همزمان با آغاز طرح امداد نوروزی کرمان موتور؛
مرکز تماس کرمان موتور 24 ساعته شد
پایگاه خبری راد: با هدف همراهی دارندگان خودروهای شرکت کرمان موتور(هیوندای، جک و لیفان)، امداد نوروزی کرمان تا 17 فروردین ماه 1397، در کنار مسافران نوروزی خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری راد به نقل از پرشین خودرو محمدرضا محمودی معاون خدمات امدادی و تعمیرگاه های مرکزی کرمان موتور ضمن اعلام این مطلب گفت: در کنار اپراتورهای مرکز تماس، ما از کارشناسان تمام محصولات کرمان موتور نیز بهره خواهیم برد تا به سوالات احتمالی دارندگان محصولات کرمان موتور پاسخ دهند.
وی ادامه داد: در امداد نوروزی امسال، 110 امدادگر، 2300 خودرو بر، پایگاه های سیار و کانکس های امدادی کرمان موتور، و شرکت های امداد خودرو رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی آماده خدمت رسانی به مشتریان کرمان موتور هستند.
معاون خدمات امدادی کرمان موتور تصریح کرد: در تمام ایام برگزاری طرح امداد نوروزی، ما بازرسی و نظرسنجی را در دستور کار اکیپ های خود قرار داده ایم و مشتریان پس از دریافت خدمات در خصوص عملکرد امداد گران و نحوه امداد می توانند نظرات خود را اعلام کنند.
محمودی افزود: شیفت نمایندگی های ما در کل کشور مشخص شده است و نمایندگان منتخب ما در تمام این ایام به مشتریان کرمان موتور از برند های جک، لیفان، هیوندای و جیلی خدمت رسانی می کنند.
وی با اشاره به توزیع مناسب لوازم و قطعات مورد نیاز در بین امداد خودروهای کرمان موتور، اظهار داشت: یکی از اپراتورهای تلفن همراه یک شبکه داخلی برای ما تامین کرده است که امداد گران ما بدون نیاز به اشغال کردن سامانه تلفنی ما می توانند با یکدیگر گفتگو کنند.
معاون خدمات امدادی کرمان موتور در پایان خاطرنشان کرد: تمام مشتریان محصولات کرمان موتور در صورت نیاز به امداد می توانند با شماره 02142724 تماس و امداد و خواسته خود را ثبت کنند.
محمدرضا محمودی معاون خدمات امدادی و تعمیرگاه های مرکزی کرمان موتور در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو ضمن اعلام این مطلب گفت: در کنار اپراتورهای مرکز تماس، ما از کارشناسان تمام محصولات کرمان موتور نیز بهره خواهیم برد تا به سوالات احتمالی دارندگان محصولات کرمان موتور پاسخ دهند.
وی ادامه داد: در امداد نوروزی امسال، 110 امدادگر، 2300 خودرو بر، پایگاه های سیار و کانکس های امدادی کرمان موتور، و شرکت هایامداد خودرو رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی آماده خدمت رسانی به مشتریان کرمان موتور هستند.
معاون خدمات امدادی کرمان موتور تصریح کرد: در تمام ایام برگزاری طرح امداد نوروزی، ما بازرسی و نظرسنجی را در دستور کار اکیپ های خود قرار داده ایم و مشتریان پس از دریافت خدمات در خصوص عملکرد امداد گران و نحوه امداد می توانند نظرات خود را اعلام کنند.
محمودی افزود: شیفت نمایندگی های ما در کل کشور مشخص شده است و نمایندگان منتخب ما در تمام این ایام به مشتریان کرمان موتور از برند های جک، لیفان، هیوندای و جیلی خدمت رسانی می کنند.
وی با اشاره به توزیع مناسب لوازم و قطعات مورد نیاز در بین امداد خودروهای کرمان موتور، اظهار داشت: یکی از اپراتورهای تلفن همراه یک شبکه داخلی برای ما تامین کرده است که امداد گران ما بدون نیاز به اشغال کردن سامانه تلفنی ما می توانند با یکدیگر گفتگو کنند.
معاون خدمات امدادی کرمان موتور در پایان خاطرنشان کرد: تمام مشتریان محصولات کرمان موتور در صورت نیاز به امداد می توانند با شماره 02142724 تماس و امداد و خواسته خود را ثبت کنند.