09:51 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهانه

سقف درآمد ماهانه "همراه" دستخوش تغییر شد
نماد برتر- درآمد ماهانه "همراه" طی ۵ ماه ابتدایی سال مالی مبلغی بالغ‌ بر ۱۵ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان بود، میانگین درآمد ماهانه‌ ای که ارتباطات سیار ایران طی ۵ ماهه گذشته حاصل کرد ۳ هزار و ۹۰ میلیارد تومان بود و در مقایسه با سال مالی گذشته ۳۶ درصد افزایش داشت.
«هرمز» و رشد 450 میلیاردی درآمدها
نماد برتر - میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تاکنون به دست آورده برابر با ۳ هزار و ۸۳۶ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۳ درصدی (۴۵۰ میلیارد تومان) را تجربه کرد، نرخ فروش «اسلب» در بازار صادراتی برابر با ۱۳ میلیون تومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۴۱ درصد کاهش پیدا کرد.
رشد 17 درصدی سنگ آهن برای «کچاد» ثبت شد
نماد برتر: مقدار فروش ماهانه شرکت معدنی نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش داشت، پرفروش‌ترین محصول کچاد طی این دوره ماهانه متعلق به کنساتره آهن (خشک) است که ۴۴۵ هزار تن از این محصول به فروش رسیده است.
افزایش نمادهای بدون حجم مبنا در فرابورس به ۴۶ نماد
نماد برتر- معاون نظارت بازار فرابورس ایران گفت: بر اساس الزام بررسی ماهانه طبق ضوابط، در انتهای فروردین بررسی و محاسبات مجدد صورت گرفته و تعداد این نماد‌ها در حال حاضر به ۴۶ نماد افزایش یافت.
واریزی صندوق توسعه به بورس منوط به امضای قرارداد است
نماد برتر- معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی شرط واریزی این صندوق به صندوق تثبیت بازار سرمایه را منوط به امضای قراردادهای طرفین اعلام کرد.
پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه
نماد برتر- معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت:بر اساس اطلاعات موجود، سازمان امور مالیاتی در قالب بدهی‌ها خود به صندوق توسعه ملی، دستور پرداخت حداقل ۲ هزار میلیارد تومان به خزانه را اعلام کرده، پس از این پرداخت، ما همان پول را به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه پرداخت خواهیم کرد.
اما و اگرهای امضا قرارداد بین صندوق توسعه ملی با صندوق تثبیت
نماد برتر- در حال حاضر مطابق یکی از بندهای مندرج در پیش نویس قرارداد، صندوق توسعه ملی پرداخت ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مبلغ ۵۱۰ میلیارد دلار را منوط به دریافت مطالبات خود از سازمان امورمالیاتی کرده، که صندوق ثبیت مطابق جایگاهی که در آن قرار گرفته امکان پذیرش چنین مسئله‌ای را ندارد.
احراز هویت ۲۳۴ هزار نفر در سامانه سجام
نماد برتر- تازه‌ترین آمار‌های منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در اسفند ماه سال گذشته ۲۳۴ هزار و ۲۴۷ احراز هویت در سامانه سجام صورت گرفته است.
«کزغال» در 12 ماهه چه کرد؟
نماد برتر- گزارش فروش اسفند ماه شرکت زغال سنگ پروده طبس منتشر شده که در ادامه فروش ماهانه و تجمعی افشا شده است.
عملکرد 12 ماهه «آسیا» زیر ذربین
نماد برتر- گزارش درآمد اسفند ماه شرکت بیمه آسیا منتشر شده که در ادامه درآمد ماهانه و تجمعی افشا شده است.
سود فسخ قرارداد "شپدیس" در کجا می‌نشیند!
نماد برتر- چرا زمانی که خودتان را تعیین کننده نرخ اوره می‌دانید با شرکت‌هایی قرارداد امضا و محصول پیش فروش می‌کنید که پس از تغییرات قیمتی از معامله با شما سر باز زنند؟
بررسی روند درآمد در «البرز»
نماد برتر- گزارش درآمد اسفند ماه شرکت بیمه البرز منتشر شده که در ادامه درآمد ماهانه و تجمعی افشا شده است.
بررسی روند فروش در«قثابت»
نماد برتر- گزارش فروش اسفند ماه شرکت کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان منتشر شده که در ادامه فروش ماهانه و تجمعی به صورت نمودار افشا شده است.
وضعیت بازار "چفیبر" قرمز شد
نماد برتر- چفبیر" برای نجات خود از این مخمصه باید راه چاره‌ای بیندیشد تا بیش از این سهامداران ضرر سنگینی را متحمل نشوند.
برگ برنده "زکوثر" در دوران رکود بازارسرمایه
نماد برتر- مجموع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "زکوثر" طی دوره یک ماهه نسبت به سال گذشته یک روند صعودی ۶۳ درصدی را به همراه داشت.
صفحه قبل | صفحه بعد