15:55 | شنبه 22 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
افزایش سهم فروش با ارائه پیشنهادهای جذاب

1397/01/09 00:18

افزایش سهم فروش با ارائه پیشنهادهای جذاب

پایگاه خبری راد: در سال 96 اتفاقات عجیب و غریبی در بازار خودروهای وارداتی رخ داد که خودروسازان داخلی از این اتفاقات به نفع خود برای افزایش فروش استفاده کردند.

به گزارش پایگاه خبری راد، شرکت کرمان موتور شریک تجاری برندهای جک، لیفان و هیوندای در سال 96 بهترین بهره را از غیبت خودروهای وارداتی در بازار داخلی برد زیرا وجود خودروهای با کیفیت از مدل های مورد پسند ایرانیان می توانست به خوبی جای آنها را پر کند.

حضور کرمان موتور در نمایشگاه های مختلف خودرو یکی از راه های این مجموعه برای بازارسازی جدید برای محصولات خود بود. کرمان موتوری ها در شهرهای مختلف توانستند بازارسازی مناسبی انجام دهند مشهد، اصفهان، گلستان و سایر شهرهای به خوبی از حضور 3 برند کرمانی استقبال کردند.

اما یکی دیگر از فعالیت های کرمان موتوری ها برای افزایش سهم خودر در بازار خودرو، توسعه فعالیت های حوزه خدمات بود که در سال 96 تمرکز کرمان موتوری ها بر روی آن افزایش چشمگیری پیدا کرد.

3 فروشگاه قطعات یدکی در تهران و البته حضور پرقدرت در مراکز اصلی توزیع لوازم یدکی مانند چراغ برق از مهمترین اتفاقات سال 96 برای کرمان موتوری ها در حوزه توسعه خدمت رسانی به مشتریانشان بود.

خودروساز کرمانی توانست با معرفی باشگاه مشتریان 10 هزار مشتری محصولات خود را به عضویت آن در آورد که این تعداد می تواند در حوزه خودرو یک رکورد خوب باشد.

به نظر می رسد کرمان موتوری ها برای حضور قدرتمند در بازار و البته صنعت خودروی ایران برنامه ریزی خوبی کرده اند و سال 96 سکوی پرش و سال 97 سال نتیجه گرفتن از برنامه های سال 96 خواهد بود.