12:49 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
فروش نیسان ایکس تریل 2018 جدید با شرایط ویژه +قیمت و جزئیات

1397/02/21 13:02

فروش نیسان ایکس تریل 2018 جدید با شرایط ویژه +قیمت و جزئیات

پایگاه خبری راد: جهان نوین آریا که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران را بر عهده دارد، از آغاز فروش ایکس تریل 2018 فیس لیفت شده خبر داد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری راد، با گذشت چند روز از رونمایی رسمی ایکس تریل فیس لیفت در ایران، جهان نوین آریا طرح فروش محدود این شاسی بلند را با قیمت قطعی آغاز کرد.

جهان نوین آریا برای این خودرو قیمت 344 میلیون تومان را در نظر گرفته است که این مبلغ در دو قسط از خریداران دریافت می شود.

در مدل اول پیش پرداخت 174 میلیون تومانی و در مدل دوم پیش پرداخت 200 میلیون تومانی قابل انتخاب خواهد بود، ضمن اینکه کسری مبلغ تا قیمت 344 میلیون تومانی خودرو پس از کسر سود مشارکت 18 درصدی، در مرحله دوم از خریداران اخذ خواهد شد.

تحویل خودرو در این طرح 60 روزه اعلام شده است و قیمت نیز قطعی خواهد بود.

با ورود به این لینک می توانید گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل را مشاهده کنید یا در اینجا و اینجا از صحبت های مدیران جهان نوین آریا در خصوص برنامه های آینده این شرکت مطلع شوید.

برای آگاهی از این طرح فروش می توانید به نمایندگی های مجاز جهان نوین آریا مراجعه کنید یا به وبسایت این شرکت رفته و از سایر طرح های فروش این برند ژاپنی با خبر شوید.