22:52 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پاسپورت

رنج مضاعف کمبود گوشی برای آموزش آنلاین دانش‌آموزان
نماد برتر- اگر در سال‌های گذشته، سبد خرید خانوار برای سال تحصیلی، به لوازم تحریر اختصاص می‌یافت، شیوع کرونا شرایط امسال را به نحوی رقم زد که هر خانواده به ابزار الکترونیک هوشمند برای آموزش آنلاین نیاز داشت و این موضوع تقاضا برای ابزارهای سیم‌کارت‌خور از جمله گوشی را افزایش داد.
جزئیات پرواز تهران ـ مادرید
نماد برتر- مدیر کل روابط عمومی ایران ایر پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه مادرید را که از ۱۲ شهریورماه امسال برقرار می‌شود، تشریح کرد.
صعود خفیف بورس‌های جهانی
پایگاه خبری راد: شاخص های بورسی جهان با در پیش بودن سخنرانی رئیس بانک مرکزی آمریکا صعود خفیفی را تجربه کردند.
جزئیات سفر ۶۰ ساعته تهران - آنکارا با قطار + قیمت
پایگاه خبری راد: قطار تهران - آنکارا که چهارشنبه هفته گذشته رسما و با افتتاح از سوی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، هر هفته ۲۵۰ مسافر را با قیمت ۷۱۰ هزار تومان به ترکیه می‌برد.
تورهای ارزان‌قیمت، تله‌ی کلاهبرداران است
پایگاه خبری راد: در ایام نوروز، مجرمان سایبری با تبلیغات دروغین تورهای ارزان‌قیمت داخلی و خارجی به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند، به همین دلیل کاربران باید هنگام مواجهه با موارد مشکوک، احتیاط کنند.
دلایل افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت گوشی در بازار
پایگاه خبری راد: اگر چه بازار گوشی با موضوع کمبود که یکی از دلایل افزایش قیمت گوشی‌ها بود، مواجه نیست، اما ظاهرا مشکلات مربوط به واردات مسافری آن، موجب افزایش قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصدی در بازار شده است.
احتمال صادر نشدن ویزای کار ژاپن برای اتباع ایران و ترکیه
پایگاه خبری راد: روزنامه آساشی ژاپن اعلام کرد: وزارت دادگستری این کشور، احتمالا اتباع ایرانی و ترک را از شبکه ویزایی جدید خود که از ماه آوریل رونمایی خواهد شد، محروم خواهد کرد.
دلایل ثبات فعلی بازار ارز از نگاه یک اقتصاددان
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی، دلایل آرامش فعلی بازار ارز را منوط به بخشنامه‌ها و برنامه ریزی های بانک مرکزی در جهت عرضه بیشتر ارز صادراتی دانست و اضافه کرد: طبق گفته بانک مرکزی دستورالعمل‌ها برای بازگشت ارز صادراتی و معافیت ارائه ارز از طریق سامانه نیمایی به صادر کنندگان تا کمتر از یک میلیون دلار سبب شده تا بازار ارز روی آرامش به خود ببیند.
پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس؛ اولین پالایشگاه سبز کشور
پایگاه خبری راد: مدیر HSE پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: در ساختار HSE شرکت نفت ستاره خلیج فارس از ابتدای پروژه تمام هم و غم مجموعه این بوده است، ساختاری قوی متناسب با مگاپروژه بودن آن ایجاد شود و با تدوین خط مشی ساختاری و اصولی اچ اس ای پروژه و اجرای زیرساختی قوی متناسب با ریسک های موجود در سطح پروژه انجام بگیرد.
ثبت ملی و جهانی فرش معتمد قزوین
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی فرش ایران با اعلام این‌که ۶۰۰ هزار بافنده فرش در کشور بیمه می‌شوند، گفت: باید در قانون بودجه بیمه بافندگان دیده شود و با کمک مجلس امید می‌رود سهم بیمه تأمین اجتماعی افزایش یابد و ۶۰۰ هزار بیمه‌شده در صنعت فرش داشته باشیم.
فعال شدن کانال بانکی ایران و چین
پایگاه خبری راد: نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین توضیحاتی درباره آغاز مجدد مبادلات بانکی با چین ارائه کرد.
اختلاف ۲۰۰ تومانی خرید ارز در بانک‌ها
پایگاه خبری راد: در نرخ‌گذاری امروز بانک‌ها برای خرید ارز، اختلاف قیمت دلار بین بانک‌های مختلف به حدود ۲۰۰ تومان رسید.
از زندگی جوانان دکل‌بند چه می‌دانیم؟
پایگاه خبری راد: «بیشتر از ۹۰درصد دکل‌بندهای ایران گلوگاهی هستند اما اصلاً به چشم نمی‌آییم و خیلی‌ها نمی‌دانند از کجا می‌آییم چه برسد که از اوضاع بدمان خبر داشته باشند.»
ادامه پرداخت ارز به زائران اربعین تا پایان ماه صفر
پایگاه خبری راد: با رای اعتماد شب گذشته مجلس شورای اسلامی به محمد اسلامی، وی رسما به عنوان جدیدترین وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
مردم منطقه‌ای که هم اهل این کشورند و هم آن کشور
پایگاه خبری راد: درست است که اینجا زمین گلف، پیاده رو، پل، رودخانه، کافه و یا مرکز تجاری مرز دو کشور را مشخص نمی‌کند و جزو 12 کشور بدون مرز دنیا نیست اما خبری هم از سیم خاردار و یا دیوار بلند بین آمریکا و مکزیک نیست و یک بازارچه با گیت ورودی‌اش شده جدا کننده این کشور و آن کشور.
صفحه قبل | صفحه بعد