07:54 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

راهنمایی و رانندگی

اسامی دریافت کنندگان ماشین آلات کشاورزی موجود است/افزایش قیمت ۴۰۰ درصدی کذب است
نماد برتر- رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: اسامی تمام کسانی که تراکتور دریافت کرده اند با کد ملی و پلاک راهنمایی و رانندگی موجود است و آمادگی انتشار آنها را نیز داریم.
افشای اطلاعات خصوصی با حملات داکسینگ
نماد برتر- داکسینگ یک حمله سایبری است که اطلاعات خصوصی افراد را در معرض افشا قرار می‌دهد و بنابراین از آنجایی که همه مواردی که به‌صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنید، هنگام انجام داکسینگ علیه شما استفاده می‌شود، لازم است به آنچه در اینترنت به اشتراک می‌گذارید توجه داشته باشید
محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه اعمال می‌شود
نماد برتر- با تصمیم کمیته‌ی امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش رو، محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) اعمال می‌شود.
عوارض آزادراه تهران-شمال دوباره الکترونیکی می‌شود؟
نماد برتر- پس از بازگشت سیستم پرداخت عوارضی در آزادراه‌های تهران-شمال و همت از حالت الکترونیکی به دستی و با توجه به تاکیدات مسئولان بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که این دو آزادراه به زودی دوباره الکترونیکی می‌شوند و تا پایان امسال ۱۴ آزادراه در کشور به این سیستم مجهز خواهند شد.
پایان عملیات بهسازی کمربندی دوم تهران
نماد برتر- رئیس پلیس راه تهران از پایان عملیات ۴۰ روزه بهسازی منطقه حادثه خیز کمربندی دوم تهران خبر داد.
ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری در خصوص مدارس گرفته شود
نماد برتر- وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نداریم، گفت: ما موظف به ارائه خدمات آموزشی بوده و به علت کارکردهای آموزش حضوری، این نوع آموزش را به آموزش غیر حضوری ترجیح می دهیم.
محصول جدید تویوتا را بشناسید
نماد برتر- تویوتا کرولا جدید از ماه سپتامبر وارد خیابان‌ها خواهد شد.
اروپا منتظر نتیجه ارزیابی خطرات توسعه شبکه ۵G
پایگاه خبری راد: بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به انجام تحقیقات و بررسی های ارزیابی خطرات و تهدیدات شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G اقدام کرده اند و قرار است نتیجه آن تا ماههای آینده در اختیار مقامات و مسئولان دولتی قرار بگیرد.
آلایندگی خودروهای دیزلی بیشتر از خودروهای بنزین‌سوز فعلی نخواهد بود
پایگاه خبری راد: به گفته یک کارشناس صنعت خودرو، در ایران حتی استفاده از بنزین یورو ۴ نیز به پاکیزگی هوا کمک نکرده است بنابراین اگر شرکت خودروسازی قابلیت تولید خودروی سواری با سوخت دیزل آن هم در شرایط تحریم را دارد، بایستی مورد حمایت قرار گیرد.
دستورالعمل جدید بازار پایه فرابورس از چه زمانی اجرا می‌شود؟
پایگاه خبری راد: قرار است از اواخر خردادماه جاری دستورالعمل جدید بازار پایه فرابورس با توجه به دستورالعملی که به تایید سازمان بورس رسیده اجرایی شود. مطابق دستورالعمل جدید بازار پایه از اواخر خردادماه معاملات در سه تابلو زرد، نارنجی و قرمز انجام خواهد شد که در این تابلوها در تمام روزهای هفته امکان معامله وجود دارد.
"قیمت‌" به آگهی‌های خرید و فروش خودرو بازمی‌گردد
پایگاه خبری راد: سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی اعلام کرد که طی دو روز آینده حذف قیمت خودرو از آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی برداشته می‌شود و متقاضیان می‌توانند با شرایط جدید و در محدوده سقف قیمت واقعی تعیین شده از سود اتحادیه خودرو، قیمت کالاهای خود را در سایت‌های اینترنتی درج کنند.
مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها تمدید شد
پایگاه خبری راد: مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها برای آن دسته از مالکان خودرویی که از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال گذشته اقدام به پرداخت عوارض خود نکرده‌اند تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ تمدید شد.
ویراژ قیمت‌های غیرواقعی در بازار موتورسیکلت
پایگاه خبری راد: در هفته گذشته که اولین هفته گشایش بازارهای اقتصادی در سال جدید بود، در بازارهای مختلف قیمت‌های پرتی برای کالاها اعلام شد که بازار موتورسیکلت نیز از این قاعده مستثنا نبود. رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت و لوازم‌یدکی معتقد است قیمت‌های اعلامی غیرواقعی جایگاهی در بازار نداشته و خریداری برای این قیمت‌ها وجود ندارد.
تمام محورهای بالادست غرب مازندران باز است
پایگاه خبری راد: پس از بارش‌ باران شب گذشته در مازندران، فرمانداران شهرستان‌های غرب استان از عدم انسداد، بازگشایی محورها و ترافیک روان در تمام مسیرهای بالادست خبر دادند.
هشدار تخلیه به 19 هزار خانوار در کرمانشاه/ شدت بارشها از امشب
پایگاه خبری راد: مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: ۱۹ هزار و ۴۰۰ خانوار شهری و روستایی در سطح استان هشدار تخلیه گرفته و در حال تخلیه منازل مسکونی خود هستند.
صفحه قبل | صفحه بعد