12:49 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واناکرای

حمله هکرهای کره شمالی به شرکت داروسازی استرازنکا
نماد برتر- هکرهای کره شمالی در هفته های اخیر تلاش کرده اند به سیستمهای شرکت داروسازی انگلیسی استرازنکا که اخیرا نتایج موفق آزمایش واکسن کووید ۱۹ را اعلام کرده است، رخنه کنند.
آسیب‌پذیری چه شرکت‌هایی مقابل حملات سایبری بیشتر است؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که هدف اکثر حملات سایبری و بدافزاری، شرکت‌های کوچک و متوسط هستند.
بدافزاری که اطلاعات بانکی را می‌دزدد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که یک گروه حرفه‌ای از هکرها و مجرمان سایبری با انتشار یک بدافزار و تروجان معروف به روزرسانی شده سعی دارند به سرقت اطلاعات بانکی و مالی کاربران بپردازند.
هشدار؛ رتبه دوم ایران در آلودگی به بدافزار استخراج رمز ‌ارز
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که جدیدترین نسخه بدافزار NRSMiner از اواسط ماه نوامبر شروع به توزیع کرده و در کامپیوترهای آسیب‌پذیر در یک شبکه محلی توزیع می‌شود. این بدافزار بیش‌تر در آسیا توزیع شده و بعد از ویتنام، کشور ایران رتبه دوم آلودگی به این بدافزار را با بیش از 16 درصد دارد.
هکرهای کدام کشور در پشت‌پرده سرقت میلیون‌ها ارز دیجیتالی ایستاده‌اند؟
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود گروهی از هکرهای مستقر در کره شمالی میلیون‌ها دلار از چندین صرافی ارزهای دیجیتالی در جهان را به سرقت برده‌اند.
سکوت خبری غول‌های آمریکایی شکست
پایگاه خبری راد: اپل سرانجام بعد از سکوت خبری شرکت‌های تکنولوژی آمریکایی نفوذ یک بدافزار به سرورهای خود را تایید کرد اما هم‌چنان نفوذ هکرهای چینی از طریق نصب میکروچیپ را انکار می‌کند.
حمله سایبری هکرهای چینی به غول‌های آمریکایی؛ از دروغ تا واقعیت!
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گروهی از هکرهای چینی توانسته‌اند به برخی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی نظیر اپل و آمازون حمله کرده و به سروهای آن‌ها نفوذ کنند.
صرافی‌های ارز دیجیتال به پول‌شویی متهم شدند
پایگاه خبری راد: وال استریت ژورنال به‌تازگی مدعی شده است که صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتالی رمزنگاری‌شده در پول‌شویی ۸۸ میلیون دلار در جهان دست داشته‌اند.
هوش مصنوعی به مقابله با حملات سایبری می پردازد
پایگاه خبری راد: متخصصان امنیت سایبری در تلاشند تا با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی به مقابله با حملات سایبری و نفوذ هکرها به دستگاههای الکترونیکی بپردازند.
شناسایی متهم ردیف اول توقف خط تولید پردازنده‌های اپل
پایگاه خبری راد: شرکت تایوانی TSMC به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده تراشه پردازنده در جهان، اعلام کرده است توقف خط تولید تراشه‌هایش تحت تاثیر حمله بدافزار معروف واناکرای بوده است.
کارت‌های اعتباری هک و یک میلیارد یورو سرقت شد!
پایگاه خبری راد: ظرف مدت پنج سال گذشته، سه نفر از مجرمان سایبری با هک 15 میلیون کارت بانکی، بالغ بر یک میلیارد یورو را از بانک‌های مختلف جهان به سرقت برده‌اند.
خسارات چند میلیون دلاری حملات سایبری
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، خسارات حمله سایبری بدافزار سم سم (SamSam) به حدود ۶ میلیون دلار رسیده است.
عزم آلمان برای مقابله با حملات سایبری
پایگاه خبری راد: به گفته وزیر داخلی آلمان، این کشور درصدد وضع قوانین و مقررات شدیدی برای مقابله با حملات سایبری خارجی است.
حمله سایبری به بزرگترین مرکز درمانی سنگاپور
پایگاه خبری راد: بنابر تازه‌ترین آمارها، هکرها توانسته‌اند با هک و حمله سایبری به بزرگترین شرکت بهداشتی و درمانی سنگاپور، اطلاعات بیش از ۱.۵ میلیون بیمار را به سرقت ببرند.
۷۴ مجرم سایبری دستگیر شدند
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که ۷۴ نفر از مجرمان سایبری در این کشور به اتهام سرقت اطلاعات محرمانه اشخاص و شرکت‌های تجاری دستگیر شده اند.
صفحه قبل | صفحه بعد