17:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سلامتی

خطر چای سنواتی بیشتر از اختلاس مدیر دبش!
نماد برتر - در حالی اخبار ریز و درشت اختلاس در لایه های مخلف کشور هر روز ایرانیان را شگفت زده می کند که اینبار یک برند تولید کننده چای روی همه قبلی ها را سفید و آبروی برخی را نیز با خود برد.
دیدار نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین
نماد برتر - به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیران ارشد بانک و طبق سنت سال های گذشته، مدیرعامل بانک ایران زمین در ابتدای سال جدید از شعب استان تهران دیدار کرد.
بهترین راه پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا مسؤولیت‌پذیری است
بر اساس آخرین آمار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموعاً ۵۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۷ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
کام تلخ سهام داران از روش های دریافت سود
با آغاز فصل برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه شرکت های بورسی، دوباره پرونده پر حاشیه زمان و نحوه پرداخت سود شرکت ها به سهام داران باز شد، پرونده ای که سال هاست با وجود اعتراض و گلایه سهام داران، تقریبا شیوه سنتی خود را حفظ کرده و به نظر می رسد حتی در روزگاری که سایه کرونا بر سر مردم سنگینی می کند، قرار نیست تغییری در قانون پرداخت سود و مراجعه حضوری سهام داران به بانک ها، ایجاد شود.
مبلغ وام کرونا ناچیز است
نماد برتر - یک کارشناس حوزه کار معتقد است مبلغ وام کرونا باید بیشتر و مدت بازپرداخت آن طولانی تر باشد تا صاحبان مشاغل و بنگاهها از آن استقبال کنند.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
صنعت شکلات‌سازی از ابتدا تا کنون
نماد برتر- تهیه شکلات فرآیندی طولانی و پیچیده است، اگرچه در طول سال‌ها تغییر و ساده‌سازی شده است. اصطلاح شکلات از کلمه آزتک "xocoatl" گرفته شده و در اصل یک نوشیدنی تلخ بوده که با استفاده از دانه‌های کاکائو تولید و به‌صورت شکلات شیرینی امروزی نبوده است بلکه به‌عنوان یک دارو و تقویت‌کننده انرژی ارزشمند بود.
مراقب باشید، شاید برای آیندگان آبی نباشد
نماد برتر- هر سال از دوم فروردین به عنوان روز جهانی آب یاد می شود تا شاید از این طریق و گوشزد به اهالی این کره خاکی قدر این مایه حیات بیشتر درک و چاره ای برای حفظ آن و انتقال آن به نسل های آینده اندیشیده شود.
زمانبندی ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون بازار سرمایه اعلام شد
نماد برتر- برنامه زمان بندی ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های بازار سرمایه در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ برای داوطلبان اعلام شد.
حضور امروز رهبری در سالگرد شهید سلیمانی ؛ پایانی بر شایعات روزهای اخیر بورس
نماد برتر- رهبر معظم انقلاب امروز با برگزارکنندگان بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی دیدار می کنند که پایانی است بر شایعات مخرب روزهای اخیر بورس .
ادامه محدودیت های کرونایی در هفته آینده
نماد برتر- رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اصل بر این است که هفته آینده ادارات تعطیل هستند، مگر آن عده‌ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، ضروری تشخیص داده شود.
بازار طلا و جواهر تهران هم به تعطیلات ۱۵ روزه می‌رود
نماد برتر- بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل غیرضروری، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز ضمن تاکید براینکه بازار طلا و کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز مشمول این محدودیت خواهند شد، اعلام کرد که از امروز (شنبه اول آذرماه)، صنف ما نیز به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهد بود.
تهیه پوشش نقشه‌های زمین‌شناسی نسل دوم پهنه لوت در دستور کار سازمان زمین‌شناسی
نماد برتر- مدیرکل دفتر زمین‌شناسی منطقه‌ای سازمان زمین‌شناسی با اشاره به اجرای پروژه تهیه ۱۱ برگ نقشه زمین‌شناسی به مقیاس یک صد هزار در پهنه لوت، گفت: پروژه تهیه نقشه‌های نسل دوم، در مساحتی نزدیک به ۲۷ هزار کیلومتر مربع با استفاده از روش فناوری سنجش از دور در محیط محاسبات ابری و بهره‌گیری از شیوه‌نامه نوین اجرایی شده و به‌زودی به اتمام خواهد رسید.
کرونا و بازار یخ زده بستنی فروشی
نماد برتر- شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته موجب تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در سراسر کشور شد و کار به جایی کشید که حتی برخی به صورت کلی از شغل خود خداحافظی کردند، با وجود اینکه برخی اصناف در حوزه خوراک از جمله رستوران ها فعال بودند، اما بیشتر مردم از ترس ابتلا به کرونا به تامین نوشیدنی ها و غذاهای خانگی روی آوردند.
تیغ تیز کرونا بر گلوی اصناف در کردستان
نماد برتر- شیوع کرونا ویروس در اسفند ماه سال گذشته موجب تعطیلی بسیاری از کسب و کارها به ویژه رستوران‌ها و کافه‌ها در سراسر کشور شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد