16:54 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
كاهش ضریب خطا از اولویت‌های ایساکو است

1397/02/03 04:11

كاهش ضریب خطا از اولویت‌های ایساکو است

پایگاه خبری راد: مدیر عامل شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در نشستی، ضمن جمع‌بندی خدمات ارائه شده به مشتریان در فروردین ماه سال جاری، برنامه‌های سال 97 را رسما به معاونین و مدیران ابلاغ كرد.

به گزارش پایگاه خبری راد، سیدرضا حسینی مدیر عامل شركت ایساكو تاکید کرد: ارتقاء سطح عیب‌یابی و كاهش ضریب خطا در شبكه خدمات پس از فروش یكی از راه‌های افزایش كیفیت خدمات است كه به عنوان مهم‌ترین فعالیت سال جدید در برنامه گنجانده شده است و پیش‌بینی می‌شود، با این اقدام، مدت زمان توقف خودرو در نمایندگی كاهش یافته و با جلوگیری از بازگشت مجدد خودرو به تعمیرگاه، رضایت مشتریان در تمام لایه‌‌ها به شكل ملموسی افزایش یابد.

وی در این جلسه ضمن تبیین مجموع فعالیت‌ها و نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته گفت: ارزیابی‌های شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، طی چند سال اخیر، مؤید رشد روزافزون مشتریان از خدمات پس از فروش شركت ایران‌خودرو بوده و اصلی‌ترین هدف شركت ایساكو در سال جاری، حركت فزاینده و ملموس‌تر در همین راستا است.

حسینی همچنین، در خصوص علل افزایش امتیاز رضایت مشتریان گفت: توسعه و اجرای خدمات نوین، برگزاری360هزار نفر ساعت دوره‌ آموزشی در مدیریت آموزش فنی و محل نمایندگی‌ها (OJT) در زمینه‌های فنی و تعامل با مشتری، تامین مناسب و به موقع قطعات، توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح كشور، نظارت‌های دوره‌ای و پایش مستمر نحوه ارائه خدمات نمایندگی‌ها در یازده منطقه کشور، تخصیص تجهیزات به روز به نمایندگی‌ها، پایش و کنترل مراجعات تكراری خودروها به شبكه خدمات پس از فروش و پیگیری رفع نهایی عیوب آن‌ها، از دلایل رشد شركت در سال گذشته بوده و ابراز امیدواری كرد با اجرای برنامه‌های اعلام شده در سال 97 این روند به صورت چشمگیر و متفاوتی ادامه یابد.

او در خصوص افزایش كمیت و كیفیت ارائه خدمات در شبكه سراسری این شركت افزود: در سال جاری برنامه‌‌ از پیش تعیین شده‌ای برای افزایش تعداد نمایندگی‌ها نداریم و بیشترین تمركز را بر افزایش كیفیت خدمات در تعمیرگاه‌های موجود خواهیم داشت.