10:48 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

به روزرسانی

آینده‌ پژوهی صنعت بیمه در یک دهه پیش‌رو
صنعت بیمه مانند سایر صنایع به موجی پیوسته که تغییر در رفتار مشتریان، خدمات ارائه شده توسط شرکت­‌های بیمه و شدیدتر شدن رقابت بین شرکت­‌های بیمه را به همراه داشته است. در این مسیر روندهای مهمی بر صنعت بیمه و آینده آن تاثیرگذار هستند.
تایید افزایش سرمایه بانک ایران زمین
افزایش سرمایه بانک ایران زمین به تأیید حوزه نظارت بانک مرکزی رسید و این موضوع برای اقدامات نهایی به اداره مجوزهای بانکی نهاد ناظر ارسال شده است.
به روزرسانی یک زیرساخت‌ مشکل‌ساز شد
اختلال امروز سایت TSETMC مربوط به یکی از به روزرسانی‌های زیرساخت این سامانه بوده که در حال حاضر رفع شده است.
حل بن بست‌های اقتصادی با تصمیم‌های درست
هر تصمیم اشتباه در حوزه اقتصادی می‌تواند به ضرر و زیان مردم تمام شود بنابراین نمایندگان مجلس باید در حوزه اقتصاد و همچنین بازار سرمایه ضمن داشتن دانش کافی با کلیات مسائل بازار آشنا باشند.
حرکت متوازن؛ رمز توسعه بازار سرمایه
بازارسرمایه با حرکت روی ریل توازن می‌تواند محور توسعه بازارهای دیگر را رقم بزند. الگوی توسعه پیچیده نیست و بازارهای مالی کشورهای توسعه‌یافته سال‌هاست روی همین مدل حرکت می‌کنند.
لزوم به‌روزرسانی تکنولوژی و تزریق نوآوری در صنعت خودرو
صنعت خودرو کشور نیازمند به‌روزرسانی، تزریق ابزارهای جدید تامین مالی و نوآوری است و این موارد ضرورت امروز این صنعت را تشکیل می‌دهند.
نکاتی درباره خاموشی‌ برق و اقتصاد صنعت برق
حداقل اقدامی که می‌توان برای کاهش شدت بحران برق انجام داد، اصلاح اقتصاد برق در بخش صنعت و سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاهی از ماحصل آن است تا به اقتصاد کشور (به ویژه با تعطیلی اجباری صنایع) آسیب وارد نشود.
لزوم نوسان شاخص در محدوده مشخص برای ایجاد کف حمایتی مناسب صعود
نماد برتر- بازار درحالی به دلیل کمبود نقدینگی، قدرت لازم برای شروع روندی مثبت را ندارد که بهتر است شاخص‌ برای مدتی در محدوده مشخص نوسان کند تا با ایجاد کف حمایتی مناسب، آمادگی لازم برای صعود را کسب کند.
تمامی خدمات آپ به کارایی موثر بازگشت
نماد برتر- اثر محدودیت های تحریمی اخیر از اپلیکیشن آپ برداشته و تمامی خدمات از جمله کارت به کارت به کارایی موثر بازگشت.
توضیحات "فولاد" درباره کاهش تامین گاز، تعیین قیمت ورق، اسلب ۳۰۰ میلیمتری و ...
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه درباره کاهش تامین گاز مورد نیاز، تعیین قیمت ورق، طرح بومی سازی تولید اسلب گازترش، تولید اسلب ۳۰۰ میلیمتری و طرح های آبرسانی توضیحاتی ارائه کرد.
تازه ترین به روزرسانی ثروتمندان جهان
نماد برتر- یک چینی وارد جمع ۱۰ ثروتمند نخست جهان شد.
چگونه نشانه‌های آلودگی رایانه به ویروس را تشخیص دهیم؟
نماد برتر- رایانه های شخصی حدود ۳۰ سال است که به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و ویروسهای رایانه ای به اندازه گذشته دیگر مرموز نیستند اما چگونه می توانیم نشانه‌های آلودگی دستگاهمان به ویروس را تشخیص دهیم؟.
معافیت حق بیمه کارفرمایان در صورت انتقال کارگاه ممکن شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازمان تامین اجتماعی چندی پیش با صدور بخشنامه ای کارفرمایان کارگاه‌ها با تعداد کارگران زیر پنج نفر را در صورت انتقال کارگاه‌ها، از تسهیلات موضوع قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما که پیش‌تر طبق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۶۱ مجلس شورای اسلامی اعمال می شد، محروم کرد اما با رایزنی‌های انجام شده از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و بر اساس بخشنامه جدید سازمان تامین اجتماعی این مشکل رفع شده است.
مجلس طرح دریافت مالیات بر خانه‌های خالی را اصلاح کرد / مفاد ۱۱ تبصره
نماد برتر- نمایندگان مجلس به منظور تامین نظر شورای نگهبان ، طرح دریافت مالیات از خانه‌های خالی را با ۱۱ تبصره اصلاح و تصویب کردند.
تحریم ها سیگنال مثبتی برای بورس دارد اما سهامداران تازه‌کار را می‌ترساند
نماد برتر- کارشناس مالی با اعلام بی نتیجه ماندن هدف ترامپ در تحریم احتمالی بورس تهران گفت: تحریم ها سیگنال مثبتی دارد اما تازه‌کاران بورس را می‌ترساند .
صفحه قبل | صفحه بعد