17:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مرند

 رئیس جمهور وزیر متخصصی برای وزارت صمت معرفی کند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خواستار معرفی وزیری متخصص به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، شد.
هیات رییسه فراکسیون مناطق آزاد تجاری تعیین شدند
نماد برتر- اعضای هیات رئیسه فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.
تمرکز ایران برای ترانزیت "آزادراهی" به ترکیه
پایگاه خبری راد: پس از اجلاس دو جانبه ایران و ترکیه برای بهبود همکاری‌ها در حوزه حمل و نقل و ارائه پیشنهاد ایران به منظور افزایش حمل و نقل ریلی بین ایران و ترکیه تا سقف یک میلیون تن، به نظر می‌رسد برنامه جدی نیز برای ترانزیت جاده‌ای از ایران به ترکیه تعریف شده است.
دولت در رود ارس نیروگاه بسازد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم مرند و جلفا با اشاره به توافق نامه سه‌جانبه ایران، ارمنستان و آذربایجان در خصوص ایجاد نیروگاه بر روی رود ارس بیان کرد: کشورهای مقابل در حال ساخت نیروگاه هستند ولی کشور ما اقدامی نمی‌کند.
۲۲ واحد تولیدی تیرچه هنوز استاندارد نشده‌اند
پایگاه خبری راد: معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به زلزله خیز بودن استان تهران و لزوم استفاده از دستگاه‌های جوش نقطه‌ای به جای جوش ذوبی، گفت که از ۸۲ واحد تیرچه در استان تهران هنوز ۲۲ واحد تولیدی تیرچه نتوانسته‌اند خود را با الزامات استانداردهای مربوطه مطابقت دهند.
افت سالانه ۴۰ سانتی متری آب در دشت مرند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت آب‌های زیرزمینی استان، گفت: بیش از ۵۰ درصد دشت‌های استان جزو دشت‌های بحرانی و ممنوعه اعلام شده است، هر سال باتوجه به برداشت آب زیر زمینی، شاهد افت سطح آب‌ها در دشت‌ها هستیم.
افت سالانه ۴۰ سانتی متری آب در دشت مرند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت آب‌های زیرزمینی استان، گفت: بیش از ۵۰ درصد دشت‌های استان جزو دشت‌های بحرانی و ممنوعه اعلام شده است، هر سال باتوجه به برداشت آب زیر زمینی، شاهد افت سطح آب‌ها در دشت‌ها هستیم.
بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در بسیاری محورهای مواصلاتی کشور طی امروز (۲۰ بهمن ماه) خبر داد و گفت: تردد با زنجیر چرخ در محورهای زنجان - طارم و پاوه- جوانرود الزامی است.
آخرین وضعیت دریافت پول گاز صادراتی ایران از مشتریان
پایگاه خبری راد: یکی از چالش‌های زمان تحریم، نقل و انتقال پول نفت و گاز صادراتی است؛ فرآیندی که به دلیل تحریم بانک‌های ایران در برخی مواقع ناممکن می‌شود یا شاید مشتریان نتوانند با ارز قید شده در قرارداد، پول نفت یا گاز ایران را پرداخت کنند؛ موضوعی که به گفته معاون وزیر نفت درحال پیگیری است.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
یک بار هم که شده دلار چند نرخی را بردارید
پایگاه خبری راد: محمد حسن‌نژاد گفت: حس تبعیض مردم ما را اذیت می‌کند. آنها می‌گویند چه طور آزادراه شمال ساخته می‌شود ولی آزادراه تبریز - مرند ساخته نمی‌شود؟ همچنین، قانون منع بکارگیری بازنشستگان را لطفا هر روز یک سوراخی جدید در آن ایجاد نکنید.
خواهان آب شرب هستیم
پایگاه خبری راد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اختصاص منطقه آزاد تجاری مستقل به خوی، تکمیل جاده استراتژیک خوی- قطور، تکمیل دانشگاه دولتی، احداث سد غازان بخاطر نبود آب شرب از خواسته مردم خوی از ریاست محترم جمهور است.
باران و مه گرفتگی در جاده‌های ۹ استان
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران و مه گرفتگی محورهای مواصلاتی ۹ استان خبر داد.
چگونه کالای ایرانی را نجات دهیم؟
پایگاه خبری راد: ادویه هندی تا پوشاک ترک، کفش ایتالیایی، لوازم خانگی چینی، تلفن‌های همراه چینی و آمریکایی، ادکلن فرانسوی و سایر برندهای خارجی یکی پس از دیگری چون ویروس در حال گسترش در سطح زندگی ما بوده و در گوشه به گوشه خانه‌مان جا خوش کرده‌اند.
بارش برف در محورهای شمالی کشور
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد