13:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپراتور مخابراتی

کدام کشورها دارنده سریع‌ترین سرعت دانلود ۵G هستند؟
نماد برتر- کشورهای متعدد در جهان در حال راه اندازی تجاری شبکه ۵G هستند که یکی از مزیتهای آن نسبت به شبکه ۴G سرعت بالاتر است.
برقراری شبکه ۵G در پنج شهر بزرگ کانادا
نماد برتر- یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی فعال در کانادا از راه‌اندازی شبکه ۵G در پنج شهر بزرگ این کشور خبر داده است.
سوئد هم به دومینوی تحریم هواوی می‌پیوندد؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سوئد به دنبال محدودسازی فعالیت شرکت چینی هواوی برای توسعه شبکه ۵G است.
احتیاط کنید؛ خطر اتصال به وای‌فای‌ رایگان!
پایگاه خبری راد: اگرچه اینترنت رایگان به صورت وای‌فای امروزه در مکان‌های عمومی بسیاری یافت می‌شود و مورد استفاده بسیاری از کاربران هم قرار می‌گیرد، اما با توجه به ضریب امنیت بسیار پایین و ریسک‌های متعددی که این وای‌فای‌ها دارند، باید در در استفاده از آن‌ها احتیاط کرد.
دلیلی برای قطع همکاری با هواوی نمی‌بینیم!
پایگاه خبری راد: مجارستان به تازگی اعلام کرده است که دلیل قاطع و مستندات کافی برای قطع همکاری با هواوی برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای شبکه نسل پنجم اینترنت 5G در این کشور نداریم، بنابراین به نظر می‌رسد که مجوز فعالیت این شرکت چینی را صادر خواهیم کرد.
انتخاب اسپانیا؛ ادامه همکاری با هواوی
پایگاه خبری راد: اسپانیا یکی از معدود کشورهای اروپایی است که قصد دارد به منظور توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G به همکاری با هواوی ادامه دهد.
شبکه ۵G در استرالیا برقرار شد
پایگاه خبری راد: بزرگترین اپراتور مخابراتی استرالیا به تازگی اعلام کرده است که شبکه نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) در این کشور به مرحله راه اندازی و برقراری کامل رسیده است.
هلند هم به حرف آمریکا گوش نداد!
پایگاه خبری راد: هلند نیز قرار است از تجهیزات شبکه 5G به منظور راه اندازی و برقراری نسل پنجم اینترنت در این کشور بهره گیری کند.
کره جنوبی؛ پیشگام در توسعه اینترنت 5G
پایگاه خبری راد: شرکت SK Telecom به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کره جنوبی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور توسعه شهرهای هوشمند، وسائل نقلیه خودران و بیمارستان‌های متصل به اینترنت اشیا از شبکه اینترنت 5G استفاده کند.
وقتی اتصال به وای‌فای رایگان، گران تمام می‌شود!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیت سایبری خطاب به کاربران توصیه کرده و هشدار داده‌اند که به هیچ عنوان از اینترنت وای‌فای رایگانی که در اماکن عمومی ارائه می‌شود، استفاده نکنند چرا که خطرات متعددی را برای آنها به وجود خواهد آورد.
اظهار نظر نوکیا در مورد ادامه تجارت با ایران
پایگاه خبری راد: شرکت نوکیا در گزارش سالانه خود ضمن اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و سیاستهای تجاری متناقض آمریکا و اروپا اعلام کرد که در سال جاری میلادی قصد ندارد تجارت جدیدی را در ایران داشته باشد.
دانلود فیلم ۱۰ گیگابایتی تنها در ۱۰ ثانیه!
پایگاه خبری راد: بزرگترین شرکت مخابراتی در کره جنوبی اعلام کرد که گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ سامسونگ موفق شد به اینترنت ۵G با سرعت ۲.۶ گیگابایت متصل شود.
امارات در یک قدمی برقراری اینترنت 5G
پایگاه خبری راد: اپراتور مخابراتی اتصالات در امارات متحده عربی با همکاری شرکت اریکسون قصد دارد به توسعه زیرساخت‌های مربوط به شبکه اینترنت 5G در این کشور بپردازد.
چرا نباید گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G بخریم؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان خطاب به کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی، توصیه کرده‌اند که به دلایل متعددی فعلا باید در خریداری گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G دست نگه دارند.
آمریکا هواوی را به نقض تحریم‌های اقتصادی علیه ایران متهم کرد
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا رسماً شرکت چینی هواوی و مدیر ارشد مالی آن را که در چندی پیش در کانادا بازداشت شده بود، به تخلف، دور زدن و نقض تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کشورهایی نظیر ایران متهم کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد