01:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس اتحادیه فروشندگان

گرانی کم بود، محدودیت واردات هم اضافه شد!
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از اضافه شدن سه مشکل جدید در زمینه تامین مواد اولیه تولید پوشاک خبر داده که از جمله آن محدودیت واردات مواد اولیه‌ای است که تولید داخل آن به اندازه نیاز نیست.
ادامه روند کاهشی قیمت خودرو و آخرین نرخ فروش برخی محصولات پرطرفدار
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از روند کاهشی قیمت در بازار خودرو خبر داد و آخرین نرخ فروش برخی محصولات پرطرفدار را اعلام کرد.
افزایش قیمت صیفی جات مقطعی است
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران علت افزایش قیمت برخی از اقلام صیفی جات در روزهای اخیر را ناشی از تغییر فصل دانست و اعلام کرد که این نوسانات مقطعی است.
چگونه همچنان لوازم خانگی خارجی در بازار فروخته می‌شود؟
نماد برتر- به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی بخشی از این کالاهای خارجی از منازل مردم وارد بازار می‌شود، به طوری که ممکن است در سالهای اخیر و با افزایش نرخ ارز عده‌ای جهیزیه خریده و در خانه نگه داشته باشند، اما با افزایش قیمت فاحش این کالاها، آنها را به روز در بازار می‌فروشند و با پول آن کل جهیزیه را تهیه می‌کنند.
قفل زنجیر نابسامانی بازار مسکن در دست دلالان
نماد برتر- برخی کارشناسان انگشت اتهام گرانی مسکن را به سمت افزایش نابسامانی بازار مصالح ساختمانی نشانه می‌روند اما گویا مشکلات این بخش، زنجیره‌ای با صداها دلیل و علت در کنار نوسانات بازار ارز است که باز هم بافنده‌ی آن دلالان هستند.
افزایش یکی دو میلیونی قیمت تیر آهن قابل قبول نیست
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد ؛ افزایش یک تا دو میلیون تومانی میلگرد و شمش طی چند روز را غیر قابل قبول دانست.
کاهش ۵ تا ۱۲ میلیونی قیمت خودروهای داخلی / در انتظار افت بیشتر
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش ۵ تا ۱۲ میلیون تومانی قیمت انواع خودروهای داخلی خبر داد و گفت: انتظار می رود با آغاز مرحله جدید فروش فوری خودروها شاهد سیر نزولی قیمت ها باشیم.
قیمت میوه در سطح بازار یاسوج چقدر است؟
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه یاسوج قیمت اقلام مختلف میوه در سطح بازار یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.
افزایش ۲.۵ برابری قیمت پیچ و مهره در یک سال
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره از افزایش ۲.۵ قیمت این محصولات در یک سال اخیر خبر داد و گفت: در حالی که فقط ۵۰ درصد نیاز کشور از طریق تولید داخل تامین می‌شود، جلوی ثبت سفارش پیچ و مهره گرفته شده است.
چرا قیمت خودرو منفجر شد؟
نماد برتر- اگرچه طی سه سال گذشته قیمت خودرو به طور افسار گسیخته رو به افزایش است، اما فعالان بازار خودرو این بار از قیمت های نجومی خودرو طی یک هفته گذشته به نوعی شوکه هستند و می گویند نوسانات نرخ ارز متهم اصلی این گرانی است، اما ضعف مدیریت این صنعت موجب شده تا روز به روز قیمت خودروهای داخلی گران شود.
شناسه کالا چگونه جلوی سودجویی‌ها را می‌گیرد؟
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه طرح شناسه کالا جلوی بسیاری از سودجویی‌ها را می‌گیرد، گفت: با اجرای طرح شناسه کالا همه باید کالا را با شناسه دریافت کنند و مشخص باشد کالا را به چه کسانی عرضه کردند، اما تا پیش از اجرای این طرح این موارد مشخص نبود.
نابسامانی در بازار پکیج و آبگرمکن
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از نابسامانی در بازار پکیج خبر داد و گفت: اخیرا نامه‌ای به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای جلوگیری از صادرات پکیج ارسال کردیم، چرا که در حال حاضر تولید کفاف مصرف‌کننده را نمی‌دهد و صادرات حتی برای ارزآوری هم نباید انجام شود.
چرا اتود در ایران تولید نمی‌شود؟
نماد برتر- به گفته رئیس انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار، در حال حاضر در زمینه ماژیک به جز ماژیک طراحی نیاز کشور از طریق تولید داخل برطرف می‌شود، اما در زمینه غلط گیر، هنوز همه نیاز داخلی را پوشش نداده ایم و تکنولوژی پیچیده تولید اتود نیز باعث شده تاکنون تولید آن در ایران انجام نشود.
قیمت مرغ همچنان در اوج/ کاهش قیمت ها از نیمه مرداد
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ برای مصرف کننده در خرده فروشی ها ۱۹هزارو۲۰۰تومان و قیمت هرشانه تخم مرغ ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان است.
موبایل نخرید، ارزان می‌شود
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه و لوازم جانبی گفت که با توجه به لغو ممنوعیت واردات تلفن همراه با ارزش بالای ۳۰۰ یورو دلیلی برای افزایش قیمت موبایل وجود ندارد و قیمت‌ها باید به حالت قبل برگردد، بنابراین بهتر است شهروندان برای خرید موبایل عجله نکنند.
صفحه قبل | صفحه بعد