09:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی‌های آیفون

مثل یک "روح" از گوگل مپ استفاده کنید‍!
پایگاه خبری راد: کاربران گوشی‌های آیفون از این پس قادر خواهند بود در اپلیکیشن نقشه گوگل‌مپ از حالت ناشناس (incognito mode) استفاده کنند.
آخرین خبرها از رمز دوم یک‌بار مصرف
پایگاه خبری راد: استفاده از رمز دوم پویا در یکی از بانک‌ها اجباری شده، اما مشتریان سایر بانک‌ها می‌توانند فعلا از همان رمز دوم ثابت خود استفاده کنند، چراکه این اقدام بر اساس سیاست‌های داخلی بانک مذکور بوده و ربطی به طرح بانک مرکزی ندارد.
ماجرای خاموشی گوشی‌های آیفون چیست؟
پایگاه خبری راد: شاید نتوان با قطعیت از کاهش آمار خرید گوشی‌های آیفون پس از مشکلاتی که اپل برای اپلیکیشن‌های ایرانی ایجاد کرده خبر داد، اما به اعتقاد کارشناسان، کاربرانی هستند که درصورت نیاز به جایگزینی گوشی‌هایشان پس از سرقت، خرابی و شکستگی، سیستم عامل اندروید را جایگزین iOS کنند.
آنتن‌دهی آیفون بهتر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: یکی از تحلیلگران ارشد محصولات اپل به تازگی برآورد و اعلام کرده که آنتن‌دهی گوشی‌های آیفون و آیپدهای ۲۰۱۹ بهبود قابل توجهی خواهد یافت.
اپل در مورد باتری آیفون اغراق کرده است!
پایگاه خبری راد: نتایج تازه‌ترین تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که اپل درباره قدرت و ظرفیت باتری گوشی‌های آیفون اغراق و بزرگنمایی کرده است.
عامل تجاوز اپل و گوگل به حریم خصوصی ایرانی‌ها چیست؟
پایگاه خبری راد: اگرچه پس از حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور، هنوز هم افرادی به خرید گوشی‌های آیفون اقدام می‌کنند، اما بی‌توجهی به کسب‌وکارهای ایرانی به این موضوع محدود نمی‌شود.
آیفون کمتر از پیش‌بینی‌ها فروخت!
پایگاه خبری راد: تحلیلگران به تازگی اعلام کرده اند که میزان فروش گوشی‌های آیفون در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی بسیار کمتر از حد انتظار بوده است.
نتفلیکس برای اپل شمشیر کشید!
پایگاه خبری راد: دسترسی کاربران گوشی‌های آیفون و آی‌پد به سرویس پخش آنلاین فیلم نتفلیکس قطع شده است.
آیفون به کفِ فروش خود در ۶ سال اخیر رسید
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل کمترین و پایین‌ترین میزان فروش گوشی‌های هوشمند در چین ظرف شش سال اخیر را تجربه کرده است.
حالت تاریک به آیفون می‌آید
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوشی‌های آیفون با دریافت آپدیت جدید آی اواس ۱۳.۱ به حالت تاریک (Dark Mode) مجهز خواهند شد.
ایران در جست‌وجوی راه‌حل حقوقی برای برنامه‌های حذف‌شده‌ی آیفون
پایگاه خبری راد: در حالی که طی روزهای گذشته، برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی در گوشی‌های آیفون غیرفعال شدند، سازمان فناوری اطلاعات از تجمیع گزارش‌های فنی و حقوقی برای حل این مشکل خبر می‌دهد.
دردسر آیفون برای اپلیکیشن‌های بانکی ایرانی
پایگاه خبری راد: طبق گزارشات رسیده از روز گذشته اکثر اپلیکیشن های ایرانی نسخه ios در حوزه پرداخت، از دسترس خارج شده اند و کاربران گوشی‌های آیفون نمی توانند از این اپلیکیشن ها استفاده کنند.
منتظر آیفون‌های مجهز به ۵G نباشید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که کاربران نباید تا قبل از سال ۲۰۲۰ میلادی منتظر گوشی‌های آیفون مجهز به فناوری شبکه ۵G باشند.
سامسونگ در اوج؛ اپل در قعر!
پایگاه خبری راد: آمارهای مربوط به فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ میلادی نشان می‌دهد که سامسونگ همچنان جایگاه خود به عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل در جهان را حفظ کرده است.
اپل باز دردسر آفرید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد سرویس فیس‌تایم (FaceTime) اپل باری دیگر برای کاربران گوشی‌های آیفون مشکل ساز شده و صدای آنها را درآورده است.
صفحه قبل | صفحه بعد