20:01 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تریلی

۱۸۹۱؛ تاریخ تولد چهارمین بورس بزرگ دنیا
هنگ کنگ به عنوان یکی از مراکز مالی بین‌المللی با مزایای سرمایه‌گذاری گسترده محسوب می‌شود. بازار بورس در این جزیره به طور رسمی با شکل‌گیری انجمن کارگزاران سهام هنگ کنگ در سال ۱۸۹۱ راه‌اندازی شد و اکنون با ارزش بازار ۶.۴۸ تریلیون دلار، چهارمین بورس بزرگ دنیا به شمار می‌رود.
افت ۰.۴۰درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال
نماد برتر- مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۸۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۰ درصد کمتر شده است.
چرا پوتین خواهان اوکراین است
نماد برتر- در این بخش چند پارامتر مهم را می‌خوانید که چرا روسیه و ناتو برای اوکراین دندان تیز کرده‌اند.
تکرار قصه سقوط بیت کوین ادامه دارد؟
نماد برتر- فیزیکدانان بر این باورند که هرچه بالا رود، باید پایین آید و این موضوع درباره ارز دیجیتال پرمعامله جهان یعنی بیت کوین نیز درست است. یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال هشدار داد که بیت کوین ممکن است با کاهش اندک و افزایش احتمالی نرخ بهره در ماه مارس، به سطوح پایین‌تری سقوط کند.
 میلیاردرهای جهان ۵ تریلیون دلار ثروتمندتر شدند
نماد برتر- نتایج یک بررسی نشان داد میلیاردرهای جهان با نرخ کم سابقه ای در تاریخ بشری به ثروتشان اضافه کردند.
 رونق رمزارزها ادامه دارد؟
نماد برتر- به نظر می‌رسد رونق تجارت رمزارزها در بریتانیا که با تبلیغات همراه شده است با محدودیت‌های بیشتری روبرو شود زیرا ناظر مالی این کشور اعلام کرد که قوانین مربوط به بازاریابی دارایی‌های رمزارزها را تشدید خواهد کرد حتی می‌تواند محدودیت‌هایی برای سرمایه‌گذاری اعمال کند.
زلزله بیت کوین و اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال/ جهش خیره کننده رمزارز اوالانچ
در روزی که اتریوم موفق به ثبت رکورد جدید شد، بیت کوین نیز در عرض چند ساعت جهش خیره کننده ای را رقم زد و بیش از 4 هزار واحد رشد کرد.
دولت؛ بزرگترین بازیگر اوراق بدهی
در حال حاضر بزرگترین بازیگر بازار بدهی، دولت است که از این بازار به عنوان ابزاری برای پرداخت مطالبات خود و به تعویق انداختن این مطالبات به سال‌های آتی استفاده می‌کند.
انتشار اوراق، راهی برای تامین کسری بودجه
رشد و توسعه‌ بازار صکوک در چند سال اخیر، به دلیل نقش آن در گسترش سرمایه‌گذاری در طرح‌های سودآور تحقق یافته است؛ همچنین قابلیت دیگر صکوک، آن است که به عنوان ابزاری برای کنترل نقدینگی و اعمال سیاست‌های انبساطی و انقباضی پولی مورد استفاده قرار گیرد.
بیت کوین در آینده بهتر است یا طلا؟
در روزی که گذشت بیت کوین و طلا اندک کاهشی داشتند اما توانستند ضررهای گذشته را جبران کنند.
بازار رمز ارزها 2 تریلیون دلاری شد/ترس طلا از طالبان
ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در روز شنبه به بیش از 2 تریلیون دلار رسید این اتفاق اولین بار از اواسط ماه مه بوده است.
REITs؛ ابزار بین‌المللی کسب سود از سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات
صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات (Real Estate Investment Trust (REIT))، ابزار مالی است که مالک، اداره یا تأمین‌کننده املاک درآمدزا است. صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات که بر اساس صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک طراحی شده‌اند، سرمایه سرمایه‌گذاران متعددی را جمع آوری می‌کنند. این امر به سرمایه گذاران خرد امکان می‌دهد از سرمایه‌گذاری در املاک سود ببرند، بدون آنکه مجبور باشند ملک را خریداری، مدیریت یا تأمین مالی کنند. از سویی دیگر، REITs به عنوان پرچین سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در برابر تورم عمل می‌کند.
انبارگردانی دلیل ادعای گم شدن فولاد...
نماد برتر - در پی ادعای "گم شدن سه میلیون تن فولاد"، فعالان این حوزه، دیدگاه‌هایی دارند که جمع‌بندی آن مشخص است که این سه میلیون تن حاصل اختلاف آماری است که با انجام انبارگردانی و حسابرسی شرکت‌ها، به وجود آمده است.
کاهش قیمت دلار
نماد برتر - ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش پیدا کرد.
دومین صعود متوالی دلار
نماد برتر - ارزش دلار جهانی در مقابل بیشتر رقبا برای دومین روز متوالی بالا رفت.
صفحه قبل | صفحه بعد