07:41 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دوراهی

کاهش قیمت دلار
نماد برتر - ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش پیدا کرد.
دومین صعود متوالی دلار
نماد برتر - ارزش دلار جهانی در مقابل بیشتر رقبا برای دومین روز متوالی بالا رفت.
دلار صعود کرد
نماد برتر - ارزش دلار مقابل یورو، پوند و ین تقویت شد.
بیت‌کوین بر سر دوراهی رشد یا ریزش!
نماد برتر - تردید معامله گران در مسیر اتی بیتکوین باعث رقم خوردن روز پرنوسانی برای این رمزارز شد.
تفاوت سهامداران شرقی و غربی + جاذبه ها و دافعه های بورس ایران
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به تفاوت اصلی سهامداران شرقی و غربی و نحوه انجام مسئولیت اول سازمان بورس، جاذبه ها و دافعه های بورس ایران برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی را اعلام کرد.
خبر خوش برای سیستان و بلوچستان
نماد برتر- مشعل گازرسانی به زاهدان در آخرین‌ماه سال ۱۳۹۵ روشن شد و آن طور که مدیرعامل شرکت ملی گاز اعلام کرده نهایتا تا چهارماه آینده خبرهای خوشی در این حوزه اعلام خواهد شد.
تورم ژاپن در حال صفر شدن
نماد برتر- نرخ تورم سومین اقتصاد بزرگ جهان به ۰.۲ درصد رسید.
کنترل پایدار تورم بدون کنترل نیروهای درون‌زای خلق نقدینگی ناممکن است
نماد برتر- اقتصاد ایران در یک دو راهی قرار گرفته که از آن با ورود به تورم‌های شدید و خارج از کنترل یا تحمل تورم‌های بالا اما تحت کنترل، برای یک دوره گذار نام میبرند.
هجوم مسافران در تعطیلات پیش‌رو رکورد می‌زند؟
نماد برتر- بر اساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی می شود حدود دو میلیون وسیله نقلیه مختلف در تعطیلات پایانی هفته جاری که با تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی همزمان شده است، در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور تردد کنند که نسبت به هفته گذشته و تعطیلات ماه گذشته بیشتر خواهد بود.
نرخ تورم ژاپن ۰.۱ درصد شد
نماد برتر- نرخ تورم سومین اقتصاد بزرگ جهان در یک قدمی صفر شدن قرار گرفت.
بهره برداری از ۴۰ پروژه صنعت گاز در سال جاری
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به بهره‌برداری از حدود ۴۰ پروژه بزرگ و مهم صنعت گاز در سال ۱۳۹۸، اعلام کرد: امسال بیش از ۸۳۰ کیلومتر خط لوله، ۲۵ واحد توربوکمپرسور در قالب ساخت و توسعه ۱۲ تاسیسات تقویت فشار گاز راه اندازی خواهد شد.
پایان پرونده گازرسانی به زاهدان تا سال ۹۹
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از قرار گرفتن طرح احداث ۸۰۰ کیلومتر خط انتقال گاز در دستور کار این شرکت خبر داد و گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های تقویت فشار گاز روی خطوط نیز از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت است.
بازار نفت ترامپ را بر سر دوراهی قرار داد
پایگاه خبری راد: در حالی که رئیس جمهور آمریکا تا چند هفته دیگر باید درباره تمدید معافیت‌ها از تحریم‌ها علیه ایران تصمیم بگیرد، بازار نفت دچار محدودیت عرضه شده و هدف ترامپ برای صفر کردن صادرات نفت ایران را دشوارتر ساخته است.
تهیه نقشه راه توسعه سیستان و بلوچستان طی دو ماه
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سیستان و سیستان و بلوچستان گفت: نقشه راه توسعه استان ظرف دو ماه تهیه شود.
عراقی ها بر سر دوراهی بین ایران و آمریکا چه تصمیمی می گیرند؟!
پایگاه خبری راد: معافیت ۴۵ روزه آمریکا به عراق برای واردات گاز طبیعی و برق از ایران رو به اتمام است و عراق قصد دارد هیاتی را به آمریکا اعزام کند که از تحریم‌های واشنگتن علیه ایران، معافیت گرفته و به واردات گاز ایران ادامه دهد.
صفحه قبل | صفحه بعد