02:09 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلفن همراه کشور

گوشی‌های لوکس ۵ درصد نیاز بازار است/امکان جلوگیری از واردات موبایل ۳۰۰ یورویی با همتا
نماد برتر- به گفته کارشناسان کل صنعت لوازم خانگی کشور، سالانه یک میلیارد یورو ارز می‌خواهد و ۲۵ درصد این ارز برای گوشی‌های لوکس که از نظر تعدادی فقط ۵ درصد نیاز بازار است، اختصاص یافته، در چنین شرایطی این بستر در سامانه همتا وجود دارد که از فعال‌سازی گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو که از طریق مسافری یا تجاری وارد می‌شوند، جلوگیری شود.
اجرای مانور پایداری شبکه همراه اول در سطح نودهای اصلی شبکه
نماد برتر-اپراتور اول از برگزاری مانور پدافند غیرعامل با هدف تست تحمل و تاب‌آوری در سطح نودهای اصلی شبکه خبر داد.
رومینگ بین‌الملل تا زمان خروج از کشور، هزینه‌ای برای کاربر ندارد
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فعال بودن سرویس رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت شما، مادامی‌که به مسافرت خارج از کشور نرفته‌اید و تماسی برقرار نکرده‌اید و استفاده‌ای از اینترنت نداشته‌اید، هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد.
شاتل‌موبایل امکان عرضه سیم‌کارت با برند اختصاصی را ممکن کرد
نماد برتر- برای نخستین بار در ایران، شاتل موبایل با استفاده از زیرساخت فنی نوآورانه خود، سیم‌کارت‌ هوشمند با برند اختصاصی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، باشگاه‌ها و صاحبان برند ارائه می‌دهد.
داستان رومینگ و هزینه‌ بین‌الملل تماس‌ داخلی
نماد برتر- برخی تصور می‌کنند هزینه‌ تماس‌ها صرفا با فعال بودن رومینگ اپراتورها برایشان به‌صورت بین‌الملل محاسبه می‌شود، درحالی که تنها در صورت خروج از کشور، تعرفه‌های رومینگ برای مشترک محاسبه خواهد شد.
مودم شاتل موبایل به همراه ۱۰۳ گیگ اینترنت رایگان، بهترین هدیه دوران قرنطینه
نماد برتر- شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، از فروش مودم‌های رومیزی ۴G به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و ۱۰۳ گیگابایت اینترنت همراه رایگان در روزهای کرونا خبر داد.
شاتل موبایل راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه ارائه می‌دهد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شاتل موبایل از ارائه مجموعه متنوعی از راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه و سیم کارت به اصناف، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها خبر داد.
چرا تمایل افراد به خرید گوشی کم شده است؟
پایگاه خبری راد: رییس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با بیان این‌که در هر دقیقه ۸۵ دستگاه تلفن همراه در کشور به فروش می‌رسد، گفت: امیدواریم با تسهیل واردات و کنترل قیمت ارز، بتوانیم شاهد کاهش قیمت گوشی تلفن همراه و ترغیب کاربران این دستگاه‌های کاربردی به به‌روزرسانی موبایل‌های خود باشیم.
خطوط تلفن همراه کشور از ۱۱۵ میلیون عبور کردند
پایگاه خبری راد: تعداد خطوط فعال تلفن همراه تا پایان سه ماهه‌ی اول سال جاری، بیش از ۱۱۵ میلیون است که ضریب نفوذ را به بیش از ۱۳۹ درصد می‌رساند.
یک هفته اینترنت، هدیه عید فطر شاتل به مشترکان
پایگاه خبری راد: شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G، از اهدای یک و نیم گیگابایت اینترنت هفتگی «شاتل موبایل پلاس» در روز عید فطر به مشترکین سیم‌کارت‌های خود خبر داد.
مکالمه و اینترنت رایگان هدیه ماه رمضان شاتل به مشترکانش
پایگاه خبری راد: شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه مکالمه و اینترنت رایگان به ازای میزان مصرف اینترنت همراه برای مشترکین قدیمی و جدید خود خبر داد.
رونمایی شاتل موبایل از بسته‌های جدید ترکیبی و مقرون به صرفه
پایگاه خبری راد: شاتل موبایل از عرضه بسته‌های مقرون به صرفه خود با افزودن دقایق مکالمه و پیامک خارج شبکه در کنار حجم ترافیک اینترنت همراه خبر داد.
خروج برندهای تلفن همراه از کشور تأثیری بر قیمت موبایل ندارد
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: ما هیچ وقت گوشی‌های موبایل را به طور مستقیم از شرکت‌های سازنده خریداری و وارد نمی‌کردیم، این گوشی‌ها اکثراً از کشورهای حاشیه خلیج فارس به خصوص امارات وارد کشور می‌شد، پس ما مشکلی در واردات نخواهیم داشت.
شرایط رومینگ پروازی اپراتورها را بخوانید
پایگاه خبری راد: یکی دیگر از موارد استفاده از رومینگ علاوه بر رومینگ بین‌المللی هنگام حضور در کشورهای خارجی، رومینگ در طول پرواز است، زمانی که هواپیما بلند شده و شما هنوز به مقصد مورد خود نرسیده‌اید. برای چنین شرایطی اپراتورهای همراه تعرفه‌های مختلفی را برای تماس، پیامک و دیتای اینترنت در نظر گرفته‌اند.
مراقب هزینه‌های رومینگ باشید
پایگاه خبری راد: در آستانه‌ سال جدید و مسافرت به کشورهای خارجی، لازم است در صورت تمایل به استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانی برای جلوگیری از دریافت هزینه‌های مازاد، از جزئیات سرویس رومینگ بین‌الملل و تعرفه‌های آن آگاه باشید.
صفحه قبل | صفحه بعد