11:53 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نفت ژاپن

آینده روشن در انتظار ال‌ان‌جی
نماد برتر- در سال ۲۰۱۸ واردات ال‌ان‌جی چین نسبت به سال ۲۰۱۷ به میزان ۴۱ درصد رشد کرده و این کشور پس از ژاپن به دومین کشور بزرگ وارد کننده ال‌ان‌جی در جهان تبدیل شد. در صورتی که روند تنزل واردات ال‌ان‌جی چین ادامه یابد، انتظار می‌رود تداوم عرضه محموله‌های جدید و افزایش مازاد در بازار، همچنان سبب تداوم روند نزول قیمت‌ها در بازار گاز منطقه شمال شرق آسیا شود.
آمریکا در تدارک اسکورت نظامی نفتکش‌ها در تنگه هرمز
پایگاه خبری راد: مارک اسپر، کاندیدای پست وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد اسکورت نظامی نفتکش‌های که از تنگه هرمز عبور می‌کنند، مانع از حمله بیشتر به کشتی‌ها خواهد شد.
ژاپن تحولات بازار بین‌المللی نفت را بررسی می‌کند
پایگاه خبری راد: وزیر بازرگانی و صنعت ژاپن درپی تصمیم آمریکا برای عدم تمدید معافیت‌ها برای واردات نفت ایران، تلاش کرد نگرانی‌ها نسبت به پیامدهای این تصمیم برای پالایشگاه‌های ژاپنی را تقلیل دهد.
ادامه مذاکرات ژاپن با آمریکا درباره تمدید معافیت نفتی
پایگاه خبری راد: یک مقام دولت ژاپن اعلام کرد ژاپن و آمریکا پس از برگزاری آخرین دور گفت‌وگوها، به مذاکرات در خصوص تحریم‌های ایران ادامه خواهند داد.
ژاپنی‌ها بیش از ۱۵ میلیون بشکه نفت از ایران خریدند
پایگاه خبری راد: آمار رفینیتیو آیکان و محاسبات رویترز نشان داد ژاپن ۱۵.۳ میلیون بشکه نفت ایران معادل ۸۶ هزار و ۴۳۰ بشکه در روز را در سه ماه نخست امسال تحت معافیت از تحریم‌های آمریکا وارد کرد.
برنامه مشتریان نفت ایران در راستای چشم‌انداز تمدید معافیت‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: با تغییر شرایط نسبت به زمانی که تحریم‌های آمریکا علیه صادرات نفت ایران در نوامبر گذشته آغاز شد، ابهامات پیرامون معافیت آمریکا به خریداران نفت ایران دوباره به دغدغه بازار تبدیل شده است.
آمارها درباره میزان تولید و صادرات نفت ایران چه می‌گویند؟
پایگاه خبری راد: ظرفیت تولید، میزان تولید و صادرات نفت ایران که تا اوایل سال جاری توسط مسئولان به صورت رسمی اعلام می‌شد، از زمانی که تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران آغاز شد، به‌صورت محرمانه درآمد و منبع آماری که درحال حاضر در حوزه‌های مذکور اعلام می‌شود، اکثراً رسانه‌ها و تحلیل‌گران خارجی هستند.
ژاپنی‌ها خواستار شفافیت برای خرید نفت ایران شدند
پایگاه خبری راد: پالایشگاه‌های ژاپنی خواستار شفافیت درباره تمدید معافیت ۱۸۰ روزه از سوی واشنگتن در ماه مارس هستند که بتوانند به واردات نفت ایران ادامه دهند.
آغاز بارگیری نفت ایران توسط چهارمین پالایشگر ژاپنی
پایگاه خبری راد: شرکت "JXTG نیپون اویل اند انرژی" که بزرگترین پالایشگر ژاپن است، تقریبا سه ماه پس از دریافت معافیت از تحریم‌های آمریکا، از روز دوشنبه بارگیری نفت ایران را آغاز کرد.
ازسرگیری خرید نفت ایران توسط کاسمو اویل ژاپن
پایگاه خبری راد: شرکت کاسمو اویل ژاپن با آغاز بارگیری نفت ایران، جدیدترین پالایشگر ژاپنی شد که واردات نفت ایران را با گذشت بیش از دو ماه از دریافت معافیت از تحریم‌های آمریکا از سرگرفت.
ادامه خرید نفت ژاپن از ایران تا دو ماه آینده
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن نفت ژاپن اعلام کرد پالایشگاه‌های ژاپنی تحت معافیتی که ژاپن در نوامبر از آمریکا دریافت کرد، تا مارس به خرید نفت از ایران ادامه خواهند داد.
ژاپنی‌ها دو میلیون بشکه دیگر نفت از ایران خریدند
پایگاه خبری راد: پالایشگاه‌های ژاپنی "شووآ شل" و "فوجی اویل" به‌طور مشترک، حدود دو میلیون بشکه نفت ایران را در نفتکش VLCC که اواخر روز چهارشنبه به جزیره خارک رسید، بارگیری خواهند کرد.
آغاز واردات نفت ایران توسط فوجی‌اویل ژاپن
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات شرکت ژاپنی فوجی‌اویل از آغاز بارگیری نفت ایران تحت معافیت ۱۸۰ روزه واشنگتن برای واردات از ایران خبر داد.
آغاز واردات ژاپنی‌ها از ایران از ماه جاری
پایگاه خبری راد: شرکت JXTG Holdings ژاپن قصد دارد بارگیری نفت ایران را در اواخر ژانویه از سربگیرد و همزمان شرکت کاسمو اویل قصد دارد حدود ۱.۸ میلیون بشکه نفت ایران را در اواخر ماه میلادی جاری بمحض نهایی شدن موارد مالی، بارگیری کند.
ژاپن خواستار تمدید معافیت از تحریم های آمریکا برای واردات نفت ایران
پایگاه خبری راد: مدیر انجمن نفت ژاپن اظهار کرد پالایشگاه‌های نفت ژاپن همچنان از دولت این کشور می‌خواهند معافیت از تحریم‌های آمریکا برای واردات نفت ایران تمدید شود.
صفحه قبل | صفحه بعد