09:56 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهرستان

"فاراک" تقاطع غیرهمسطح شوش را می سازد
نماد برتر- شرکت ماشین سازی اراک از احداث تقاطع غیر همسطح نظام مافی خبر داد.
نخستین انبار سیمان بورس کالا در سال ۱۴۰۱ پذیرفته شد
نماد برتر- با پذیرش انبار سیمان مازندران در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا به عنوان نخستین انبار سیمانی در سال ۱۴۰۱، مشتریان خرد از دوشنبه هفته آینده امکان خرید سیمان با کد سهامداری و به صورت آنلاین را برای موجودی انبار ۳۷ شرکت سیمانی پیدا می‌کنند.
از حذف قیمت‌گذاری دستوری تا نگرانی بابت قدرت خرید مردم
حذف قیمت‌گذاری دستوری در کشور ضمن مدیریت اقتصاد، فساد و قاچاق را در کشور کاهش می‌دهد اما باید سازوکارهای درست و منطقی پیش از عملیاتی کردن این مهم اندیشیده شود تا معیشت مردم بیش از پیش دچار مشکل نشود.
" جوین " در اواخر ماه جاری به مجمع می رود
مجمع عمومی شرکت کشت و صنعت جوین در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ برگزار خواهد شد.
مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «بورس و رسانه» تمدید شد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «بورس و رسانه» تا پایان مهرماه خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی پارک های پایین دستی اوره رزینی لردگان و پتروشیمیایی بروجن
مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) از انتخاب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث پارک‌های پایین دستی اوره رزینی لردگان و پتروشیمیایی بروجن خبر داد و گفت این دو پارک در استان چهارمحال‌وبختیاری وارد فاز اجرایی می‌شوند.
پتروشیمی گچساران صاحب پل جدید شد
رئیس هیئت‌مدیره شرکت پناه صنعت پارت از اتمام کار ساخت و نصب پل پتروشیمی گچساران به عرشه ۴۸ و عرض ۱۲ متر خبر داد. این پل در جهت تکمیل خط دوم جاده ورودی این شهرستان احداث شد.
با کد سهامداری برنج بخرید
معاملات گواهی سپرده کالایی برنج در بورس کالا آغاز شده و کشاورزان و مصرف‌کنندگان می‌توانند بدون واسطه اقدام به معامله برنج کنند.
کل سیمان کشور برای عرضه صحیح به بورس کالا می‌آید
کل محصول سیمان برای عرضه صحیح و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت باید به بورس بیاید، مصالح فروشان بزرگ نیز باید در بورس خرید کنند و در سامانه افق، فاکتور بزنند.
" خعمرا " افزایش سرمایه را ثبت کرد
شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین افزایش سرمایه را ثبت کرد.
"کنور" مجوز احداث کارخانه کنسانتره گرفت
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور مجوز تاسیس احداث واحد صنعتی دریافت کرد.
نیاز داخلی به ورق گالوانیزه در صنایع خودروسازی تامین می شود
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: به زودی و با اجرای پروژه توسعه خط تولید با هدف تأمین ورق گالوانیزه در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، ۱۰۰ درصد نیاز خودروسازان داخلی به ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه در صنایع خودروسازی کشور تأمین خواهد شد.
ضبط ۴۰۹ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز در خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۴۰۹ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر)، از ابتدای تیر امسال تاکنون در ۱۶ شهرستان خوزستان کشف و ضبط شد.
"زگلدشت" و احداث گاوداری در استان فارس
شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در استان فارس دامداری ایجاد کرد.
زمان افزایش سرمایه ۲۵۰ و ۱۱۰ درصدی
۱۶ شرکت و دو بانک، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا، افزایش سرمایه و ... اعلام کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد