08:50 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
ایران زمین؛ بانکی که سبز بودن را دوست دارد

1400/07/20 12:45

ایران زمین؛ بانکی که سبز بودن را دوست دارد

بی شک یکی از مهمترین وظایف تمامی مجموعه های فعال در بدنه اقتصادی و اجتماعی یک کشور، ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت است که این مهم از سوی مدیران بانک ایران زمنی به درستی راهبری می شود.

به گزارش نماد برتر، ایران زمین را  می توان یکی از معدود بانک های کشور دانست که سعی می کند در همه چیز نوآور باشد حتی در ترویج فرهنگ محیط زیستی کشور.


در هر نمایشگاه یا رویدادی که بانک ایران زمین حاضر می شود، بی شک یک برنامه و یا پویش برای محیط زیست نیز توسط روابط عمومی این مجموعه و مدیران ارشد و تصمیم ساز آن تدوین و عملیاتی خواهد شد که این مهم نشان از توجه ویژه تصمیم گیران ارشد این مجموعه بزرگ بانکی کشور به ایران و ایرانی است.


یادمان نرود شعار اصلی این بانک " ایران زمین خانه ماست" از جهاتی نشان دهنده رویکرد سبز این بانک نوآور و پیش رو بوده و نشان میدهد دل مشغولی موسسان و مدیران این بانک خصوصی کشور تنها سودآوری نیست بلکه سبز ماندن ایران و داشتن محیطی پاک نیز از دغدغه های مهم و اساسی ایشان است.


توجه به محیط زیست را در برنامه ریزی های مدیران این بانک برای توسعه فعالیت ها مجموعه نیز می توان دید از این رو این بانک خصوصی کشور با معرفی اولین بانک دیجیتال و حذف کاغذ از پروسه کاری شعب خاص خود سعی کرد اولین قدم در حفظ محیط زیست ایران زمین را خودش بردارد.


ایران زمینی ها در تمام سال های گذشته سعی کردند با برگزاری پویش های مختلف دِین خود را به طبیعت و محیط زیست به خوبی ادا کنند. بی شک این بانک به دلیل رویه مثبتی که در حوزه محیط زیست و دوستی با طبیعت در پیش گرفته است بسیار مورد توجه علاقه مندان به این مهم (محیط زیست) قرار گرفته و به همین دلیل است که هر بار پویش و چالش جدیدی از سوی مدیران این بانک دوستدار محیط زیست تدوین می شود؛ مورد توجه کارشناسان و فعالان محیط زیست نیز قرار می گیرد.


از جدید ترین پویش های ایران زمینی ها برای محیط زیست  می توان به " من هم یک جنگلبانم " و " بلوط ایران زمین" اشاره کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.


حمایت های بانک ایران زمین از تمامی رویدادهای حوزه محیط زیست و نگرانی این مجموعه بزرگ بانکی برای حال و روز جنگل ها و زیست بوم های کشور قابل تقدیر است و باید برای جلب توجه سایر بانک های کشور در ورود به این عرصه بر روی آن تبلیغ و ترویجِ بسیار کرد.


بی شک اگر قرار باشد برای این مدل فعالیت، در سیستم بانکی رتبه و نمره ای در نظر گرفته شود؛ نمره ایران زمین 100 و رتبه آن یک خواهد بود زیرا این بانک در عمل ثابت کرده است که "سبز بودن را دوست دارد".