22:02 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری نفت

شکایت ۱۴ ایالت آمریکا از توقف لیزینگ نفت و گاز دولت بایدن
نماد برتر- چهارده ایالت آمریکا از جمله لوییزیانا و وایومینگ علیه اقدام دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در متوقف کردن لیزینگ نفت و گاز در زمینها و آبهای فدرال شکایت کردند.
توقف صعود نفت در یک قدمی مرز ۵۰ دلار
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تاثیر محدودیتهای کرونایی جدید روی تقاضا که پیشرفت به سوی برنامه واکسیناسیون انبوه را تحت الشعاع قرار داد، کاهش پیدا کرد اما ششمین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
تولید روزانه نفت آمریکا امسال حدود یک میلیون بشکه کاهش دارد
نماد برتر- اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت آمریکا امسال ۹۱۰ هزار بشکه در روز کاهش یافته و به ۱۱.۳۴ میلیون بشکه در روز می رسد که این کاهش بسیار بالاتر از پیش بینی قبلی کاهش ۸۶۰ هزار بشکه در روز است.
افزایش حفاری و تولید گاز شیل در آمریکا
نماد برتر- بهای بالاتر معاملات گاز طبیعی در سال ۲۰۲۱ و ادامه اشباع عرضه بازار نفت باعث شده است شرکتهای شیل آمریکا حفاری و تولید گاز را افزایش دهند.
عقب نشینی قیمت نفت در آستانه نشست وزیران اوپک
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه که سرمایه گذاران در آستانه نشست وزیران اوپک درباره تصمیم آنها برای تمدید محدودیت عرضه فعلی و متوازن کردن بازار مضطرب بودند، کاهش پیدا کرد.
نفت در مدار افزایش قیمت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که معامله گران همچنان به آزمایشهای موفق واکسنهای کووید ۱۹ و احیای تقاضا برای نفت خوش بین بودند، روند افزایشی معاملات روز جمعه را ادامه داد.
تلاش ترامپ برای تسهیل حفاری نفت آلاسکا پیش از آمدن بایدن
نماد برتر- دولت ترامپ درست پیش از روی کار آمدن دولت دموکرات بایدن، احتمالا اقدامات کلیدی را برای نهایی کردن فروش لیزینگ حفاری نفت در منطقه آلاسکا که پناهگاه ملی حیات وحش قطب شمال است، انجام خواهد داد.
جهش قیمت نفت دوام نیاورد
نماد برتر- قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر افزایش تولید لیبی و نگرانی نسبت به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر روند احیای اقتصاد جهانی و تقاضا برای سوخت، حدود دو درصد سقوط کرد.
صعود قیمت نفت در واکنش به پیروزی بایدن
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه در پی اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بهبود ریسک پذیری در بازار بیش از دو درصد صعود کرد و نفت برنت به بالای مرز ۴۰ دلار بازگشت.
بایدن چه خوابی برای نفت شیل دیده است؟
نماد برتر- پیروزی بایدن ممکن است باعث تغییراتی در بخش انرژی آمریکا در سالهای آینده شود با این حال رییس جمهور منتخب با توجه به این حقیقت که اکثریت سنا هنوز نامعلوم مانده، ممکن است فضای مانور محدودی داشته باشد.
سیاست انرژی آمریکا در دوران بایدن چه تغییری خواهد کرد؟
نماد برتر- شبکه های بزرگ متعددی اعلام کردند جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است.
نفت پایین ۴۰ دلار ماند
نماد برتر- قیمت نفت با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان و طولانی شدن روند شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که بازارها را ملتهب کرد، روز جمعه چهار درصد سقوط کرد و هفته را در پایین مرز ۴۰ دلار به پایان برد.
سقوط قیمت نفت شدت گرفت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر اعلام قرنطینه از سوی کشورهای اروپایی و ضعیف شدن تقاضا برای سوخت، بیش از سه درصد سقوط کرد.
سقوط ماهانه سنگین قیمت نفت
نماد برتر- قیمت نفت روز جمعه معاملات پرنوسانی را تجربه کرد و با کاهش روبرو شد و تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و چشم انداز تیره تقاضا، دومین کاهش ماهانه متوالی را به ثبت رساند.
نفت ساز کاهشی زد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و اروپا و نگرانی های مرتبط با وضعیت تقاضا، حدود دو درصد سقوط کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد