19:47 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی جدید

آیفون ۹ در راه است
نماد برتر- شایعات و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی جدید آیفون ۹ یا آیفون SE۲ قرار است در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی شود.
تماس تصویری با پرچمدار جدید آسان شد
نماد برتر- کاربران گوشی جدید سامسونگ از این پس قادر خواهند بود بدون استفاده از اپلیکیشن Google Duo با دوستان خود مکالمه تصویری داشته باشند.
واکنش وال‌استریت به رونمایی از آیفون جدید
پایگاه خبری راد: رونمایی از محصول جدید شرکت اپل معاملات بورس آمریکا را کاملا تحت الشعاع قرار داد.
اپل از آیفون ۱۱ رونمایی کرد
پایگاه خبری راد: شرکت اپل از جدیدترین مدل گوشی خود به نام آیفون ۱۱ رونمایی کرد.
چرا تمایل افراد به خرید گوشی کم شده است؟
پایگاه خبری راد: رییس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با بیان این‌که در هر دقیقه ۸۵ دستگاه تلفن همراه در کشور به فروش می‌رسد، گفت: امیدواریم با تسهیل واردات و کنترل قیمت ارز، بتوانیم شاهد کاهش قیمت گوشی تلفن همراه و ترغیب کاربران این دستگاه‌های کاربردی به به‌روزرسانی موبایل‌های خود باشیم.
اگر گوشی‌تان با رجیستری قطع شده، بخوانید
پایگاه خبری راد: در صورتی که با وجود انجام فرآیندهای مربوط به رجیستری و یا ناآگاهی از این فرآیندها، پیامکی مبنی بر قطع سرویس در اپراتورهای همراه دریافت کرده‌ یا ارتباط شما قطع شده‌ است، مشکل خود را با سامانه‌ همتا مطرح و موضوع را پیگیری کنید.
خبری از پرچمدارها نیست!
پایگاه خبری راد: آمارها نشان می‌دهد که گوشی هوشمند گلکسی A۵۰ سامسونگ در صدر فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل موبایل‌های فروخته شده در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی در اروپا قرار گرفته است.
اچ‌تی‌سی هم گوشی ۵G معرفی می‌کند اما...
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی (HTC) قصد دارد از یک مدل گوشی جدید مجهز به فناوری ۵G در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی کند اما تحلیلگران بر این باورند که طبق روال سال های گذشته این شرکت، از این محصول نیز استقبال چندانی نخواهد شد.
دوربین گوشی جدید سامسونگ زیر نمایشگر می‌رود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال توسعه یک دوربین جدید است تا بتواند آن را در قسمت زیر نمایشگر گوشی‌های هوشمند تعبیه کند و محصولی کاملا بدون حاشیه تولید کند.
نسخه ۵G گلکسی‌اس ۱۰ آتش گرفت!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که نسخه مجهز به شبکه ۵G گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس ۱۰ دچار انفجار و آتش گرفتگی شده است که می‌تواند تجربه ناخوشایند نوت ۷ را برای سامسونگ تکرار کند.
گوشی جدیدی که از دو طرف تا می‌شود!
پایگاه خبری راد: رسانه‌های کره جنوبی به تازگی اخبار و گزارش‌هایی را مبنی بر تلاش سامسونگ برای تولید گوشی‌های تاشو که نمایشگر آنها از دو طرف تا می‌شوند، خبر داده‌اند.
سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید معرفی کرد
پایگاه خبری راد: سامسونگ به تازگی دو گوشی میان رده جدید از سری گلکسی A را معرفی کرده است که برخی از قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار را نیز دارا هستند.
آیفون ارزان‌قیمت جدیدی در راه است!
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود اپل تا سال ۲۰۲۰ میلادی از یک گوشی جدید ارزان قیمت ۴.۷ اینچی که طراحی آن شباهت زیادی به آیفون ۸ دارد، رونمایی خواهد کرد.
کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹؛ میزبان چه گوشی‌هایی خواهد بود؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده‌اند با توجه به اعلام برنامه‌های شرکت‌های تولیدکننده موبایل، کنگره جهانی موبایل بیشتر میزبان گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری ۵G خواهد بود.
سامسونگ هم به ارزهای دیجیتال روی آورد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ نیز قصد دارد به عرضه و انتشار یک کیف پول مجازی مبتنی برای ارزهای دیجیتال رمزپایه روی بیاورد.
صفحه قبل | صفحه بعد