16:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

90 درصد اپلیکیشن‌های اندرویدی اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کنند
پایگاه خبری راد:بالغ بر ۹۰درصد از اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه گوگل پلی‌استور، اطلاعات کاربران را جمع آوری می‌کنند.
استیکرها به واتس‌اپ آمدند!
پایگاه خبری راد: بالاخره انتظار کاربران واتس‌اپ به پایان رسید و استیکر به هر دو پلت‌فرم اندروید و iOS این پیام‌رسان محبوب اضافه شد.
گوگل نیوز حجم اینترنت کاربران را می‌خورد!
پایگاه خبری راد: برخی از کاربران اندرویدی اپلیکیشن گوگل نیوز دریافته و اعلام کرده‌اند که این اپلیکیشن حجم زیادی از بسته‌های اینترنت همراه آنها را استفاده و آنها را متحمل پرداخت هزینه‌های گزافی کرده است.
نسخه جدید اندرویدی فایرفاکس آمد
پایگاه خبری راد: شرکت موزیلا به تازگی نسخه جدید و به روزرسانی شده‌ای را برای کاربران اندرویدی مرورگر اینترنتی فایرفاکس منتشر کرده است.
۱۰گوشی اندرویدی برتر سپتامبر/ دو فبلت جدید هوآوی معرفی شد
پایگاه خبری راد: دنیای موبایل روزانه با معرفی دستگاه‌های جدید از جدیدترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار گرفته تا تجهیزات جانبی موبایل خبرساز است.
گوگل از توسعه‌دهندگان اندرویدی در اروپا حق‌امتیاز می‌گیرد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی در اروپا برای استفاده از فروشگاه اینترنتی پلی استور حق امتیاز دریافت کند.
رمزنگاری اطلاعات شخصی کاربران اندرویدی توسط گوگل
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است که تمامی اطلاعات و داده‌های خصوصی کاربران که به صورت خودکار و اتوماتیک بر روی خدمات ابری اندرویدی ذخیره می‌شوند، رمزنگاری خواهند شد.
چگونه اندروید بازار سیستم عامل‌های موبایل را قبضه کرد؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه در سال‌های اخیر تنها دو سیستم‌عامل اندروید و iOS بر بازار گوشی‌های هوشمند تسلط پیدا کرده‌اند، این گزارش به بررسی تحولاتی که در سال‌های اخیر بر میزان توزیع، پراکندگی و تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل موبایل می‌پردازد.
شکاف میان دو فروشگاه آنلاین فروش اپلیکیشن رکورد زد!
پایگاه خبری راد: آمارها نشان می‌دهد که شکاف درآمدزایی میان دو فروشگاه اینترنتی اپ استور اپل و گوگل پلی استور در سه ماهه سوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بیشترین حد خود رسیده است.
موتورجستجوی سانسور شده گوگل در چین!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد علی‌رغم تکذیب‌های پیاپی گوگل، این شرکت آمریکایی درحال توسعه یک موتور جستجوی اختصاصی با قابلیت سانسور و فیلترینگ هوشمند برای چین است.
قابلیت‌های جدید در نسخه‌های موبایلی برنامه مایکروسافت آفیس
پایگاه خبری راد: مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد در ماه جاری میلادی به نسخه‌های موبایلی اپلیکیشن مایکروسافت آفیس قابلیت‌های جدیدی اضافه کند.
پای فیس‌بوک لایت به آیفون هم باز شد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن فیس‌بوک‌ لایت برای کاربران گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل iOS نیز به‌زودی عرضه خواهد شد.
تم تاریک و شبانه به گوگل نیوز آمد
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده که قرار است به زودی تم تاریک و شبانه به اپلیکیشن گوگل نیوز نیز بیاید.
محرومیت ۳۲ میلیون اندرویدی از مرورگر گوگل کروم
پایگاه خبری راد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به تغییرات جدید گوگل ۳۲ میلیون کاربر دستگاه و گوشی هوشمند اندرویدی، قادر نخواهند بود از مرورگر اینترنتی گوگل کروم استفاده کنند.
جدیدترین نسخه اندروید با گوشی‌های نوکیا می‌آید
پایگاه خبری راد: شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال در رویداد رونمایی از محصولات جدید نوکیا در لندن، از زمان بندی این شرکت برای دریافت جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (اندروید ۹.۰) خبر داد.