02:14 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مهران

۶ هزار تراکنش‌ در هر ثانیه توسط برنامه پرداخت موبایلی کهربا
نماد برتر- طبق اعلام معاون فناوری های نوین بانک مرکزی،برنامه پرداخت موبایلی کهربا ، طبق استاندارد جهانی بوده و در هر ثانیه ۶ هزار تراکنش‌ انجام می دهد .
طراحی سامانه ایرانی پرداخت موبایلی در شرایط تحریم
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در مراسم رونمایی از پروژه پرداخت موبایلی مبتنی بر EMV (کهربا) تاکید کرد: با تلاش مهندسان ایرانی موفق شدیم در طراحی «کهربا»، از استاندارد EMV استفاده کنیم که در اروپا بیش از ۹۶ درصد ضریب نفوذ دارد.
"فملی" درباره ابهامات EPS توضیح دهد / درخواست اعلام درآمد در سه سناریو
نماد برتر- یک کارگزار با اشاره به اعلام پیش بینی سود ملی مس، خواستار توضیح درباره ابهامات در مفروضات دلار و جهانی مس و ارائه سه سناریوی خوشبینانه، محتمل و بدبینانه سود شد .
تراکنش های بدون کد شهاب از ۵ بهمن پذیرفته نمی شوند
نماد برتر- معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از عدم پذیرش تراکنش های بدون کد شهاب در ساتنا از ۵ ماه آینده خبر داد و گفت: مهلت اجرای این قانون تمدید نمی شود.
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
شرکت فرابورسی با اعلام حضور در مزایده موقتاً از تابلو خارج شد
نماد برتر- شرکت فرابورسی از حضور در مزایده استخراج و فروش ماده معدنی در معادن مس کلوت، کلاته مهران، چاه فراق و چشمه شیرین استان سمنان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
"فملی" شایعه فروش سهام حقوقی ها را رد کرد / اعتبار بازارگردانی و خرید
نماد برتر- شرکت ملی مس از پرداخت اعتبار هزار میلیارد تومانی بازارگردانی و خرید سهام زیرمجموعه ها و عدم فروش سهام توسط مالکان عمده حقوقی خبر داد و با رشد قیمت و صف خرید روبرو شد.
برقراری ارتباطات در مناطق بحران‌زده با بالن ارتباطی
نماد برتر- بالن ارتباطی در زمان بحران، منطقه بحران‌زده را تحت پوشش قرار می‌دهد و امکان اتصال بیش از ۱۰۰۰ نفر را به‌صورت هم‌زمان و ۱۰ هزار نفر را به‌صورت غیرهمزمان با سرعت یک گیابیت‌برثانیه فراهم می‌کند.
«سهام عدالت» عنوان شماره جدید «ماهنامه بورس»
نماد برتر- «ماهنامه بورس»، ویژه مردادماه سال ۱۳۹۹ با موضوع «سهام عدالت در بورس» و با هدف پاسخ به مهم‌ترین ابهامات سهامداران سهام عدالت در بورس منتشر شد.
بانکداری تمام الکترونیک ایران تا دو سال دیگر: حذف شعب و عابر بانک ها
نماد برتر- معاون بانک مرکزی از راه اندازی بانک های مجازی بدون شعبه یا موبایل بانک و حذف فیزیکی کارت بانکی طی دو سال آینده خبر داد.
بانک‌ها تا ۲ سال دیگر کاملا مجازی می‌شوند/ حذف کارت بانکی فیزیکی
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اعلام اینکه در تلاش هستیم تا یکی دو سال آینده نئوبانک را در کشور اجرا کنیم، گفت: نئوبانک نوعی از بانکداری دیجیتال است که دیگر با آن‌ بانک‌ها شعبه نخواهند داشت و کاملا مجازی می‌شوند. همچنین، به دنبال پروژه‌ای هستیم تا کارت بانکی فیزیکی حذف شود و بر روی موبایل قرار گیرد و دیگر نیازی به حمل آن نباشد.
جزئیات کشف محموله چند صدهزار دلاری دارو در عراق
نماد برتر- معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در رابطه با اخباری مبنی بر کشف صدها هزار دلار داروی قاچاق از ایران به عراق، با اعلام اینکه قطعا صادرات هیچ گونه دارویی به عراق از طریق مرزهای رسمی کشور انجام نشده است گفت که داروهای اعلام شده ایرانی نبوده اند.
راه اندازی نئوبانک ها در ایران تا سال ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ضمن اعلام راه‌اندازی یک تا چند نئوبانک در کشور تا سال ۱۴۰۰ از تهیه اطلس توانمندی‌های هوش مصنوعی در حوزه بانکداری خبر داد و گفت: در زمینه احراز هویت قوی نیز در حال حاضر سند ایرانی این حوزه درحال تدوین ا ست و بعد ازانجام، تصویب و ابلاغ خواهد شد.
تولید ضدعفونی‌کننده‌های سبز برای مقابله با کرونا
نماد برتر- کاربران فضای‌مجازی باید از کلیک کردن روی لینک‌های مشکوک و دانلود نرم‌افزار از منابع نامعتبر اجتناب و از نرم‌افزارهای امنیتی برای حفاظت مداوم سیستم‌های خود استفاده کنند.
آخرین وضعیت حمل کالاهای ضروری تا دیروز
نماد برتر- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: طی سه هفته گذشته حمل و نقل کالاهای اساسی و ضروری مردم با کامیون و تریلی 35 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و حمایت‌های ویژه‌ای از راننده‌های فعال کامیون صورت گرفته است.
صفحه قبل | صفحه بعد