05:17 | يكشنبه 23 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
امکان استفاده از تخفیف های ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان

1396/12/07 20:49

کرمان موتور اعلام کرد:

امکان استفاده از تخفیف های ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان

پایگاه خبری راد: باشگاه مشتریان کرمان موتور در تمام شهرهای ایران مراسم تجلیل از اعضای خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری راد به نقل از پرشین خودرو، علی قلی زاده رییس اداره تحلیل و توسعه رضایت مشتریان کرمان موتور،  با بیان این مطلب گفت: باشگاه مشتریان کرمان موتور از تیرماه 96 آغاز به کار کرده است و هم اکنون 10 هزار عضو فعال دارد.
وی ادامه داد: هدف ما در باشگاه مشتریان، ایجاد یک ارتباط 2 سویه با مشتری و تعامل مستقیم با ایشان است تا این نکته را ثابت کنیم که وظیفه و حمایت ما بعد از فروش فراموش نخواهد شد.
قلی زاده با اشاره به جدید بودن تجربه باشگاه مشتریان گفت: در این باشگاه منطق امتیازی حاکم خواهد بود یعنی شما امتیازاتی دریافت می کنید و بر اساس میزان آنها می توانید با روش های مختلف آن را خرج کنید مثلا در بحث خرید خودرو، تسریع در تحویل خودرو، اولویت برای ثبت نام خودروی جدید و برخی دیگر از موارد که در آینده بیشتر در مورد آنها خواهید شنید.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بحث فروش را در باشگاه مشتریان فعال کردیم اما از سال آینده هزینه امتیازات کسب شده در حوزه خدمات پس از فروش و خدمات رفاهی نیز آغاز خواهد شد.
رییس اداره تحلیل و توسعه رضایت مشتریان کرمان موتور افزود: در حال حاضر با 10 شریک تجاری به تفاهم های خوبی دست پیدا کرده ایم و به زودی این شرکا به اعضا معرفی و ایشان با توجه به امتیازات خود می توانند از امکانات رفاهی مانند اسکان با تخفیف در هتل ها، استفاده از اماکن تفریحی وخرید با تخفیف ویژه از فروشگاه های بزرگ بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: در باشگاه مشتریان کرمانم وتور ما 5 دسته بندی خواهیم داشت. برنز، برنز پلاس، نقره ای، طلایی و الماس. که هر کدام دارای مرتبه و امکان خاص برای استفاده از امکانات و خدمات باشگاه هستند.
قلی زاده تاکید کرد: زمان خرید خودرو و برند و مدل خریداری شده برای عضویت در باشگاه مشتریان کرمان موتور مهم نیست و همه مشتریان می توانند با مراجعه به سایت کرمان موتور و آیکون باشگاه مشتریان برای ثبت نام اقدام کنند.
وی تاکید کرد: یکی از فعالیت هایی که در باشگاه انجام خواهد شد، پیگیری و اطلاع رسانی به مشتریان برای بهره بردن از امتیازات خودشان است و ما در این راه ایشان را راهنمایی خواهیم کرد.

یادآور می شود علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باشگاه مشتریان کرمان موتور می توانند به نشانی  Club.kermanmotor.com مراجعه کنند.