02:01 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان نظام پزشکی

الزام مشاغل به نصب کارتخوان به ۱۴۰۰ رسید
نماد برتر - سازمان امور مالیاتی از شهریور سال ۱۳۹۸ برای شفاف‌سازی درآمد، جلوگیری از فرار مالیاتی و کمک به حسابرسی مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد که تا پایان سال ۱۳۹۸، تنها ۵۰ درصد پزشکان از این قانون تمکین کردند
هنوز خبری از ابلاغ دورکاری نیست
نماد برتر- با وجود درخواست‌هایی که تاکنون از سوی دستگاه‌های ذیربط در رابطه با کاهش حضور کارکنان و اعمال دورکاری در شرایط موجود کرونا مطرح شده، تاکنون دولت ابلاغیه رسمی در این باره نداشته و تنها تصمیم‌گیری در این رابطه را منوط به تکرار شرایط بحرانی فروردین‌ماه دانسته است.
عذرخواهی شرکت هواپیمایی وارش از پزشک متخصص بیهوشی بوشهری
نماد برتر- اردیبهشت ماه سال جاری بود که خبر اخراج خانم دکتر غزاله خائف، پزشک متخصص بیهوشی از پرواز شرکت هواپیمایی وارش توسط خلبان با ایجاد موج خبری وسیعی تیتر اول رسانه ها شد، این خبر واکنش های زیادی را در حمایت از این پزشک با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع بیماری کرونا در پی داشت.
بازگشت ساعات اداری تهران به حالت عادی از شنبه/لزوم تسهیل اعطای مرخصی و دورکاری
نماد برتر- فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به تصویب تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تا پایان سال جاری، درباره مصوبات جلسه امروز ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا گفت: استمرار تعطیلی مراکزی همچون تالارهای پذیرایی، سالن‌های ورزشی، تئاتر، سینما و نماز جمعه در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد نظارت لازم بر برخی از اماکن مثل تالارهای پذیرایی که در رابطه با این مصوبه اقدامات لازم را انجام نداده‌اند، توسط نیروی انتظامی اعمال شود.
چرا برخی دستگاه‌های دولتی اعتقادی به دولت الکترونیک ندارند؟!
پایگاه خبری راد: در حالی که برای به ثمر رسیدن دولت الکترونیکی نیازمند یکپارچه شدن خدمات دستگاه‌های دولتی هستیم، به نظر می‌رسد برخی سازمان‌ها یا میانه‌ای با الکترونیکی شدن ندارند یا روش ویژه خود را برای این کار در پیش گرفته‌اند که این موضوع با تجمیع خدمات به صورت واحد در تضاد است.
کدام دستگاه‌ها همکاری نکردند؟
پایگاه خبری راد: ارزیابی نوبت پنجم خدمات الکترونیکی در حالی انجام شد که برخی از دستگاه‌ها از همکاری در این ارزیابی خودداری کردند.
مالیات در یک قدمی مسکن
در شرایطی که دولت موافقت خود را با طرح مالیات بر عایدی سرمایه اعلام کرده است، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفته که کلیات این طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده و برای بررسی جزئیات باید به صحن برود.
اعمال افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی از اردیبهشت/واریز معوقات ظرف ماه‌های آتی
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه میزان افزایش حقوق سایر سطوح درآمدی ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار تومان نقد است گفت: سال ۹۸ مبلغ ۱۷هزار میلیارد تومان بابت افزایش دستمزدها متحمل هزینه شدیم که البته سازوکارها آماده‌اند تا بعد از تصویب در هیئت دولت آن را اجرا کنیم.
تبلیغات غیرواقعی پزشکان ممنوع!
پایگاه خبری راد: سازمان نظام پزشکی کشور با تصویب راهنمای عمومی اخلاق حرفه‌ای پزشکی درباره ممنوعیت تبلیغات گمراه کننده یا خلاف واقع از سوی پزشکان و حرفه‌مندان پزشکی توضیحاتی را ارائه کرده است.
پزشکان ملزم به نصب کارت‌خوان در مطب هستند
پایگاه خبری راد: با فشارهای بودجه‌ای بیشتر بر درآمدهای مالیاتی در بودجه ۱۳۹۸ بحث مالیات از پزشکان بیشتر از گذشته مطرح می‌شود. این در حالی ست که رئیس اسبق سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه پزشکان ملزم به نصب دستگاه کارت‌خوان در مطب خود هستند پیشنهاد کرد که برای اخذ مالیات از این قشر، از شیوه‌های غیرمستقیم مانند کانون پزشکان استفاده کرد.
معاون درمان وزارت بهداشت ابقا شد
پایگاه خبری راد: سرپرست وزارت بهداشت در حکمی دکتر قاسم جان بابایی را در سمت معاون درمان وزارت بهداشت ابقا کرد.
 رییس‌کل سازمان نظام پزشکی استعفا داد!
پایگاه خبری راد: در پی اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، رییس‌کل سازمان نظام پزشکی کشور از سمت خود استعفا داد.
تجویز داروها با نام ژنریک
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن داروسازان در نامه‌ای از رئیس سازمان غذا و دارو خواست تا با همکاری سازمان نظام پزشکی برای جلوگیری از انحصارطلبی برخی تولید کنندگان دارو، به پزشکان توصیه شود تا داروها با نام ژنریک تجویز شوند.
پیشنهاد "افزایش تعرفه‌های پزشکی در نیمه دوم 97" در انتظار تایید دولت
پایگاه خبری راد: معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی با تشریح پیشنهاد این سازمان برای جبران هزینه‌های فنی و تجهیزاتی حوزه سلامت در شش ماهه دوم سال ۹۷، گفت: خواهش‌مان این است که این اقدام به‌گونه‌ای انجام شود که نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب نباشد.
لیزینگ کلاهبردار نیست/ وزارت صنعت پاسخگوی پیش‌فروش خودرو باشد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن ملی لیزینگ در مورد تخلف شرکت‌های لیزینگ و تعقیب آنها، گفت: این‌ها در حوزه نظارت و مسئولیت سازمان حمایت و وزارت صمت قرار دارند.
صفحه قبل | صفحه بعد