01:57 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بودجه سال 97

اظهار نظر شورای نگهبان در خصوص اصلاحات بودجه 97 را پیگیری می‌کنیم
پایگاه خبری راد: نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز نگرانی لاهوتی در خصوص نظر شورای نگهبان در باره اصلاحات بودجه 97 گفت: این موضوع برای ما هم سوال است، این موضوع را پیگیری و بررسی می‌کنیم.
دولت بودجه فعالیت‌های مولد را در اولویت قرار دهد
پایگاه خبری راد: یک استاد اقتصاد با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری دولت در بخش خدمات الکترونیک، گفت: توسعه فعالیت‌های مولد تنها راهکار برای بهبود شرایط فعلی در کوتاه مدت است.
تحقق هزینه‌های جاری در بودجه 98 قطعی است
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی گفت: بستن بودجه 98 یکی از دشوارترین اقدامات دولت پس از جنگ تحمیلی است.
تیک افزایش قیمت، اقتصاد ایران را رها می‌کند؟
پایگاه خبری راد: استاد اقتصاد دانشگاه آزاد ارومیه گفت: رفتار مردم از دلایل اصلی افزایش قیمت در بازار هستند.
تسویه بدهی‌های بانکی تأمین‌اجتماعی از محل تهاتر مطالباتش از دولت
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی از شروع فرآیند تازه ای برای تهاتر مطالبات این سازمان از دولت در قالب برنامه ششم توسعه و بودجه سال جاری کل کشور خبر داد و گفت: این فرآیند با همکاری سازمان تأمین اجتماعی، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه، بانک رفاه و سایر بانک ها در حال اجرا است.
تنها 50 درصد پروژه‌های راه روستایی فعال است
پایگاه خبری راد: مدیر کل راه های روستایی کشور گفت: از 14 هزار پروژه راه روستایی سطح کشور تنها 50 تا 52 درصد پروژه ها فعال بوده و مابقی تعطیل هستند.
راه آهن و آزادراه دو پروژه مهم برای اسدآباد خواهند بود
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهر سازی گفت: تحقق و به ثمر رسیدن راه آهن و آزاد راه در اسدآباد 2 پروژه مهم منطقه خواهد بود.
لاریجانی: سیاست‌های ارزی کشور به‌زودی نهایی و اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف روزهای آینده باید سیاست‌های جدید ارزی اعلام شود تا آن جا که اطلاع دارم کارها نهایی شده بنابراین باید ساختار اداره کشور براساس علم اقتصاد جلو برود نه اینکه سیاست‌های دستوری به کار گرفته شود.
اختصاص 100درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها/حقوق کارمندان به تعویق نخواهد افتاد
پایگاه خبری راد: معاون توسعه امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص صد در صدی اعتبارات دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها در سال جاری خبر داد.
پروژه های عمرانی شهر در برزخ بی‌پولی
بحث پروژه‌های نیمه تمام شهرداری تهران و نبود اعتبار کافی برای اتمام آنها به داستان غم‌انگیز این روزهای تهران بدل شده است، همه ما در مسیر ترددمان در شهر حتما با کارگاه‌های عمرانی و یا سازه‌های نیمه‌کاری بزرگ روبرو شده‌ایم که مدت‌هاست وضعیت‌شان بدون کوچکترین تغییری ثابت مانده و حتی رها شده‌اند.
توجیه اقتصادی سامانه "سردسیری"/ ابلاغ ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین تا 2 ماه آینده
پایگاه خبری راد: نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه سردسیری کاملا توجیه اقتصادی دارد و باید در کرمانشاه اجرا شود.
از ثروت‌های بادآورده ارزی، مالیات سنگین اخذ شود
یک اقتصاددان، جنگ ارزی را اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت ارز در بازار دانست و از مردم خواست تا با رفتار صحیح اقتصادی و نظارت دقیق و کارآمد دولت به مقابله با این وضعیت بوجود آمده بپردازند.
 سال ۹۷، سالی پر رونق و امید برای تولید ملی است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که سال ۹۷ سالی پر از امید و شوق برای تولید ملی خواهد بود گفت: میزان تقاضای تاسیس واحدهای صنعتی طی ۱۱ ماهه سال ۹۶ نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۲۳ درصد رشد داشته است
 برای تولید خودروهای خودران برنامه ریزی کند
پایگاه خبری راد: در بودجه سال 97 برای حمایت از تولیدات صادرات محور و به روز برنامه های تشویقی خوبی در نظر گرفته شده است که می تواند تاثیر خوبی برای کمک به تولیدات جدید داشته باشد.
بنزین گران نمی‌شود/یارانه ۳۳ میلیون نفر قطع می‌شود
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ از موافقت کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای هدفمندی یارانه‌ها و تعیین سقف ۳۷ هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندی در سال آینده خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد