19:56 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توقف خط تولید

جان قطعه‌سازان گرفته شد تا تسهیلات رسید
نماد برتر- سال ۹۸ برای صنعت قطعه‌سازی ایران، سالی پردردسر از جهت وصول مطالباتشان از خودروسازان بزرگ و تسهیلات وعده داده شده بود. در حقیقت مدام فعالان این صنعت به دنبال جذب نقدینگی مورد نیاز بودند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.
تسلا توقف تولید باتری خودروهای برقی را تکذیب کرد
پایگاه خبری راد: تسلا خبر توقف سرمایه گذاری در کارخانه گیگافاکتوری ۱ در آمریکا را کاملاً رد و تکذیب کرد.
تعطیلی کارخانه جنرال موتورز در کانادا !
پایگاه خبری راد: جنرال موتورز که یکی از بزرگترین شرکت های خودروساز در آمریکا می باشد اعلام کرده که قصد دارد کارخانه خود در کانادا را به علت نامعلومی تعطیل کند.
مهمترین چالش صنعت خودرو در حوزه استاندارد
پایگاه خبری راد: سرنوشت تولید خودروهایی که از ابتدای دی‌ماه سال جاری نمی‌توانند استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی را پاس کنند، مهمترین چالشی است که صنعت خودرو در حوزه استاندارد با آن روبرو خواهد بود.
۶۰ روز سرنوشت‌ساز برای خودروسازان
پایگاه خبری راد: خودروسازان کمتر از ۶۰ روز فرصت دارند تا از ابتدای دی ماه بزرگترین پروژه استاندارد خودرویی یعنی مرحله سوم طرح "استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی" را اجرایی کنند.
احتمال توقف تولید محصولات سرفیس مایکروسافت
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز برآورد کرده‌اند که مایکروسافت احتمالا از سال آینده میلادی دیگر محصولات سری سرفیس خود را تولید نخواهد کرد.
درخواست جدید شرکت‌های حمل‌ونقل از وزیر راه
پایگاه خبری راد: از بین ۴۲ مدل موتور سیکلتی که به دلیل عدم رعایت استانداردهای ۲۵ گانه از ابتدای خردادماه سال جاری با توقف خط تولید روبرو شدند، هفت مدل موفق به اخذ مجوز تولید شدند.
اسامی ۴۲ موتورسیکلت غیراستاندارد
پایگاه خبری راد: فهرست کامل ۴۲ مدل موتورسیکلت غیراستاندارد که از ابتدای خرداد امسال با توقف خط تولید وشماره‌گذاری روبرو شده‌اند، اعلام شد.
شناسایی متهم ردیف اول توقف خط تولید پردازنده‌های اپل
پایگاه خبری راد: شرکت تایوانی TSMC به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده تراشه پردازنده در جهان، اعلام کرده است توقف خط تولید تراشه‌هایش تحت تاثیر حمله بدافزار معروف واناکرای بوده است.
سردرگمی‌های امروز اقتصاد ایران
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: چند ماهی است که یک سردرگمی بزرگی برای کل واردکننده‌ها و صادرکننده‌ها ایجاد شده و هر روز آیین نامه جدید توسط دولت و بانک مرکزی ارائه می‌شود.
توقف خط تولید 8 خودرو به دلیل مصرف بالای سوخت+ اسامی
پایگاه خبری راد: دستور توقف تولید هشت خودروی جدید از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به دلیل مصرف سوخت بالا صادر شد.
صدور مجوز تولید ۳ خودرو جهت ورود به بازار + اسامی
پایگاه خبری راد: در مرحله دوم اجرای استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی، خط تولید هیچ خودرویی متوقف نشد و سه خودروی جدید نیز مجوز ورود به بازار دریافت کردند.
سکوت سازمان استاندارد یک‌ماهه شد
پایگاه خبری راد: یک‌ماه از وعده سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر اجرای فاز دوم استانداردهای ۸۵‌گانه گذشت و همچنان مشخص نیست که خط تولید کدام خودروها در این مرحله متوقف می‌شود.
نکاتی که باید قبل از گرفتن مرخصی بدانید
‌پایگاه خبری راد: دادن و گرفتن مرخصی از دیرباز دغدغه‌ای بزرگ برای کارفرمایان و کارگران بوده است.گاهی شرایطی پیش می‌آید که فرد نیاز ضروری به گرفتن مرخصی دارد ولی با مخالفت کارفرما مواجه و از درخواست خود منصرف می‌شود. این در حالی است که گرفتن مرخصی حق قانونی هر کارگری است؛ آنقدر که یک فصل از قانون کار ایران به این موضوع اختصاص یافته و حق بدیهی و طبیعی هر فرد در طول ایام کار شناخته شده است.
از توقف تولید خودروهای غیر استاندارد خبری نیست!
پایگاه خبری راد: درحالی که ابتدای تیرماه سال جاری به عنوان موعد زمانی اجرای فاز دوم طرح استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی تعیین شده بود، اما با گذشت حدود ۱۰ روز از اولین ماه تابستان، خبری از توقف خط تولید خودروهای غیر استاندارد نیست!
صفحه قبل | صفحه بعد