15:03 | جمعه 10 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
سبد فروش ایران خودرو به روز می شود

1396/12/08 16:36

سبد فروش ایران خودرو به روز می شود

پایگاه خبری راد: به زودی، پیش فروش دو محصول جدید ایران خودرو یعنی «پیكاپ فوتون» و «ون وانا» از سوی نمایندگی های این شرکت انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری راد، در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و با توجه به ماهیت محصولات و نزدیکی بیشتر به خودروهای سواری شرکت ایران خودرو، پیش فروش دو محصول جدید ایران خودرو «پیكاپ فوتون» و «ون وانا» که تاکنون توسط شرکت ایران خودرو دیزل فروخته می شد به زودی از طریق نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو در سراسركشور به مشتریان حقیقی آغاز می شود.

الزامات و زیرساخت های فروش محصولات ایران خودرودیزل در شبكه فروش ایران خودرو فراهم شده و برنامه فروش مربوطه نیز به زودی اعلام و در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، پیكاپ جدید فوتون، محصول تولیدی ایران خودرو دیزل، وانت باری پر قدرت و با قابلت آفرود، ‌كاربردی و خانوادگی كه مجهز به كیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، موتور پر قدرت با ظرفیت 2400 سی سی و 130 اسب بخار و قابلیت چهار چرخ محرک است.

همچنین ون وانا با داشتن ظاهری زیبا، از ایمنی و فضای داخل كابین و امكانات و قوای محركه خوبی نیز بهره مند است و این خودرو علاوه بر امكان استفاده به عنوان خودروی شخصی، می تواند به عنوان خودروی تشریفات، تاكسی شهری و بین شهری و آمبولانس نیز مورد استفاده قرار گیرد.