08:00 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مشاغل جدید

موفقیت در ایجاد اقتصاد مدور با الهام از طبیعت
نماد برتر- نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که اقتصاد مدور راهی برای ساختن جهانی بدون زباله است، مدل‌های کسب‌وکار مدور، در دهه‌های آینده، ۴.۵ تریلیون دلار فرصت ایجاد می‌کنند و دنیای طبیعی می‌تواند درباره ایجاد اقتصاد مدور راهکارهای موثری ارائه دهد.
جزییات بسته های جدید اشتغال وزارت کار
نماد برتر- بسته‌های جدید توسعه اشتغال با هدف حفظ نیروهای کار و ایجاد مشاغل جدید با کمترین هزینه از سوی وزارت کار در حال تدوین است.
چه مشاغلی در پساکرونا موفق خواهند بود؟
نماد برتر- بر اساس گزارش آینده مشاغل ۲۰۲۰(Future of Jobs Report ۲۰۲۰)، بیماری کووید-۱۹ آینده مشاغل را تسریع خواهد کرد و در آینده، مشاغلی ایجاد می‌شوند که نیاز به مهارت جدید و حمایت از کارکنان دارند.
آینده انرژی باد در ایران چه خواهد بود؟
نماد برتر- هرچند که در طول بیش از دو دهه گذشته که از احداث اولین نیروگاههای بادی کشور می گذرد، رشد این نیروگاه‌ها آهنگی نسبتاً پیوسته و البته کند داشته و تنها پس از تصویب قانون خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های تجدیدپذیر، این روند تا حدودی شتاب گرفته است اما به نظر می رسد که آینده این انرژی با توجه به ظرفیت های بالای کشور در این حوزه درخشان باشد.
کاهش مجدد شاخص دلار
نماد برتر- بازارهای جهانی ، این هفته را با وجود فراز و نشیب‌های چندباره مثبت پشت سر گذاشت. در این میان طلا با صعود ۱.۳ درصدی همراه شد و به ۱۹۶۴.۵ دلار بر هر اونس رسید. هر بشکه نفت برنت نیز با صعود ۱.۶ درصدی ۴۵ دلار مورد معامله قرار گرفت.
توسعه کشاورزی کردستان در گرو آموزش بازار محور است
نماد برتر- رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشترک آموزشی سه جانبه برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی استان گفت: برنامه ریزی‌های آموزشی بازار محور و هدفمند تضمینی برای توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی است.
استقبال از مشاغل جدید به شرط حفظ مشاغل سنتی
پایگاه خبری راد: یک فعال کارگری معتقد است ضمن پذیرش مشاغل جدید در آینده باید مشاغل سنتی و قدیمی خود را که با آداب و رسوم کهن و فرهنگ اصیل ایرانی آمیخته شده حفظ کنیم.
تاکید سازمان جهانی کار بر فراهم کردن فرصت کار برای جوانان
پایگاه خبری راد: در یکصدمین سال تأسیس سازمان بین المللی کار علاوه بر تبیین تحولات آینده کار، گزارش سال ۲۰۱۹ بانک جهانی و توصیه این بانک به دولتها جهت سرمایه‌گذاری در مهارتهای جدید ارائه و بر ضرورت گسترش حمایتهای اجتماعی تاکید شده است.
تغییر قوانین برای کسب و کارهای نوپا
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در آستانه فرارسیدن سالروز تأسیس این شورا از ساماندهی کسب و کارهای فضای مجازی با امضای تفاهم نامه با سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.
جنگ با فضای مجازی را پایان دهید
پایگاه خبری راد: آذری جهرمی: باید هرچه زودتر به جنگ با فضای مجازی در کشور پایان داده شود و با بهره‌گیری از همین فضا به دشمنان نظام پاسخ دهیم.
بانکداری سنتی دیگر جوابگوی مردم نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تحقق ۵۰ درصد از تکالیف این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی گفت که بانک‌داری سنتی دیگر پاسخ‌گوی نیاز مردم نیست.
ناپدید شدن بعضی شغل ها در آینده
پایگاه خبری راد: با توجه به ظهور و بروز شغل‌های جدید که به فضاهای اینترنتی مربوط می‌شود باید یک بازنگری در قانون تجارت کشور صورت گیرد.
تشکیل مجمع خیرین اشتغال و کارآفرین در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از تشکیل مجمع خیرین اشتغال و کارآفرین استان تهران خبر داد و افزود: بررسی و احصای ظرفیت‌های اشتغال فراگیر، شناسایی ظرفیت‌ها و ارائه پیشنهادات عملی برای اعمال مشوق‌های مادی و معنوی به دستگاه‌های اجرایی از اهداف این مجمع خواهد بود.
ثبات بازار کار در چین
پایگاه خبری راد: اطلاعات مربوط به بازار کار در چین در ماه سپتامبر، کاهش نرخ بیکاری و افزایش شغل را نشان می دهد.
«جزیره کیش» را الکترونیکی کنیم
پایگاه خبری راد: پژوهشگران بر این باورند که جزیره کیش با توجه به پیشینه تاریخی و فرهنگی و ویژگی‌ها و تنوع طبیعی خود، می‌تواند از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری ایران و حتی جهان باشد و اکنون نیازمند گردشگر و گردشگری الکترونیکی برای توسعه این صنعت پردرآمد است.
صفحه قبل | صفحه بعد