استفاده از این موضوع اشخاصی که قصد یک‌شبه پولدار شدن دارند را طعمه خود قرار می‌دهند.
لزوم توسعه خدمات دولت الکترونیکی
نماد برتر- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به شیوع ویروس کرونا بر لزوم توسعه دولت الکترونیک تاکید کرد.
دانلود ویدیوهای 4K با اینترنت 5G
نماد برتر- به گفته یک کارشناس فناوری اطلاعات، سرعت دغدغه اصلی کاربران است و سرعت اینترنت 5G هزار برابر بیشتر از سرعت اینترنت 4G است و با بهره‌گیری از آن می‌توان ویدئوهای 4K با سرعت بالا و پهنای باند ۱۰۰ گیگابیت مشاهده کرد.
جهرمی: شبکه ملی اطلاعات با اینترنت در تضاد نیست/ بسته رایگان دانشجویان بزودی عرضه می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات با بیان اینکه مسئله عمومی تحت عنوان اختلال در اینترنت وجود ندارد، گفت: شبکه در حال خدمت‌رسانی است و اختلال‌ها برطرف شده و مشکلی هم وجود ندارد.