20:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید ارز

دو متغیر حیاتی در بازار دلار/رابطه هرات با قیمت دلار تهران
افزایشی های بازار ارز اعتقاد دارند که با سقوط هرات افغانستان به دست طالبان، کم کم تقاضای های ارزی در کشور همسایه بیشتر خواهد شد.
فشار سیاسی در بازار ارز/پیش بینی قیمت دلار
معامله گران ارزی در اولین روزهای انتقال قدرت احتیاط پیشه کرده اند زیرا تصور می کنند بازار ساز ارزی با عرضه بالای ارز زمینه کاهش قیمت دلار را فراهم کند. اما گروهی هستند که تصور می کنند فضای بازار برای کاهش قیمت دلار فراهم نیست.
هشدار به تکرار تجربه سکه ثامن با خرید رمز ارزها / ضربه به اقتصاد و بورس
نماد برتر- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز نگرانی از تکرار تجربه سکه ثامن با خرید ریالی رمزارزها گفت: باید اقداماتی در جلوگیری از ضربه شدید به اقتصاد و بازار سرمایه انجام شود.
همه چیز درباره بلاکچین "کاردانو" و ارز دیجیتال "ADA "
نماد برتر- رویکردهای کاردانو به عنوان نسل سوم بلاکچین، تفاوت با بیت کوین و اتریوم، قیمت و کیف پول و نحوه خرید آن در ایران بررسی شد.
تبعات عدم تعیین تکلیف FATF و مدیریت نرخ ارز از زبان همتی
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به رصد مسیر حرکت نرخ ارز و مدیریت آن گفت: عدم تعیین تکلیف FATF می‌تواند در نبود تحریم ها مانعی برای سیستم بانکی در انجام مبادلات بانکی بین المللی باشد.
ظهور بیت‌کوین‌های تقلبی با قیمت‌ کمتر
نماد برتر- مجرمان سایبری با ترفند فروش ارز با قیمت کمتر در بستر فضای مجازی، با شگرد فیشینگ اطلاعات بانکی افراد را سرقت و به برداشت غیرمجاز اقدام می‌کنند و یا بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال آنها را به سرقت می‌برند.
۱۰۰ هزار خودروی ناقص و پیشنهاداتی برای ترخیص سریع قطعات از گمرک
نماد برتر- نایب رئیس انجمن قطعه‌سازان با اعلام وجود۱۰۰ هزار خودروی ناقص و بزرگ‌ترین آفت تولید ، چند پیشنهاد برای ترخیص سریع قطعات انبوه از گمرک ارایه کرد.
بیتکوین در آستانه ۱۸ هزار دلاری شدن
نماد برتر- ارزش بیتکوین در یک روز بیش از هفت درصد افزایش یافت.
پیش بینی‌ می‌شود تا ماه آینده بازار بورس صعودی نباشد
نماد برتر- مدرس دوره تخصصی بازار سرمایه گفت: در چهار ماه اخیر شاهد ورود نقدینگی به بازار بورس نبودیم و علت اصلی آن خروج نقدینگی‌های وارد شده به بازار در ابتدای سال بود؛ بعید می‌دانم بازار به این زودی‌ها به سمت مثبت بازگردد و قطعاً تا یک ماه آینده بازار روند صعودی را تجربه نخواهد کرد.
رکوردشکنی های بیت کوین ادامه دارد
نماد برتر- ارزش محبوب ترین ارز دیجیتالی از ۱۵ هزار دلار نیز گذشت.
«حکشتی» در دام حقوقی
نماد برتر- وعده حمایت حقوقی ها از بازار سرمایه بارها شنیده شده اما در عمل آنچه که اتفاق افتاده خلاف وعده ها بوده است.
پیش بینی کاهش قیمت ارز در روزهای آینده
نماد برتر- یک فعال بازار ارز ضمن مثبت خواندن تاثیر اقدامات اخیر بر بازار ارز، وضعیت این بازار در روزهای آتی را کاهشی پیش بینی می‌کرد.
آنچه بر ریال گذشت
نماد برتر- متغیرهای متعددی در سالهای اخیر باعث به عقب رانده شدن ارزش ریال شده اند. در این گزارش روند کاهش ارزش پول ملی طی سالهای بعد از پیروزی انقلاب و عوامل موثر بر آن بررسی شده و راهکارهای موجود برای تقویت آن نیز برشمرده شده است.
هشدار همتی به فروشندگان سهام و اتفاقات خوب بازارسرمایه و ارز جعلی است
نماد برتر- خبر هشدار رئیس کل بانک مرکزی به فروشندگان سهام و اقدام به نوسان گیری در بازار ارز و اعلام اتفاقات خوب در بازار سرمایه و ارز در آینده ایی نزدیک ، جعلی است .
سیاست‌های بازار ساز | سه عاملی که دلار را کاهشی میکنند
نماد برتر- سکه و دلار در حالی در مسیر نزولی جرکت کرد که همچنان دیدگاه متناقضی درباره آینده قیمت دلار وجود دارد. آیا قیمت دلار پایین خواهد آمد.
صفحه قبل | صفحه بعد