01:41 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتظار کاهش قیمت

نه گرانی و نه ارزان شدن / قیمت ها ثابت می ماند!
نماد برتر - کاهش قدرت خرید متقاضیان، مانعی بزرگ بر سر رشد قیمت مسکن در سال ۱۴۰۰ خواهد بود اما به دلیل ویژگی چسبندگی این بازار، انتظار کاهش قیمت نمی‌توان داشت؛ گزینه محتمل، ثبات قیمت است که با توجه به نرخ تورم به معنای افت قیمت ذاتی مسکن خواهد بود.
ریزش بیتکوین و اتریوم
نماد برتر- بیتکوین در استانه ورود به ۵۵ هزار دلار قرار گرفت.
بیتکوین ریزش کرد
نماد برتر- بیتکوین در شکستن کانال ۶۰ هزار دلاری ناکام ماند و عقب نشست.
بیت‌کوین بر سر دوراهی رشد یا ریزش!
نماد برتر - تردید معامله گران در مسیر اتی بیتکوین باعث رقم خوردن روز پرنوسانی برای این رمزارز شد.
آثار دو مصوبه جدید شورای عالی بورس و پیش بینی آینده کوتاه و مدت شاخص
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بررسی آثار دو مصوبه شورای عالی بورس برای تغییر دامنه نوسان و افزایش خرید اعتباری که از شنبه اجرا می شود ، آینده کوتاه و مدت شاخص را پیش بینی کرد.
رکود در بازار مَسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟
نماد برتر - تقریبا دو ماه است که بازار مسکن به ثبات قیمت و رکود معاملات رسیده و بررسی های غیررسمی نشان می دهد نرخ افت ماهانه در تهران از ۱.۱ درصد که در آذرماه رخ داد به ۳.۵ درصد در دی ماه رسیده و در این شرایط، خریداران در انتظار افت بیشتر قیمتها هستند.
این چه حبابی است که ۵۰ سال نترکیده؟!
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه سالیانه ۴ تا ۵ درصد به حاشیه نشینی در تهران افزوده می شود گفت: ۵۰ سال است همواره از حباب مسکن صحبت می شود اما هرگز تخلیه نشده است.
مرغ هم پرواز می کند!
نماد برتر- در روزهای گذشته قیمت مرغ فراز و نشیب های متعددی به خود دیده است، این اتفاق از یک سو بسیاری از مردم را در خصوص کاهش قیمت مرغ و از سوی دیگر مرغداران و مرغ فروشان را دچار نگرانی کرده است.
در بازار مرغ چه خبر است؟
نماد برتر- بازار مرغ در این روزها به بازار پر تنشی تبدیل شده و مردم هر چند روز یکبار با افزایش قیمت های جدید در خصوص این کالا مواجه می شوند.
خریداران خانه جلو نمی آیند
نماد برتر- بازار مسکن در چهار روز گذشته با افت تقاضا و افزایش تمایل برای فروش مواجه شده و واسطه های ملکی از کاهش ۵ تا ۱۵ درصد قیمتها از سوی مالکان پول لازم خبر می دهند.
کی میگه مرغ نمی پره؟!
نماد برتر- مدتی است بازار مرغ و تخم مرغ دچار نوسان شده و قیمت ها سر پایین آمدن ندارند، چند روز پیش مرغ با قیمت حدود 17 هزار تومان به فروش می‌رسید، اما در حال حاضر قیمت این کالای اساسی به بیش از 20 هزار تومان رسیده و در این روزهای تلخ کرونایی اوقات مردم را تلخ تر کرده است، برخی که توان دارند به ناچار با همین قیمت ها خرید می‌کنند و برخی که اقشار ضعیف تر جامعه محسوب می‌شوند چشم انتظار کاهش قیمت هستند تا شاید مرغ به سفره هایشان برگردد.
تولید روزانه ۲۲ میلیون ماسک در ایران
نماد برتر- رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به تولید روزانه ۲۲ تا ۲۳ میلیون ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کشور و انتظار کاهش قیمت مواد ضدعفونی کننده گفت: قیمت مصوب ماسک به داروخانه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.
عقب نشینی محتاطانه در بازار مسکن
نماد برتر- در اولین روز بازگشایی نیم‌بند بازار مسکن، معدود فروشنده‌های واقعی از نرخ های پیشنهادی قبل کوتاه آمده اند.
طلا از افزایش قیمت دست بردار نیست
نماد برتر- کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران شرکت کننده در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز پیش‌بینی کردند با ادامه ابهامات در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، وضعیت به نفع بالا رفتن قیمت طلا در هفته جاری خواهد ماند.
چرخش انتظارات در بازار مسکن+ قیمت
پایگاه خبری راد: به دنبال محو انتظارات تورمی در بازار مسکن که از ابتدای تیرماه اتفاق افتاده، فضای ذهنی به سمت کاهش قیمت‌ها متمایل شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد