12:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هویزه

زمان افزایش سرمایه ۲۵۰ و ۳۶۲ درصدی از دو محل جذاب + مجمع چهار شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه لغو مجمع سهم بازار پایه ای اعلام شد.
زمان افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی یک شرکت از دو محل + مجمع پنج شرکت دیگر
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع فوق العاده کالسیمین برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از دو محل و مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده پنج شرکت دیگر اعلام شد.
 تحریم‌ها باعث شده کمک نقدی به دست مردم سیل زده نرسد
پایگاه خبری راد: رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به این که سیل همچنان در استان خوزستان جاری است بیان کرد: علی رغم حضور مردم و نیروهای جهادی و سپاه بسیاری از روستاها و زمین‌های کشاورزی و دامداری‌ها به زیر آب رقفته و خسارت جدی به زیرساخت‌های شهری وارد شده است.
توزیع بیش از یک میلیون لیتر سوخت در مناطق سیل‌زده اهواز
پایگاه خبری راد: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از توزیع نزدیک به ۹۰۰ هزار لیتر سوخت میان مردم و نیروها و تجهیزات امدادی مناطق سیل‌زده اهواز خبر داد.
اعلام حالت فوق‌العاده در خوزستان/ اگر باران زیاد شود برخی مناطق استان را آب می‌گیرد
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشکده امور آب دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگر بارش‌های امروز و فردا در سطح استان زیاد باشد، باید نگران بود و قطعا مناطقی را آب فرا خواهد گرفت زیرا میزان بارش‌ها قابل کنترل نیست.
 ستاد مدیریت بحران کشور به خوزستان کمک کند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس از مسؤولان ستاد مدیریت بحران کشور خواست به مناطق سیل‌زده استان خوزستان سفر کنند تا به کمک مردم محروم هویزه و دشت آزادگان بیایند.
دلایل ساخت دایک مرزی در هورالعظیم/ سدسازی‌های گسترده برروی دجله و فرات
پایگاه خبری راد: رئیس گروه رودخانه‌های مرزی و منابع آب مشترک غرب کشور با اشاره به اینکه شیب بستر تالاب هورالعظیم به سمت عراق است و آبی که از کرخه وارد هورالعظیم می‌شود به سمت این کشور می‌رود، گفت: ایران به‌منظور تامین امنیت و سهولت صیادی مردم خوزستان و عدم تامین حقابه تالاب توسط عراق، به ساخت دایک مرزی در این تالاب اقدام کرد.
زبانه‌هایی که در هور آرام نمی‌گیرد...
پایگاه خبری راد: بیش از دو ماه است که هورالعظیم یکی از بزرگترین تالاب‌های ایران در بخش عراقی‌اش می‌سوزد و دودش به چشم ایرانی‌ها می‌رود و نتیجه آن شده که همسایگان ایرانی‌اش حالا باید علاوه بر تحمل ریزگردهای حاصل از خشک شدن بخشی از هور به علت کم آبی ناشی از سوءمدیریت‌های صورت گرفته و تغییر اقلیم دودزده بشوند و کارشان به علت بروز مشکلات تنفسی به مراکز درمانی بکشد.
پیشنهادهایی برای گالری گردی
پایگاه خبری راد: تعطیلات آخر هفته که معمولا با بازگشایی نمایشگاه‌های هنری همراه است، فرصت خوبی را برای هنردوستان فراهم می‌کند تا بخشی از وقت خود را به بازدید از گالری‌ها و موزه‌ها اختصاص بدهند. در این مطلب پیشنهادهایی برای گالری‌گردی در این ایام مطرح شده است.
کور شدن دام‌ها بر اثر مصرف آب شور در هویزه
پایگاه خبری راد: مدیر اداره جهاد کشاورزی هویزه موالی زاده با اشاره به مساله خشکسالی که امسال با شدت بیشتری گریبانگیر هویزه شد، گفت: به ما گزارش داده شد که تعدادی از دام‌ها در هویزه بر اثر آب شور کور شدند و تعدادی نیز به دلیل کمبود آب تلف شدند.
هورالعظیم قربانی کشت برنج درخوزستان
پایگاه خبری راد: معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: در بخش شمالی کرخه عده‌ای از کشاورزان همچنان در حال کشت برنج هستند و هرگونه افزایش کشت تهدیدی برای تامین آب پایین‌دست در این حوضه آبی است تا آب به روستاهای این مناطق نرسد.
ثبت بزرگ‌ترین زلزله در آذربایجان‌غربی/معرفی مراکز مهمی که بر روی ۳ گسل مهم تهران قرار دارند
پایگاه خبری راد: بزرگترین زلزله هفته گذشته با بزرگای ۴ در "قطور" استان آذربایجان غربی رخ داد ضمن آنکه زلزله‌های استان کرمان و کرمانشاه نیز ادامه داشت.
ماجرای آب خوزستان و طرحی که چهار دولت را دید!
پایگاه خبری راد: این جملات عیناً از گزارش ۱۰ سال پیش ایسنا نقل می‌شود: «مردم خوزستان از گذشته تا به امروز از مشکلات آب رنج می‌بردند. در مقاطع زمانی، مردم با مشکل کمبود آب آشامیدنی و گاهی با مشکل شوری و کدورت آب شرب دست‌وپنجه نرم کرده‌اند».
تامین آب شهرهای آبادان و خرمشهر از رودخانه کرخه و طرح غدیر
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: خط دوم غدیر، نیاز آبادان و خرمشهر را به طور کامل پوشش می‌دهد و دیگر نیازی به برداشت آب از جاهای دیگر نیست.
در کدامین سوم خرداد مشکلات خرمشهر حل خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: نماینده مردم خرمشهر در مجلس بیان کرد: در کدامین سوم خرداد مشکلات پیش پا افتاده خرمشهر حل خواهد شد؟ آیا مشکلات خرمشهر آنقدر بزرگ و وسیع است که دولت از حل آن عاجل است؟
صفحه قبل | صفحه بعد