22:41 | شنبه 7 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

غول پیکر

افزایش سود ۵۰ میلیاردی "بوعلی" با برج صنعت پتروشیمی ایران
عظیم‌ترین برج صنعت پتروشیمی کشور که توسط متخصصین داخل کشور طراحی و ساخته شده، جهت نصب در واحد پارازایلین وارد مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شد.
اوپک پلاس ۲۰۲۱ را با افزایش تولید آغاز می‌کند؟
نماد برتر- با پایان یکی از پرآشوب ترین سالها در تاریخ بازار نفت، اوپک پلاس در سال ۲۰۲۱ با وضعیت ظریفتری روبرو شده است.
درباره هواپیمایی امارات چه می‌دانید؟
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگترین ایرلاین‌های خاورمیانه و جهان به شمار می‌رود که دارای یکی از فعال‌ترین خطوط پروازی در جهان نیز است.
هواپیماهای قطر بعد ۵ سال از رده خارج می‌شوند!
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی قطر ایرویز به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد برخی از هواپیماهای خود همچون مدل های A۳۲۰ و A۳۳۰ را بعد از گذشت تنها پنج سال فعالیت در خطوط هوایی از رده خارج کند.
دودی که اول به چشم باباعلی می‌رود...
پایگاه خبری راد: نگاه ترحم آمیزم از قطره‌های عرق پیشانی بلندش به دستان پیر و پبنه بسته‌اش سر می‌خورد، دستانی که روزی مانند دستان من و همسن و سالانم شاداب بود اما او وقتی همسن من بود بارسنگین مرد خانه بودن به روی دوشش افتاد و شد کوچک مرد بزرگ خانه.
پول مردم را با مال سازی هدر ندهید!
پایگاه خبری راد: مسئله از رونق افتادن مال‌ها و مراکز خرید، امروزه با همه‌گیرتر شدن خریدهای اینترنتی و ارتباطات الکترونیک بحرانی‌تر و نگران‌کننده‌تر می‌شود، به‌طوری‌که پیش‌بینی شده است که تا سال ۲۰۲۲ از هر چهار مال آمریکا، یکی تعطیل شود.
وعده افزایش تولید هواپیماهای ایرباس نسبت به سال گذشته
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیماسازی ایرباس در سال جاری میلادی قصد دارد ۹۰ فروند هواپیما بیشتر از سال ۲۰۱۸ میلادی را تولید و عرضه کند.
غول ایرباس دیگر تولید نمی‌شود؟
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیماسازی ایرباس به تازگی اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۱ میلادی تولید هواپیمای پهن پیکر A380 را متوقف خواهد کرد.
نوسازی ناوگان هوایی ژاپن با خرید ۳۸ فروند بوئینگ و ایرباس جدید
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی آل نیپون ایرویز ژاپن بعنوان بزرگترین ایرلاین این کشور، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد ۳۰ فروند هواپیما از بوئینگ و ۱۸ فروند نیز ایرباس سفارش داده و خریداری کند.
کنترل زیردریایی‌ها از راه دور
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که چین پروژه محرمانه ساخت یک آنتن و رادار غول پیکر را که امکان کنترل از راه دور با زیردریایی‌های نظامی را نیز دارد، سرانجام به اتمام رسانده است.
 سیاره‌ای در حال کوچک شدن ،شناسایی می شود
پایگاه خبری راد: محققان به تازگی دریافته‌اند که سیاره فراخورشیدی "GJ ۳۴۷۰b" به سرعت در حال از دست دادن جرم خود است.
اولین اتصال موشک فضایی به بوئینگ ۷۴۷+تصاویر
پایگاه خبری راد: شرکت "ویرجین اوربیت" بالاخره در حال تحقق رویای خود برای انجام پرتاب‌های فضایی و ارسال ماهواره توسط موشک‌های سوار بر هواپیماهای غول‌پیکر است.
پیکاپ غول پیکر شورلت سیلورادو، 6 چرخه شد
پایگاه خبری راد: شرکت تیونینگ آمریکایی هنسی در جدیدترین پروژه کاری خود، به فکر 6 چرخه کردن خودروی پیکاپ شورلت سیلورادو افتاده است.
گردهمایی عروسک‌ها با آتش بازی برای افتتاح یک جشنواره
پایگاه خبری راد: هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران با شادپیمایی عروسک‌ها و خانواده‌ها و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد .
گرانی کار خود را کرد/ مسافران پروازهای داخلی پر کشیدند
پایگاه خبری راد: چند روز پس از شوک قیمتی به وجود آمده در بازار پروازهای داخلی حال به نظر می‌رسد گرانی‌ها کار خود را کرده و دیگر شانس پر شدن کامل یک پرواز در روزهای عادی وجود ندارد.
صفحه قبل | صفحه بعد