به گزارش پایگاه خبری راد، سیدرضا حسینی مدیر عامل شركت ایساكو تاکید کرد: ارتقاء سطح عیبیابی و كاهش ضریب خطا در شبكه خدمات پس از فروش یكی از راههای افزایش كیفیت خدمات است كه به عنوان مهمترین فعالیت سال جدید در برنامه گنجانده شده است و پیشبینی میشود، با این اقدام، مدت زمان توقف خودرو در نمایندگی كاهش یافته و با جلوگیری از بازگشت مجدد خودرو به تعمیرگاه، رضایت مشتریان در تمام لایهها به شكل ملموسی افزایش یابد.
وی در این جلسه ضمن تبیین مجموع فعالیتها و نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته گفت: ارزیابیهای شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، طی چند سال اخیر، مؤید رشد روزافزون مشتریان از خدمات پس از فروش شركت ایرانخودرو بوده و اصلیترین هدف شركت ایساكو در سال جاری، حركت فزاینده و ملموستر در همین راستا است.
حسینی همچنین، در خصوص علل افزایش امتیاز رضایت مشتریان گفت: توسعه و اجرای خدمات نوین، برگزاری360هزار نفر ساعت دوره آموزشی در مدیریت آموزش فنی و محل نمایندگیها (OJT) در زمینههای فنی و تعامل با مشتری، تامین مناسب و به موقع قطعات، توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح كشور، نظارتهای دورهای و پایش مستمر نحوه ارائه خدمات نمایندگیها در یازده منطقه کشور، تخصیص تجهیزات به روز به نمایندگیها، پایش و کنترل مراجعات تكراری خودروها به شبكه خدمات پس از فروش و پیگیری رفع نهایی عیوب آنها، از دلایل رشد شركت در سال گذشته بوده و ابراز امیدواری كرد با اجرای برنامههای اعلام شده در سال 97 این روند به صورت چشمگیر و متفاوتی ادامه یابد.
او در خصوص افزایش كمیت و كیفیت ارائه خدمات در شبكه سراسری این شركت افزود: در سال جاری برنامه از پیش تعیین شدهای برای افزایش تعداد نمایندگیها نداریم و بیشترین تمركز را بر افزایش كیفیت خدمات در تعمیرگاههای موجود خواهیم داشت.