18:47 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عبدالرضا رحمانی فضلی

گام‌های بلند بورس در جذب نقدینگی
نماد برتر- وزیر کشور با بیان اینکه رسانه‌های خارجی در این چند روز به دنبال تحریک و تهییج در بازار سرمایه هستند، گفت:‌ این رسانه‌ها مردم را به فروش سهام خود در بازار سرمایه تحریک می‌کنند.
به نسبت کاهش قیمت ارز، کالاها باید ارزان شوند
پایگاه خبری راد: وزیر کشور با اشاره به اینکه قیمت ارز در ۱۰ روز گذشته روندی کاهشی داشته است، گفت: اکنون که ارز روند کاهشی دارد به همان نسبت قیمت کالاها باید کاهش یابند.
رحمانی فضلی: 50 درصد درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر کشور با بیان اینکه ۵۰ درصد درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود، گفت: مشکلات مسکن مستقیماً روی دوش مردمی است که فاقد مسکن هستند.
وزیر کشور: مشکلات را بیش از آنچه هست نشان ندهیم
پایگاه خبری راد: بیست و سومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، شامگاه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در وزارت کشور برگزار شد.
 اجازه ندهید کالای کشاورزی و صنعتی ایران به نام دیگر کشورها عرضه شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم پاوه در مجلس خطاب به وزیر کشور خواستار بازگشایی تبادلات مرزی کولبران شد و افزود: چرا اجازه می‌دهید سایر کشورها جای ما را در مبادلات مرزی بگیرند و کالاهای کشاورزی و صنعتی ایرانی را به نام خودشان به بازارهای جهانی عرضه کنند؟
برای جبران خسارت سیل از کدام جیب پول برداریم؟
پایگاه خبری راد: ایجاد خسارت در حوزه‌های زیرساختی، کشاورزی و مسکونی در سیلاب اخیر باعث شده دولت برای تأمین مالی این خسارات از محلی غیر از بودجه به تکاپو بیفتد؛ در این باره یک اقتصاددان معتقد است استفاده از تسهیلات بانکی به دلیل افزایش اضافه برداشت بانک‌ها و بدهی آنها به بانک مرکزی باعث افزایش پایه پولی و تشدید تورم خواهد شد و در عوض دولت بهتر است برای جبران خسارات و جبران کسری بودجه به اصلاح یارانه‌های انرژی فکر کند.
تعطیلی پرسنل عملیاتی، تا پایان موج جدید بارش‌ها لغو شد/ستاد مدیریت بحران ۲۴ ساعته شد
پایگاه خبری راد: با توجه به وقوع سیل، سیلاب و آبگرفتگی در برخی استان‌های کشور طی روزهای اخیر و هشدار سازمان هواشناسی در مورد موج جدید بارش‌ها بویژه در غرب و جنوب غرب، وزیر کشور دستور داد تعطیلات تمام پرسنل و کارکنان عملیاتی لغو شود.
 الگوی توسعه ما نامتوازن و نامتعادل است
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: الگوی توسعه ما الگویی نامتوازن و نامتعادل است.
 اعلام آمادگی بوشهر برای توسعه صادرات و واردات
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: در شرایط تحریم، نقش استان بوشهر هم در حوزه صادرات و هم در عرصه واردات فعال‌تر می‌شود.
آلودگی هوا تنها متوجه دارندگان وسیله نقلیه نیست
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: موضوع حمل و نقل درون شهری و برون شهری یک موضوع میان بخشی است و اگر ایرادی می‌گیریم نباید تنها به دارندگان وسایل حمل و نقل باشد. بلکه ذات این مسئله چند بخشی و بین بخشی است.
تصمیمات جدید درباره بنزین در هفته آتی!
پایگاه خبری راد: قرار شد هفته آینده جلسه مستقلی با تعدادی از دستگاههای مرتبط با موضوع سوخت گذاشته شود تا درباره بنزین تصمیمات جدیدی بگیریم.
 واقعیات اقتصادی کشور را به مردم بگوییم
پایگاه خبری راد: وزیر کشور و رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه "باید زمینه تحریف و ابهام‌زایی اخبار را از بین ببریم"، گفت: اگر واقعیات اقتصادی کشور را به مردم بگوییم و خواهان مشارکت مردم باشیم، موفق می‌شویم.
پیشنهاد ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی درباره کارت‌های سوخت
پایگاه خبری راد: وزیر کشور در حاشیه دومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با تاکید بر لزوم دقت و نظارت بیشتر بر کارت‌های سوخت، گفت: وزارت نفت مامور شد این موضوع را به دقت بررسی کند و پیشنهاد این بود که همه کارت‌ها در سراسر کشور توسط مالکین خودرو مورد استفاده قرار گیرد و در نقاط دیگر ممنوع شود.
 هدف ستاد تبلیغات اقتصادی کشور مدیریت مناسب عرصه خبر و اطلاع رسانی اقتصادی است
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: هدف از تشکیل ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصاد کشور ایجاد آرامش، اطمینان‌بخشی و هماهنگی در اطلاع رسانی در مورد تصمیمات اقتصادی کشور با مدیریت مناسب عرصه خبر است.
سودجویی و نبود نظارت دقیق عامل برخی مشکلات اخیر/ بدون مشارکت عمومی حکومت اداره نمی‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر کشور اعلام کرد که در برخی از مشکلات اقتصادی اخیر سودجویی‌ها و تخلفاتی صورت گرفت و نظارت‌ها نیز آنگونه که باید نبود اما همه باید با هم و با مشارکت عمومی از شرایط کنونی عبور کنیم که تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی در این زمینه نقش مهمی دارند.
صفحه قبل | صفحه بعد