00:51 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای تجاری

آمار تولید زامیاد با ۳۰ هزار دستگاه سبک / چند برنامه تا پایان سال
نماد برتر- معاون شرکت زامیاد از تولید ۳۰ هزار دستگاه انواع محصولات سبک تجاری تا دوم بهمن و برنامه ریزی افزایش سبد محصولات و ارائه شیوه های متنوع فروش تا پایان سال خبر داد.
پیش‌بینی تولید ۳۵۰۰ محصول جدید خوروساز بورسی در سال آینده
نماد برتر- مدیرعامل خوروساز بورسی از آغاز فروش محصول جدید این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد وگفت: پیش‌بینی می شود ظرفیت تولید دیگنتی برای سال آینده به حدود ۳۵۰۰دستگاه برسد.
مجوز محصول جدید خودروساز بورسی و تبدیل به ضلع سوم صنعت
نماد برتر- مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از کسب مجوز ورود محصول جدید گروه بهمن و تبدیل این شرکت بورسی به ضلع سوم صنعت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
درپی "طرح ساماندهی بازار خودرو" مجلس شورای اسلامی
نماد برتر- واردات خودرو بدون انتقال ارز و صادرات خودرو و قطعه به شرط امکان، بازار را متعادل خواهد کرد
تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهرداری تهران
نماد برتر- باتوجه به اینکه چند ماه از انعقاد قرارداد ۲۵٠ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس میان ایران‌خودرو دیزل و شهرداری تهران می‌گذرد، این شرکت خودروساز نزدیک به نیمی از خودروها را آماده تحویل کرده و صبح امروز (دوشنبه) ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس تحویل شهرداری تهران شد. همچنین تا سه ماه دیگر، ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.
آخرین آمارها از تولید، فروش و خودروهای پارک شده و ناقصی ایران خودرو و سایپا
نماد برتر- از ابتدای سال تاکنون ۵۲۸ هزار و ۶۵۱ دستگاه خودرو توسط ایران‌ خودرو و سایپا تولید شده که ۹۷ هزار و ۶۵ دستگاه از آن یعنی ۳۶. ۱۸ درصد کل خودروهای تولیدی ناقص است.
توضیحات سایپا درباره شایعات مربوط به اولین شاسی بلند ایرانی: چینی نیست
نماد برتر-سایپا در واکنش به اظهار نظرهای اخیر و شایعاتی درباره آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی بلند آفرودی ، توضیحاتی ارائه کرد.
خودروسازان داخلی به لحاظ تولید، چگونه عمل کرده‌اند؟
نماد برتر- براساس آمار، تولید خودروی کشور در بخش سواری از ابتدای سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شده است که دراین راستا ایران‌خودرو طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری افزایش ۳۹ درصدی در تیراژ تولید خود رقم زده و سایپا نیز علاوه بر افزایش تیراژ محصولات داخلی، تیراژ مونتاژی‌ها را کاهش داده است.
مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
نماد برتر- مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
هدف گذاری سایپا برای تولید روزانه ۲۷۰۰ دستگاه خودرو
پایگاه خبری راد: رکورد تولید روزانه خودرو در گروه سایپا با تولید بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه در هفته گذشته شکسته شد و به میانگین روزانه ۱۸۰۰دستگاه رسید.
 به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دو شرکت خودروسازی فولکس واگن و فورد قصد دارند به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی با یکدیگر همکاری کنند.
 نسل جدید پیکاپ «ریچ» به بازار می آید
پایگاه خبری راد: اولین وانت پیكاپ ریچ با برند زامیاد از خط تولید این شركت خارج شد.
سرمایه‌گذاری کلان آلمانی‌ها در صنعت خودروهای خودران و برقی
پایگاه خبری راد: شرکت زد اف آلمان که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جعبه دنده در جهان است به‌تازگی اعلام کرده می‌خواهد در صنعت توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی ۱۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند.
کِشنده هیوندای با فناوری سلول‌سوختی سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود
پایگاه خبری راد: شرکت هیوندای به انتشار تصاویری از کشنده مبنی بر فناوری سلول سوختی خود اقدام کرده که قرار است در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی معرفی شود.
جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای تجاری
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای تجاری تولیدی در مرداد ماه امسال منتشر شد.
صفحه قبل | صفحه بعد