17:49 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابر

صادرات؛ درآمدهای «آریا» را جذاب کرد
نماد برتر - شرکت پلیمر آریا ساسول طی ۳ ماهه گذشته با روند افزایشی درآمد‌ها روبه‌رو بوده و در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز این شرکت بیشترین درآمد حاصل از فروش محصولات را در مردادماه با مبلغ ۲۵،۷۶۰ میلیارد ریال به دست آورده است.
مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران برگزار شد
نماد برتر - به نقل از روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران، مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران با حضور جمعی از کارآفرینان و پیشکسوتان این عرصه ، یکشنبه 23 آبان 1400 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
برگزاری نمایشگاه میلیاردی با کدام توجیه اقتصادی!
نماد برتر - در حالی که بازار سرمایه همچنان سرمایه مردم را می سوزاند؛ گویا بازی جدید وزارت اقتصاد و سازمان بورس با احساسات و شعور مردم در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه؛ دنبال چیز دیگری است.
سود «سخاش» از فله‌فروشی!
نماد برتر - ۳۸ درصد از کل فروش ماهانه "سخاش" مربوط به «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» بود.
«شستا» و ادعای جدید!
نماد برتر - ارزش بازار سرمایه‌گذاری "شستا" در بخش «اوراق مشارکت پذیرفته‌شده در بورس» ۱۴,۲۵۲ میلیارد ریال کاهش را از خود بر جای گذاشت.
«وملل» رکورد 7 ماهه را زد
نماد برتر- یشترین پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲،۹۶۲میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱,۳۵ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشت.
کسب درآمد ۱۷،۸۸۱ میلیارد ریالی «ونوین»
نماد برتر - درآمد تحقق یافته تسهیلات اعطایی ۸,۴۸ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی طی ۷ ماه گذشته بوده است.
عرضه موفق تجلی راه را برای سایر شرکت ها باز می کند
مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات گفت: در روز دوم پذیره نویسی سهام «تجلی» در مدت کمتر از 11 دقیقه به فروش رفت.
تقویت بازار صادراتی «سدور» بدون بورس کالا!
نماد برتر - سیمان درود توانسته است درآمدهای خود را در دو بخش داخلی و صادراتی افزایش دهد.
سبد میدکو خالی از بورس
نماد برتر- در بررسی صورت‌های مالی میدکو آن چه بیش از همه به چشم می‌آید، حجم سنگین بدهی‌های جاری و نسبت بدهی بسیار نامطلوب است.
اقتصاد کشور نیاز به نسخه‌ای اصولی و منطقی دارد
نماد برتر- دوری از پیشنهادهای مخرب چون قیمت‌گذاری دستوری برای اقتصاد کشور و هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید و ایجاد اشتغال بیشتر، یک ضرورت است.
دولت؛ ناکام یا کامروا در جراحی اقتصادی
نماد برتر- یکی از مهمترین حمایت‌های دولت و مقامات سیاست‌گذار از بازارسرمایه و سایر بخش‌های اقتصادی، افزایش هرچه بیشتر شفافیت اطلاعاتی و به حداقل رساندن ابهامات در مسیر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران است. در این میان با وجود اعتقاد دولت به جراحی‌های اقتصادی در مسیر افزایش شفافیت، در عمل ناتوانی آن در تحقق این هدف مشهود است.
رشد سرمایه گذاری در «تاپیکو»
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "تاپیکو" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس» با ۴۱،۸۱۱ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن نیز برابر با ۲۸۳،۲۱۷ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.
«خوراکی‌ها»‌ صندوق‌گردان "افق"
عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده "افق" از بخش «خوراکی‌ها» با ۸،۳۹۹ میلیارد ریال بوده و این درآمد حاصل‌شده از فروش ۵۷ میلیون عدد خوراکی بوده و نرخ فروش آن نیز حدود ۱۴۶ هزار ریال اعلام‌شده است.
«رادیال» درآمدزاترین محصول "پکرمان"
گروه صنعتی بارز از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه درآمد تجمیعی شناسایی‌شده خود را ۲۸،۴۸۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده که عمده‌ترین درآمد را از فروش محصول «تایر رادیال» با ۱۶،۷۰۷ میلیارد ریال داشت.