07:57 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
 باید راهکاری برای جبران خسارت کشاورزان سرمازده ارائه شود

1397/03/23 20:10

برزگر:

باید راهکاری برای جبران خسارت کشاورزان سرمازده ارائه شود

پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اثر تگرگ و سرمازدگی خسارت زیادی به باغداران و کشاورزان وارد شده است که وزارت جهاد کشاورزی باید در این زمینه گزارشی تهیه کرده و راهکاری برای جبران خسارت به کشاورزان بیندیشد.

به گزارش پایگاه خبری راد،  شهروز برزگر در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز ضمن تبریک عید سعید فطر بیان کرد: در اثر بارندگی‌های اخیر در برخی از استان‌ها به خصوص در آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و شهرستان سلماس بر اثر تگرگ باغداران خسارت زیادی دیده‌اند از وزارت جهاد کشاورزی می خواهم تا در مجلس حضور یابند و گزارشی به نمایندگان ارائه دهند وهمچنین راهکاری برای جبران خسارت به کشاورزان داده شود.

وی در ادامه بیان کرد: باران و تگرگ از قبیل حوادث غیر مترقبه هستند که کشاورزان و باغداران را نگران کرده است. در سال گذشته نیز کشاورزان نتوانستند سود کنند امسال نیز با توجه به سرمازدگی و تگرگ آسیب‌های زیادی متوجه کشاورزان شده است. باید به این مسئله رسیدگی شود.

وی در ادامه بیان کرد:‌ از وزارت مسکن و شهرسازی به خاطر اقداماتی که برای جلوگیری از تفکیک‌های غیر مجاز زمین انجام داده تشکر می‌کنم با این کار جلوی زمین خواری گرفته شده است.